wczoraj zanabylem ten wynalazek a dzis zdazylem juz nakrecic 200 km wiec podziele sie swoimi spostrzezeniami - odpowiedziami na pytania ktorych nie moglem znalezc.
wiadomo kask nie jest tani ale w zamian otrzymujemy naprawde swietny produkt.
agresywna linia i malowanie
ale do brzegu .
w pudelku otrzymujemy kask , deflektor na nos, podbrodek komplet dokumentow, pinlock i zestaw do czyszczenia kasku.
na dziendobry po wzieciu do reki widac spora roznice wagi ( 1450 g) w porownaniu do AGV s4
w czesci twarzowo-czolowej kasku znajduja sie 3 wloty powietrza na brodzie na czole i na czubku glowy
kolejne wloty wentylacyjne znajduja sie na gornej tylnej czesci kasku ( t sa regulowane) i na karku dwa wyloty powietrza
dwa bierne wyloty znajduja sie tez w przedniej czesci czolowej
w kasku przy kompletnue otwartych wlotach panuje wrecz przeciag
dzis akurat jest dosc chlodno ale w upalne dni bedzie luxus
dodatkowo szyba wyposazona jest w fajny patent. z lewej strony przy systemie mocowania wizjera jest tajemnicza dzwignia
jest to patent dwufunkcyjny. w kasku istnieje system dociskania samoczynnego szyby do uszczelki ale za pomoca tej dzwigni mozna vizjer dociagnac mocniej z jednoczesnym zablokowaniem mozliwosci otwarcia. druga funkcja to mozliwosc rozszczelnienia kasku. szyba jest delikatnie unoszona i nie dotyka uszczelki co umozliwia odparowanie wizjera. jednoczesnie dzwignia w tej pozycji uniemozliwia samoczynne zamkniecie szyby pod naporem powietrza niezaleznie od predkosci.
dodatkowo zastosowany jest system zdejmowania awaryjnego kasku w razie gdyby co
mozna zdjac sama skorupe bez wysciolki
wrazenia:
kask bardzo wygodny, trzeba sie przyzwyczaic do zapiecia DD, wentylacja nie pozostawia wiele do zyczenia.
bardzo dobra widocznosc na boki wizjer jest szerszy zachodzi bardziej na boki kasku. dosc latwa obsluga wlotow powietrza nawet w czasie jazdy.
wspaniala aerodynamika w koncu nie rzuca mi glowa na boki nawet przy 240 km/h glowa jest na miejscu nie ma wibracji kark sie nie meczy.
kask jest dosc cichy do 130 moze 140 slychac wydech ale szum wiatru jest niewielki.
pozniej zaczyna sie halas ale tez nie jest zle przeciez to jednak kask sportowy.
slychac tez niewielkie syczenie przy ootwartym wlocie na brodzie ale to tez jest do przyjecia.
generalnie nie zaluje zadnej wydanej zlotowki na ten kask - zobaczymy jak bedzie dalej
wczoraj zanabylem ten wynalazek a dzis zdazylem juz nakrecic 200 km wiec podziele sie swoimi spostrzezeniami - odpowiedziami na pytania ktorych nie moglem znalezc.
wiadomo kask nie jest tani ale w zamian otrzymujemy naprawde swietny produkt.
agresywna linia i malowanie
[img]http://imageshack.us/a/img23/5771/img20130420121158.jpg[/img]
ale do brzegu .
w pudelku otrzymujemy kask , deflektor na nos, podbrodek komplet dokumentow, pinlock i zestaw do czyszczenia kasku.
na dziendobry po wzieciu do reki widac spora roznice wagi ( 1450 g) w porownaniu do AGV s4
w czesci twarzowo-czolowej kasku znajduja sie 3 wloty powietrza na brodzie na czole i na czubku glowy
[img]http://imageshack.us/a/img405/6573/img20130420121028.jpg[/img]
kolejne wloty wentylacyjne znajduja sie na gornej tylnej czesci kasku ( t sa regulowane) i na karku dwa wyloty powietrza
[img]http://imageshack.us/a/img20/3861/img20130420121042.jpg[/img]
dwa bierne wyloty znajduja sie tez w przedniej czesci czolowej
[img]http://imageshack.us/a/img855/7109/img20130420121139.jpg[/img]
w kasku przy kompletnue otwartych wlotach panuje wrecz przeciag :) dzis akurat jest dosc chlodno ale w upalne dni bedzie luxus :)
dodatkowo szyba wyposazona jest w fajny patent. z lewej strony przy systemie mocowania wizjera jest tajemnicza dzwignia
[img]http://imageshack.us/a/img138/3338/img20130420121055.jpg[/img]
jest to patent dwufunkcyjny. w kasku istnieje system dociskania samoczynnego szyby do uszczelki ale za pomoca tej dzwigni mozna vizjer dociagnac mocniej z jednoczesnym zablokowaniem mozliwosci otwarcia. druga funkcja to mozliwosc rozszczelnienia kasku. szyba jest delikatnie unoszona i nie dotyka uszczelki co umozliwia odparowanie wizjera. jednoczesnie dzwignia w tej pozycji uniemozliwia samoczynne zamkniecie szyby pod naporem powietrza niezaleznie od predkosci.
dodatkowo zastosowany jest system zdejmowania awaryjnego kasku w razie gdyby co
[img]http://imageshack.us/a/img17/885/img20130420121119.jpg[/img]
mozna zdjac sama skorupe bez wysciolki
[img]http://imageshack.us/a/img203/422/img20130420121239.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img805/963/img20130420121208.jpg[/img]
[img]http://imageshack.us/a/img191/5816/img20130420121009.jpg[/img]
wrazenia:
kask bardzo wygodny, trzeba sie przyzwyczaic do zapiecia DD, wentylacja nie pozostawia wiele do zyczenia.
bardzo dobra widocznosc na boki wizjer jest szerszy zachodzi bardziej na boki kasku. dosc latwa obsluga wlotow powietrza nawet w czasie jazdy.
wspaniala aerodynamika w koncu nie rzuca mi glowa na boki nawet przy 240 km/h glowa jest na miejscu nie ma wibracji kark sie nie meczy.
kask jest dosc cichy do 130 moze 140 slychac wydech ale szum wiatru jest niewielki.
pozniej zaczyna sie halas ale tez nie jest zle przeciez to jednak kask sportowy.
slychac tez niewielkie syczenie przy ootwartym wlocie na brodzie ale to tez jest do przyjecia.
generalnie nie zaluje zadnej wydanej zlotowki na ten kask - zobaczymy jak bedzie dalej