pc5 plus autotune

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: pc5 plus autotune

Post autor: nitro99 » piątek 28 lut 2014, 03:49

grzela bez zastosowania dodatkowej elektronki raczej nic z tego nie będzie . zaloz najpierw K&N i zrob porządek z PAIR potem się będziesz martwil dalej :-)

Post autor: grzela » piątek 28 lut 2014, 00:09

chodzi mi bardziej o polepszenie warunków pracy niż zwyżka mocy w sumie idzie to w parze niestety lub stety mapy wtrysku sa uśrednioną jakąś tam wypadkową istotą autotune jest korygowanie tych różnic np położenie geograficzne wilgotnosc powietrza ciśnienie atmosferyczne itd
myślałem ze na forum są magiki od eleśtryki co mają jakieś patenty do podłączenie sondy bez puszki PC :mrgreen:

Post autor: agressor » czwartek 27 lut 2014, 22:40

Spoko, mam AFR i mam zmieniony zapłon. Spalanie mnie nie martwi, bo motocykl jeździ dobrze domyślam się, że może gdzieś ta mapę można dopracować, ale jeszcze na to przyjdzie czas.

Jak masz kasę kup PCV plus autotune i ignition module, jak nie masz kasy kup PCIIIr.

Post autor: grzela » czwartek 27 lut 2014, 20:59

mi pali raczej normalnie średnio 8 plus minus 0,5l raczej dynamiczna jazda :roll: zresztą moja niunia daje kuuupe radochy z tego :mrgreen: rekordem jest na odcinku 120km 6,5l tylko ze względu na paskudną pogodę wiało w bok jechałem prawie na kolanie zeby sie utrzymać na drodze dodatkową atrakcją był deszcz jechałem 80 :-/

te spalanie było na wydechu superpole na ori filtrach w tym sezonie będą kaeny pewnie coś sie zmieni

12l agresor to powtarzają ludzie którzy widzieli ten moto na obrazkach w śm tak jak nitro napisał zalewnie niedoborów paliwem nic nie zmieni a wręcz pogorszy jeśli robiłeś proting odlotu wydechu układ musi mieć odpowiednią przepustowość jak masz takie spalanie 30% paliwa idzie w wydech przy takich zabawach trzeba grzebać juz w zapłonie a to bez oprzyrządowania monitorowania afr prowadzi do stopiena sie silnika ja raczej nie jestem na takie tematy gotowy no chyba ze wygram w totka co graniczy z cudem

Post autor: agressor » czwartek 27 lut 2014, 19:58

Mówisz o Rev-tecu tak? Myślałem o nich jakiś czas temu, może rzeczywiście się tam wybiorę.

Post autor: songoku » czwartek 27 lut 2014, 19:29

no sam się dziwię, mogą to chłopaki z Wawy potwierdzić. Przy normalnej jeździe (wiadomo jak normalnej ;-) ) mieszczę się poniżej 7,5 na 100 km... a na torze to chyba 12 pali ale to wiadomo prawie zawsze czerwone pole...

[ Dodano: 2014-02-27, 19:33 ]
p.s od KHI to jest szpec w Kielcach i tam można śmiało jechać - on Ci prawde powie :-)

Post autor: agressor » czwartek 27 lut 2014, 13:18

ja mam trochę zgrzebane moto (bez przesady) i więcej nie chce palić za cholerę...

Nawet na torze...
Co mogę powiedzieć, mam nadzieję, że w przyszłości podjadę na hamownię.

A co do spalania Marcin zazdroszczę.

Post autor: songoku » czwartek 27 lut 2014, 13:02

ja mam trochę zgrzebane moto (bez przesady) i więcej nie chce palić za cholerę...

Nawet na torze...

Post autor: agressor » środa 26 lut 2014, 15:57

Ta wszystkie fora mam opanowane. Znam ludzi od 12 z całego świata:)
Tps ustawiałem voltomierzem do pozycji OEM. Silnik ma wyższą kompresję, polerka kanałów i gniazda na 3 kąty. Mapy pochodzą od Muzzyego na paliwo minimum 94 oktany,
z tego względu, że PC steruje wyprzedzeniem zapłonu max do 5 stopni.

Powiem szczerze na hamownię nie pojechałem (mimo iż motocykl był zrobiony na 100%),
1.ponieważ kazano mi podpisać papier, że jak coś się stanie z silnikiem to firma nie ponosi odpowiedzialności, no i się nie zdecydowałem.
2. nie ufam polskim mechanikom, bo miałem mnóstwo przygód.
3. motocykl jeździ OK, mam w planach modyfikację wałków, może w tedy uda mi się dotrzeć na hamownię za granicę lub do porządnego Polaka.

Post autor: nitro99 » środa 26 lut 2014, 15:08

tez i pare innych rzeczy tez i tmingi się mierzy woltomierzemi to cyfrowym :-) a nie TPS :-) i tak jak miedzy innymi Dave pisze sa to porady do DRAG i wtedy ladowanie tych wszystkich rzeczy ma sens lacznie z wierceniem otworow olejowych w koszach itd. jest jeszcze pare innych fajnych miejsc np. amerykańskie fora no ale wiesz dużo wiec pewne je tez pozwiedzales.
silnik masz serie czy cos z nim robiles oproc zpojrywy zaworow bo zdaje się cos tam pisales ze chyba wymieniales ?
pisales ze masz 20 map tuningowych ale rozumiem ze sa to poosciagane mapy z internetu bo skoro nie hamowales moto to znaczy ze nikt dedykowanej mapy nie zrobil. ot i taki to widzisz tunning. dokładanie zabawek które jak songo napisał nie wiadomo czy dzialaja :-)
tyle bo można pisać i pisa a bez konkretnych papierów na to to pozostaniemy w swiecie historii o czym szumia wierzby :-)

Post autor: agressor » środa 26 lut 2014, 14:41

pewnie tak ;-) i pewnie dlatego nie masz jej shamowanej bo wies zile wyjdzie :-)
a tak na marginesie przypuszczam ze na seri w silniu , zabudowanym PAIR i dobrym wydechu przestawienie TPS i timingow da tyle samo co wladowanie jakiejś zbędnej elektroniki :-) no ale ze swoim szpejem każdy robi co chce :-)
Ja bym nie ruszał TPS'u, sam to zrobiłem i żałowałem, później się meczyłem,
żeby wrócić do serii. To jest odczuwalny mod (ponieważ zwiększa dawkę paliwa),
ale przy dalszych modyfikacjach jest do dupy.
Rozumiem, że chodzi Ci o "podkręcenie go". Robisz to woltomierzem czy na wyczucie?

Jak chcesz zmienić timing, spiłować podkładki pod czujnikiem?
Pewnie czytałeś poradnik Dave'a co?

Post autor: nitro99 » środa 26 lut 2014, 14:15

pewnie tak ;-) i pewnie dlatego nie masz jej shamowanej bo wies zile wyjdzie :-)
a tak na marginesie przypuszczam ze na seri w silniu , zabudowanym PAIR i dobrym wydechu przestawienie TPS i timingow da tyle samo co wladowanie jakiejś zbędnej elektroniki :-) no ale ze swoim szpejem każdy robi co chce :-)

Post autor: agressor » środa 26 lut 2014, 14:13

widać słuchasz nie tego co potrzeba :-)
tunning nie polega na tym żeby bez końca zwiekszac dawke paliwa :-) owszem można doprowadzić do tego ze będzie się waha lac jak z kranu tylko czy to ma jkeies konkretne przelozenie na osiągi ?
masz jakies papiery z hamowania swojego wozka ? czy tylko opierasz się na opisach reklamowych z kartonikow typu K&n +5 % szmocy a akrapovic ( inny markowy wydech) +10 % szmocy ?
oczywiście w pewnych warunkach zakaldajac ze masz możliwość uzyskania odpowiedniego AFR szpej będzie więcej palil a w standardowym tunie gdzie nie ma potrzeby obciążania silnika w granicach jego wytrzymalosci ( nie jesteś profi sportowcem) taki mod jest całkowicie bez senni bezużyteczny dla zwykłego rajdera na drodsze bo nie wprawi moto w takie warunki pracy
Nie mam żadnych pomiarów z hamowni. Nie opieram się na żadnych reklamach. Co do tuningu 12 coś tam wiem, spokojna głowa, sorry nitro, ale pewnie wiem nawet więcej niż Ty :)

Post autor: nitro99 » środa 26 lut 2014, 14:07

widać słuchasz nie tego co potrzeba :-)
tunning nie polega na tym żeby bez końca zwiekszac dawke paliwa :-) owszem można doprowadzić do tego ze będzie się waha lac jak z kranu tylko czy to ma jkeies konkretne przelozenie na osiągi ?
masz jakies papiery z hamowania swojego wozka ? czy tylko opierasz się na opisach reklamowych z kartonikow typu K&n +5 % szmocy a akrapovic ( inny markowy wydech) +10 % szmocy ?
oczywiście w pewnych warunkach zakaldajac ze masz możliwość uzyskania odpowiedniego AFR szpej będzie więcej palil a w standardowym tunie gdzie nie ma potrzeby obciążania silnika w granicach jego wytrzymalosci ( nie jesteś profi sportowcem) taki mod jest całkowicie bez senni bezużyteczny dla zwykłego rajdera na drodsze bo nie wprawi moto w takie warunki pracy

Post autor: agressor » środa 26 lut 2014, 14:00

Zadaniem Power Commandera jest dodanie paliwa. Więcej powietrza dostaje się do silnika, więcej spalin może z niego się wydostać, więc autotune sprawdza skład mieszanki ilość tlenu w spalinach i w związku z tym np. wzbogaca mieszankę.

Nie słyszałem, żeby moto po tuningu paliło mniej.

Autotune to nie zwykła sonda AFR, sonda at ma za zadanie zmianę mieszanki w trakcie użytkowania motocykla.

We have taken virtually the same technology that our patented Tuning Link dynamometer software (for automated Dyno tuning) uses, along with Bosch Wide Band O2 sensors and miniaturized it to be used on your bike, ATV, or UTV, while you ride.
Once installed, the Auto Tune kit monitors the fuel mixture (by installing the included Wide Band O2 sensor in the exhaust). It then sends this information to the Power Commander V and automatically corrects it while you ride. Each map that we offer has preset Air/Fuel ratio values included that we find to be the best overall settings. This lets you simply plug in the unit and let it do the work. For Harley Davidson models we ever monitor and adjust each cylinder individually for increased precision as on these models required fueling can vary significantly between the front and rear cylinder.
For advanced users that would like to change the Air/Fuel ratios from our baseline they are fully adjustable. Each throttle opening/rpm combination is individually adjustable, so that you can have both fuel economy, during cruise, while maintaining peak output at larger throttle openings. For most models of bikes it is also possible to adjust the Air/Fuel ratios "per gear". This gives you total control of the fueling in every gear and throttle/rpm area if required.

Na górę