GPZ 750 1986 caferacer

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: GPZ 750 1986 caferacer

Post autor: jakuba » wtorek 17 lut 2015, 21:55

Pany!!! szukam najkrótszego jaki może być amora na tył, znalazłem takie cóś:

http://allegro.pl/amortyzator-tyl-kawas ... 58311.html

gość nie potrafi podać mi jego długości i chyba ma zły opis, nie mogę znaleźć drugiego takiego samego do zx6, 636.
bardzo podobny ma zx7 ale nie ma regulacji odbicia.
pomózcie jeśli możecie - w jakiej kawie jest tylny amor o długości około 30-33 cm????

[ Dodano: 2015-02-18, 09:43 ]
już odkryłem od czego jest amor z aukcji - zx9 z 99r. teraz tylko poznać jego długość......

[ Dodano: 2016-02-01, 15:35 ]
Postepy prac nad gpz są i będą udokumentowane fotkami.
Składam przedni zawias (od zx9 USD), mam ślimak napędu licznika lecz brakuje mi jednej rzeczy - rurki z nacięciami która przekazuje obroty z koła na ślimak.
Kupowałem wszystkie elementy osobno i tego elementu nie było.
Czy ktoś z forum jest w stanie mnie poratować? Zawias jest od zx9 z 1996-7r, taki sam jest w zx7 w modelu z USD.

Post autor: agressor » wtorek 13 sty 2015, 11:10

W moim odczuciu lakier musi być połysk i to najlepiej gruba perła albo metalic.
W macie będzie wyglądał źle, bo to stara konstrukcja. Jeżeli chciałbyś dodać jakieś akcenty to polecam numery startowe na zadupku (np. czarny numer w białym kółku).
Lampę przednią można umieścić też w numerze :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Post autor: Ar Tur » poniedziałek 12 sty 2015, 21:27

Moim skromniutkim zdaniem czarny macik będzie robił robotę :)

Post autor: jakuba » poniedziałek 12 sty 2015, 21:04

Widziałem Rafał!
kur...aaaa tokarz poszedł na L4, tulejki do wahacza będą w przyszłym tygodniu... opóźnienie małe będzie w postawieniu na koła maszyny. a dopiero po tym fakcie chciałem zająć się montażem zadupka i konstrukcji nośnej. :evil:

Post autor: Rawro » niedziela 11 sty 2015, 21:25

mam taka gpz tylko 550 i czeka na remoncik i przekładkę do mojego Kz550 :)

Post autor: jakuba » niedziela 11 sty 2015, 20:26

Srebrny pasuje, co z zadupkiem? Tez laierowac i siedzisko tylko z braz skórki? Czycaly w skorze brazowej? Mysle jeszcze o zbiorniku, dokladnie o dolnej jego linii - wyprostowac czy zostawic taki ksztalt jaki jest, czyli lekkie V , to po owiewce- malym boczku, ktorego nie bede montowal bo zasloni filtry stozkowe na gaźnikach.

Post autor: songoku » niedziela 11 sty 2015, 17:46

Ja bym szedł w srebrny. Będzie piekny

Post autor: jakuba » niedziela 11 sty 2015, 16:41

Ogolnie jest juz w czarnym macie , ale to poprzedni niemiec tak nawalil i słabo to wyglada. zainspirowala mnie pewna zx6 monster edition z zielona kanapą, czarny metalic- piekna. Chociaż srebtny z dodatkami bardziej pojdzie w klasyka i bedzie fajnym kontrastem dla sportowgo zawieszenia , bo oprocz wahacza z tylu chce przeszczepic przod ups ze starszej 9 lub 7.

Post autor: Dezyd » sobota 10 sty 2015, 13:00

Jeśli Czarny to raczej mat + zielone wstawki (szparunki, oploty, szwy kanapy, może koła, albo chociaż paski na kołach itp.) Zadupek dałbym w skórze.
Albo cały na srebrno, brązowe siedzenie + napisy i szparunki w zieleni, ale już nie typowo Kawasaki, ale coś ciemniejszego w metalicu.

Post autor: jakuba » piątek 09 sty 2015, 21:03

majkel ok czarny- mat, połysk? myślałem o jakimś akcencie zielonym, pasek, szlaczek, kropeczki?? siedzisko w zieloną skórę?
a propos zadupka - lakierowany czy może cały w skórze?

Post autor: majkelek84 » piątek 09 sty 2015, 19:21

Dzieki Rysiu, dzisiaj dostalem potwierdzenie ze fela i pozostale graty sa z roku 2003roku.
Paczka juz sie pakuje, wiec powinna być w przyszlym tygodniu u mnie. Jutro spasuje wstepnie wahacz, na pewno beda poprawki, pomiary tulejek dystansowych i do tokarza.
Mam zagadke jak ogarnac kolorystycznie motka, tu prosba moze do kobiet ktore zabladza na ten temat, wszelkie propozycje mile widziane, oczyma wyobrazni widze czarny z zielonymi akcentami ale....nie chce przesadzic. Niestety jestem czysto technicznym czlowiekiem, prawie daltonista, prosciej mi bedzie zbudowac rakiete niż ja pokolorować :-)
jak to na jaki kolor?? czarny :mrgreen:

Post autor: jakuba » czwartek 08 sty 2015, 01:15

Dzieki Rysiu, dzisiaj dostalem potwierdzenie ze fela i pozostale graty sa z roku 2003roku.
Paczka juz sie pakuje, wiec powinna być w przyszlym tygodniu u mnie. Jutro spasuje wstepnie wahacz, na pewno beda poprawki, pomiary tulejek dystansowych i do tokarza.
Mam zagadke jak ogarnac kolorystycznie motka, tu prosba moze do kobiet ktore zabladza na ten temat, wszelkie propozycje mile widziane, oczyma wyobrazni widze czarny z zielonymi akcentami ale....nie chce przesadzic. Niestety jestem czysto technicznym czlowiekiem, prawie daltonista, prosciej mi bedzie zbudowac rakiete niż ja pokolorować :-)

Post autor: ryszard1964-r1 » wtorek 06 sty 2015, 20:56

zawsze możesz ode mnie wziąć do przymiarki

Post autor: jakuba » wtorek 06 sty 2015, 10:09

Jest zadupek, wstepna przymiarka byla, pasuje idealnie, jeszcze lepiej wyglada.
Kolejna rzecz to wahacz, Fabryka nie zadala sobie wielkiego trudu ze zmianami, troche ciecia, przetoczyc dwie tulejki i dorobic dwie blaszki jako mocowania i bedzie pasowal jak ulał. Duzy problem mam z tylnym kołem, pytanie do wszystkich- czy felga i jarzmo zacisku z rocznikow 99-01 bedzie pasować na oś i wahacz z 2003r ??? Nie moge namierzyc felgi o ktorej sprzedajacy moze jednoznacznie potwierdzic ze jest z tego rocznika...
Fotki beda jak znajde fotografa, selfie mi nie wychodza.

Post autor: songoku » poniedziałek 29 gru 2014, 20:05

z niecierpliwością będę czekał na postępy :mrgreen:

Na górę