Wymiana napedu

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Wymiana napedu

Post autor: Nika » niedziela 30 sie 2020, 00:48

dzięki za info :) dobrze wiedzieć :)))

Post autor: herdi » środa 26 lut 2014, 10:42

ja dziś dostałam wycenę na : Łańcuch DID ZVMX z zębatkami JT wycena na ok. 550 pln, podobno JT nieco lepsze niż sunstar jak coś i myślicie że to dobra cenna na privie dam namiar
Po co Ci to do 70 koni :mrgreen:
RK 520KRX z JT 360,- zyli :mrgreen: a z Unibear'em jeszcze 40 niżej :)

Post autor: levis » środa 26 lut 2014, 09:13

w sumie fakt, jak jeździsz motocyklem w lajtowo, bez zbędnego szarpania to VX2 powinien wystarczyć. Np taki: http://allegro.pl/naped-zestaw-napedowy ... 73373.html

zawsze to 180 zeta w kieszeni. Ja taki miałem w mojej ZZR600 i faktycznie przez 2 lata chyba tylko 2 razy musiałem go delikatnie podciągać.

Obecnie mam zmvx2 - i faktycznie jest ciężki i toporny, ale za to wyciągnięcie po 6 tyś km chyba zerowe :P

Post autor: agressor » środa 26 lut 2014, 07:54

Ja osobiście uważam, że zvmx2 to bezsens do lekkich i "słabych" motocykli.
Jt i sunstar to podobne produkty, niczym się nie różnią.

Post autor: zbycho » środa 26 lut 2014, 07:13

jeżeli ktoś na tor by chciał zakładac niepolecam, duże opory ma i strata mocy duza

Post autor: Nika » wtorek 25 lut 2014, 21:45

ja dziś dostałam wycenę na : Łańcuch DID ZVMX z zębatkami JT wycena na ok. 550 pln, podobno JT nieco lepsze niż sunstar jak coś i myślicie że to dobra cenna na privie dam namiar

Post autor: A.S. » wtorek 25 lut 2014, 09:42

No ... ZVMX ( czy ZVMX2 ) to keta chyba z piekła rodem bo nieśmiertelna :-) .... daje radę !

Post autor: levis » wtorek 25 lut 2014, 09:27

na allegro - jeżeli chce pojeździć motocyklem dłużej, to polecam wersję zvmx.

Post autor: agressor » wtorek 25 lut 2014, 07:57

widzę pełną zgodność :D a jakiś komentarz albo wybór?tani dobry, drogi lepszy? czy to po prostu jedyne rozsądne rozwiązanie? :D w serwisie z tego co się orientowałem to ~450 taki zwykły, a już taki naprawdę dobry ~750 ale nazw za nic nie pamiętam :/ ile powinno mnie to faktycznie kosztować?
Do Er6 możesz kupić tańszy zestaw. 750zł to cena z kosmosu jeżeli chodzi o ten motocykl.
450zł za caly zestaw napędowy można przeżyć :)

Post autor: radek_k » poniedziałek 24 lut 2014, 23:20

widzę pełną zgodność :D a jakiś komentarz albo wybór?tani dobry, drogi lepszy? czy to po prostu jedyne rozsądne rozwiązanie? :D w serwisie z tego co się orientowałem to ~450 taki zwykły, a już taki naprawdę dobry ~750 ale nazw za nic nie pamiętam :/ ile powinno mnie to faktycznie kosztować?

Post autor: levis » poniedziałek 24 lut 2014, 21:57

DID + Sunstar/JT

Post autor: majkelek84 » niedziela 23 lut 2014, 21:09

DID + SunStar chyba nieśmiertelny zestaw

Post autor: radek_k » niedziela 23 lut 2014, 21:02

już chyba za chwile skończy się zima więc trzeba wrócić do tematu. Jaki napęd do er6f polecacie? kompletnie nie znam się na tym, a w zeszłym sezonie polecono mi już go wymienić, nadal fabryczny jest.

Post autor: zbycho » niedziela 22 gru 2013, 10:35

i jeszcze EK RXO dla tych którzy szykują maszyne na tor,najlepiej wypada ten łańcuch na hamowni,najmniejsza strata mocy po przeniesieniu na koło.

Post autor: agressor » środa 11 gru 2013, 11:48

PBR nigdy nie miałem są dość mało popularne, ja polecam Supersprox, są wytrzymałe i lżejsze niż JT czy Sunstar. Ewentualnie Renthal na przód z serii super lekkich :)

Na górę