Sprzydom .. Do ZX-10 2007

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Sprzydom .. Do ZX-10 2007

Post autor: A.S. » środa 09 gru 2015, 21:39

No też nie wiem .. muszę porównać z tymi co mi zostały z ZX-10 .. jak będą tej samej średnicy to będę wiedział .. :)

Post autor: levis » środa 09 gru 2015, 15:08

mam jedynie zestaw płytek proxa m.in. do zx6 i zx9

Nie wiem jaki rozmiar masz w Yamaszce :)

Post autor: A.S. » poniedziałek 07 gru 2015, 21:34

No tak to właśnie słychać ... jakby łożysko szumiało i co jakiś czas stuknęło tak losowo .. ale ..

Levis a nie masz może jakichś płytek zaworowych ORI do RN22 ?? Nie wala ci się coś gdzieś ?

Post autor: levis » poniedziałek 07 gru 2015, 11:20

te postukiwanie, to na 90% jakieś łożysko kulkowe po stronie kosza sprzęgłowego :)

Post autor: songoku » poniedziałek 07 gru 2015, 09:26

ojtam ojtam Arek żartowałem :-P

Post autor: A.S. » niedziela 06 gru 2015, 21:17

Pompa wody nowa, ładowanie przewinięte ... spalanie oleju absolutnie w normie 1/4 litra na dwa dni które po zmianie z debilizmu w postaci ENI 15W60 na Motul 300V 10W40 znikło do marginalnego .. Rozszczelnienie pokrywy od zaworów co powodowało sączenie się oliwy po silniku naprawione - źle to poskładałem jak sprawdzałem luzy ostatnio .. i tyle .. A co z nim było więcej nie tak ?
Na filmie z Hungaro dobrze widać jak moto szło i czy choćby gram dymu wyleciał z wydechów przez całe 8 okrążeń wyścigu cały czas w okolicy 2.07 .. Gdzie Dudek zrobił 2.05 ( tak dla porównania ) ..
Oliwa z odmy poleciała dwa razy, kiedy zawiesił się zawór zwrotny a nalane było POZA OCZKO i to sporo :) .. potem były to dwie, trzy krople na jeden dzień na torze w zbiorniczku pod siedzeniem >> życzę innym motocyklom takiego przedmuchu !! :) .. Sprężanie na garach 12.1 - 12.5 bar. przy 80 stopniach .. 35.000 km przebiegu !! Salonowe, sportowe, nowiutkie motocykle mają w okolicy 15 bar ..
Chciałbym przypomnieć że ja na tym cały czas latałem po torach a nie udawałem że jeżdżę .. Sprzęt musiał być taki że urywałem kolejne sekundy i na ostatnim wyjeździe na Panooni było by 2.10 - 2.09 gdyby nie ta gleba i złamania .. chociaż i tak cały czas 2.11 - coraz niższe :) ..
Co do pieca to tylko jedna jedyna rzecz mnie martwiła .. dziwne postukiwanie od czasu do czasu ale to też nie w każdym momencie i nie przy każdej temperaturze .. Raz to było a raz nie .. w sumie to czym zimniej tym częściej stukało .. Od strony kapy sprzęgła tak najbardziej to było słychać ..
Kolega zwyrokował panewkę >> tylko byłaby to chyba najdłużej stukająca panewka w historii Świata i jazdy po torze bo to postukiwało od 2 lat .. w sumie to trzeci rok teraz .. Bardziej łożysko na sprzęgle .. No ale - to już nie ja będę badał .. A nawet gdyby trzeba było panewki zrobić czy nawet słupek wymienić ... to jest za co :) ..

Post autor: majkelek84 » niedziela 06 gru 2015, 19:15

:mrgreen: jak by była igła to nie poszła by za 14 ;-)

Post autor: songoku » niedziela 06 gru 2015, 15:10

Arek, ale tam już chyba silnika niewiele zostało :lo:

Post autor: A.S. » sobota 05 gru 2015, 16:26

Za 14.000 poszło wszystko co miałem ale jako TOROWY + GRATY NA DROGę - ubrany w laminaty ..
Kupujący dostał cały setup torowy + wszystkie granty na drogę w częściach prosto ze strychu :) ...
Do tego taczka części .. 2 czy 3 opony ... felga na tył z gumami i tarczą .. i masa masa pierdół ...

Same graty torowe to tak na szybko 3000 zł .. nawet QS licząc za 700 zł a można sprzedać za więcej .. zbiornik, clipony ... oploty .. sety ... sprężyny Ohlins`a ... cuda wianki ...

Tak reasumując motocykl wyszedł w okolicy 11.000 zł .. więc krzywdy kupujący nie miał :) .. Dwa dni przed sprzedażą zdjąłem folie ala carbon oklejające wahacz i w ogóle doznałem znoka .. wahacz był pęknięty od góry z lewej od spinania pasami do nadkola w Vicie .. Zaraz zadzwoniłem że oferta nie aktualna bo znalazłem takie cusik i muszę whacza wymienić .. ale kupujący po wysłaniu mu fotek zdecydował że jak spuszczę 400 zł to weźmie i sam sobie wymieni .. tak też się stało .. :mrgreen: więc oferta w pełni uczciwa i myślę że kasowo dobra .. NIC nie ukrywałem o przeszłości motocykla, cena niska + kupa siana w częściach .. więc było OK :) ...

Kawa będzie szykowana na drogę .. polakierowana będzie lewa strona ramy + dekle silnika .. wahacz nowy już był kupiony na allegro zanim kawa fizycznie była zamieniona za gotówkę :) .. Kierunek tylni prawy misi być nowy ... wypełnienie stelaża tylnego ja bym kupił nowe ale nie wiem co zdecyduje kolega, założy ori kierownice + ori sety ( do dokupienia cięgno biegów bo ori przehandlowałem przy zakupie QS ) które dostał w komplecie .. no i tyle.. będzie znowu piękna zieleniutka :) na xenonach ..

Aha .. i jeszcze dałem mu zapinkę DID ZVMX złotą do napędu co zamówiłem jak byłem pewien że będę musiał ciąć napęd ( 25 zł ) .. :-P

Post autor: Futro » sobota 05 gru 2015, 12:37

Tak .... nawet szybko poszła bo cenę zrobiłem że sam bym kupił :P .....
A sprzedawałeś jako turówkę czy może "drogowca"?

Post autor: Sebastian » piątek 04 gru 2015, 09:43

Eeee tam bierki, lepiej zamulić na kanapie ;-)

Post autor: majkelek84 » czwartek 03 gru 2015, 19:54

najtaniej to w bierki można popykać ;-)

Post autor: levis » środa 02 gru 2015, 20:36

Panowie, wbrew pozorom, błoto to też nie takie tanie - ale to temat na spotkanie przy piwie :-] Ale jakby nie patrzeć tańsze od Pozen czy Slowakia :D

Post autor: songoku » środa 02 gru 2015, 18:28

Arek no niestety tak to jest z tymi kosztami. Znam już takich kilku co poszli w błoto bo tam koszty zupełnie inne. Ja się trochę błota boję z uwagi na mój kręgosłup.

Ja najchętniej bym sobie jakąś 250 kupił i latał budżetowo na asfalcie. Na razie tak czy inaczej muszę wziąć na wstrzymanie i sprzedaję to co mi na razie niepotrzebne. W sobotę mam nadzieję pogonić komplet kół bo zalega w garażu....

Post autor: levis » środa 02 gru 2015, 16:30

zawsze możesz przejść na wyścigi supermoto i wydawać 20-30% tego co wydawałeś na sporta :-)

Jak ktoś jest zainteresowany, to mogę przedstawić przykładowy kosztorys :)

Na górę