Post autor: Strzelson » czwartek 09 maja 2013, 10:42
Temat odświeżam, bo wczoraj wymieniłem wspomniane przeze mnie króćce, które były popękane. Problem leniwych obrotów zniknął, ale pojawiło sie coś innego.
Na wolnych obrotach silnik popiarduje, jakby chodził na 2-3 garach. Po dodaniu gazu na początku lekko przerywa (szybsze popiardywanie) a potem działa raczej normalnie.
Zakładam że wcześniej gaźniki regulowane były pod te stare (dziurawe) króćce i teraz należy jest ponownie ustawić. Czy mogą być jakieś inne przyczyny??
Dodam, że podczas wymiany wyciągnąłem przepustnice i wyczyściłem benzyną z zewnątrz.
Pozdr
Michał
Temat odświeżam, bo wczoraj wymieniłem wspomniane przeze mnie króćce, które były popękane. Problem leniwych obrotów zniknął, ale pojawiło sie coś innego.
Na wolnych obrotach silnik popiarduje, jakby chodził na 2-3 garach. Po dodaniu gazu na początku lekko przerywa (szybsze popiardywanie) a potem działa raczej normalnie.
Zakładam że wcześniej gaźniki regulowane były pod te stare (dziurawe) króćce i teraz należy jest ponownie ustawić. Czy mogą być jakieś inne przyczyny??
Dodam, że podczas wymiany wyciągnąłem przepustnice i wyczyściłem benzyną z zewnątrz.
Pozdr
Michał