Post autor: A.S. » czwartek 25 cze 2015, 20:37
Na torze wystarczy odkręcić do końca manetę nawet od 2.000 obr .. jak dojdzie do chyba koło 5-6 tysięcy sam idzie w górę - często jak wjeżdżam z depo na nitkę toru na 1 czy 2-ce to sam leci piona. W Poznaniu szczególnie bo wjazd jest długi na Pannoni czy Brnie mało kiedy ... Na ulicy o wiele ciężej, dokręcać trzeba tzn. robić mu czkawkę koło 7.000 .. ale to tez dużo zależy od wagi kierowcy i stanu motocykla tudzież przesunięcia odwłoku w tył ..
Na torze wystarczy odkręcić do końca manetę nawet od 2.000 obr .. jak dojdzie do chyba koło 5-6 tysięcy sam idzie w górę - często jak wjeżdżam z depo na nitkę toru na 1 czy 2-ce to sam leci piona. W Poznaniu szczególnie bo wjazd jest długi na Pannoni czy Brnie mało kiedy ... Na ulicy o wiele ciężej, dokręcać trzeba tzn. robić mu czkawkę koło 7.000 .. ale to tez dużo zależy od wagi kierowcy i stanu motocykla tudzież przesunięcia odwłoku w tył ..