spadaja obroty

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: spadaja obroty

Post autor: Ozd » czwartek 26 lut 2015, 10:47

Ostatnio brak czasu i pogody na diagnostykę nietesty ;-)
No a filmik wrzuciłem parę postów wcześniej, nie mój ale u mnie tak samo to wygląda

Post autor: levis » środa 25 lut 2015, 20:04

może to być problem z czujnikiem temperatury cieczy, który daje sygnał do kompa.

Najlepiej wrzuć filmik jak to wygląda :>

Post autor: Lolka » środa 25 lut 2015, 17:32

no Ozd ktoś Ci to zdiagnozował w końcu? bo w sumie "podobny problem" to może być całkiem inny problem, u kolesia z filmiku mogła to być pompa paliwowa a tu moze byc cos innego

Post autor: A.S. » środa 25 lut 2015, 14:46

Podepnę się pod temat. U mnie dzieje się coś takiego jak na tym filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=YJFqC4k-pbI
No ale koleś tam pisze w tym linku z filmem że WYMIENIŁ POMPę PALIWOWĄ i problem ROZWIĄZANY ...
??

Post autor: Lolka » środa 18 lut 2015, 10:21

w mojej 636 jak się silnik kończył w tym zbiorniczku zaczął się zbierać olej :shock:

Post autor: jewon » środa 18 lut 2015, 10:15

ten wąż z buteleczką na końcu w serwisówce widnieje pod nazwą AIR VENT DRAIN HOSE i na kocu zakorkowana jest takim małym koreczkiem i jeśli nie ma w ogóle tego węża i koreczka na końcu to może dostawać sie jakieś lewe powietrze i może zaburzać to prace układu.spróbuj ten króciec przy airboksie do którego powinien byc przymocowany ten wąż z buteleczką zaślepić czymś choćby gumą do żucia i spróbuj sie przejechać i sprawdzić czy dalej wystepują objawy

Post autor: Lolka » środa 18 lut 2015, 10:09

w mojej starej 636 była podobna sytuacja, okazało się że na czwartym cylindrze miałam 4atmosfery mniej jak na pozostałych i moto zachowywało się dokładnie tak samo, wolne obroty trzymał dopiero od 1600, trochę pomogła wymiana świec na irydowe i regulacja zaworów, ale do konca sie tego wyeleminować nie dało możesz zrzucić górę airboxa i spróbować czy bez filtra zachowa się ta samo, a tak w ogóle jedź do mechaniora i nie kombinuj :-P

Post autor: bullet » wtorek 17 lut 2015, 21:28

to raczej zborniczek na wode ,czyli wilgoć z układu .. .w manualach jest zawsze info że to zbiorniczek na wode która się skrapla w układzie podcisnienia i airboxa

Post autor: levis » wtorek 17 lut 2015, 19:07

zdjęcia kolego, zdjęcia - może wtedy coś podpowiemy :-)

raczej to nie jest nic co ma wpływ na pracę silnika - ja obstawiam, że to jakaś odma / zbiorniczek na wypluty olej

Post autor: Ozd » wtorek 17 lut 2015, 16:21

Zgubiłem wężyk od airboxa, ten co jest podłączony od dołu w lewym rogu zakończony taką buteleczką, może to mieć jakiś wpływ?

Post autor: levis » wtorek 17 lut 2015, 16:05

Check engine zapala się po przekręceniu zapłonu i gaśnie po odpaleniu motocykla ?

zdejmij bak - przejrzyj wszystkie przewody podciśnieniowe, czy nie jest któryś odczepiony/naderwany.

Jak obroty spadają, to ja raczej obstawiam przelanie niż lewe powietrze.

Czy jak sobie chodzi na wolnych obrotach to też obroty spadają ?

Wykręć świece i sprawdź w jakim są stanie.

Możesz podłączyć wakuometry i sprawdzić, czy przepustnice są zsynchronizowane.

No kurde, jest masa rzeczy - bak do góry i działasz :]

Post autor: Ozd » wtorek 17 lut 2015, 15:01

Podepnę się pod temat. U mnie dzieje się coś takiego jak na tym filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=YJFqC4k-pbI
Podkręcenie obrotów jałowych nic nie dało, gdyż i tak spadają na chwilę, by znów po chwili się podnieść. Czasami też przy redukcji do świateł potrafią spaść, wtedy też mają problem aby się podnieść. Koleś pisze że jakiś wężyk był źle podłączony, ale nie pisze jaki. Jakieś sugestie?

Post autor: radek_k » sobota 07 lut 2015, 09:36

właśnie jeszcze jak było w miarę ciepło to zaczęło się to dziać powyżej 10 stopni i też myślę, że temperatura nie powinna mieć znaczenia, po prostu dłużej nie powinien schodzić na niższe obroty.
poszukam informacji o regulacji wolnych obrotów, bo szczerze nie mam pojęcia jak to obsługiwać i nigdy tego nie ruszałem. dzięki za pomoc, dam znać czy pomogło

Post autor: majkelek84 » czwartek 05 lut 2015, 22:27

Yyyy jakaś bzdura o tych parametrach, może być -30 i musi kurna dzialac, po to jest komp by dostosowywać parametry do info z czujnika.

Post autor: levis » środa 04 lut 2015, 06:07

od jakiegoś czasu czyli od kiedy ?

Pamiętaj, że na dworze jest zimno, a parametry motocykla nie są przystosowane do pracy w takiej temperaturze.

Ja polecam poczekać do nieco cieplejszych dni i ewentualnie sprawdzić regulację wolnych obrotów, bo może faktycznie śrubka od wibracji się odkręciła i przepustnice są zamknięte...

Na górę