pomoc w ocenie moto z1000sx

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: pomoc w ocenie moto z1000sx

Post autor: renpa1971 » sobota 19 gru 2015, 12:10

A myslales o BMW K1200 R dla mnie i mojego kregoslupa super,testowalem bajka :-D

Post autor: Czarny1810 » piątek 18 gru 2015, 21:58

Super .Koledzy a co myslicie o Triumfie Speed Triple 2011 .Tylko tak pytam .Powiem ze sie na niego nastawialem ...


Czy na sx nede mial lepszy komfort niz na et6n.?Chce nim polatac po trasce na dosc fajnych winklach .Miasto oczywiscie tez.A jak wam sie jezszi Kawasaka?MALO AWARYJNA JEST?
POZDR

Post autor: jewon » piątek 18 gru 2015, 10:59

yamaha mt-01 to taki ordynarny traktor.nie widze innego przeznaczenia tego motocykla jak tylko wygłupianie sie po miescie.tam sa takie wibracje silnika że w pewnym zakresie obrotów trudno dostrzec co pokazuje predkosciomierz.wibracje przechodza przez kierownice i rece na całe ciało.po pół godzinie jazdy czułem sie jakby po całym moim ciele łaziły mrówki :-/

Post autor: pitrak » czwartek 17 gru 2015, 18:21

Sx jest bardziej motocyklem na co dzienną jazdę :-) A to , że można nim pośmigać gdzieś dalej to tylko dodatek :-) na tor ? :-? tak jak koledzy wyżej napisali :-) nic dodać i nic ująć :-) W trasę i na miasto TAK :-) przy szybszej jeżdzie i tak musisz tankować co 250 km :-) przy jeżdzie do 140 km/h co 300 km . W mieście :-) to ile zalejesz tyle spalisz :-) jak zresztą we wszystkich wariantach :lol: :mrgreen: Poszukaj forum bliźniaczego , na którym są same "Z-ety" ( z1000fora ) Tam z pewnością więcej się dowiesz o "Z-etach" . Koledzy piszą o MT01 :-) ale to przecież "Naked" :-) więc ni jak mu do Sx-a :-) na pytanie czy kupiłbym jeszcze raz KAWASAKI Z 1000 Sx ? :-D Odpowiem TAK !!! :-) I kupię :-) tylko nowszą wersję :lol: :-) Z 1000 to uliczny rozrabiaka i ma bardzo fajną sylwetkę :-)

Obrazek

Ale na trasę musisz być przygotowany do mocnego trzymania się za kierownicę :-)
Sx naprawdę daje sobie radę i w zakrętach i z wiatrem :-) ale tylko do 180 km/h :-) potem to już jakbyś owiewki nie miał :-)

Obrazek

Chcesz jeżdzić szybko ? To do 270 km/h dasz radę ;-) Czy masz gdzie jeżdzić tak szybko ? :-? Na to pytanie sam sobie odpowiedz :-> ;-)

P.S. Polecam : https://www.youtube.com/watch?v=Ym2u2DbaVyw i https://www.youtube.com/watch?v=96ud50grR6Y

Post autor: levis » środa 16 gru 2015, 10:00

do turystyki będzie się nadawać wg mnie. Jeżeli chcesz mieć równie mocny sprzęt, a nieco wygodniejszy, to rozejrzyj się za zzr1200. To bardziej turystyczna maszyna.

Prawda jest taka, że na tor można pojechać wszystkim - tylko trzeba mieć olej w głowie i nie próbować ścigać się z lepszymi na przygotowanych sprzętach. Ja jeździłem na mojej starej zdezelowanej ZZR600 a potem na ZX9R - na obu miałem super frajdę

Post autor: Czarny1810 » wtorek 15 gru 2015, 23:26

Wiesz do pracy mam blisko ale po pracy ekipa sobie smigamy po trasce.Lubie zapierd....
Gdyby nie moje kregi prwnie wsiadlbym na typowego sporta...
.....

[ Dodano: 2015-12-15, 23:27 ]
Niestety nusze w miare prosto siedziec .Taki moj wymog.
Zapierdzielac bedzie .

Post autor: Slajciak » wtorek 15 gru 2015, 23:18

Czarniak - do czego chcesz to moto?

Post autor: Czarny1810 » wtorek 15 gru 2015, 23:05

Ten sx ma kosztowac 24900.Jak myslicie co lepszego mozna z kawki za to kupic?
Wiem ze dobre moto to gsr ,r1 tyle ze to sport.
Honda dobra ok bez jaj a sx jest moim zdaniem ok.
Pzdr

[ Dodano: 2015-12-15, 23:14 ]
.Sx chyba dobry i na miasto i na traske chociaz dlugiej traski bedzie mniej troszke.Troszke wygody w tym sie przyda hehec wiec owiewka powinna byc. Od wyzszej predkosci czuc wiatr.Ja w tamtej zdjalem bo kijowo wygladala.Latem nia tez ponad 200 .😉

[ Dodano: 2015-12-15, 23:14 ]
Ok.Dzieki za podpowiedz zobacze ta yamahke

Post autor: Slajciak » wtorek 15 gru 2015, 23:03

Nie no zawiecha jest spoko ale cholera wie czego Ty szukasz. Z800 a Z1000sx to w ogole dwie rozne bajki.

Ja bym w ogole bral MT01 to w ogole brzmi i wyglada kozak

Post autor: Czarny1810 » wtorek 15 gru 2015, 22:59

A jak to sie bedzie spisywalo w zakretach?powiem wam szczerze ze jeszcze myslalem o z800 i Triumf Speed z 2011 roku ale w koncu padlo znow na kawe.A zawiecha az tak kijowa?😉

Post autor: Slajciak » wtorek 15 gru 2015, 22:25

levis nie mowie w kwestii silnika. To jest cala zawiecha z Z1000 takze komfort zerowy. Nie ma zadnych dodatkow typu cisnienie w oponach itp jak typowy turystyk sportowy.

Owiewki niby sa i to by bylo na tyle.

Post autor: majkelek84 » wtorek 15 gru 2015, 22:20

brac sx ... sympatycznie to lata ... moment masz przy 7 tys ladnie sie napedza ... i wcale nie pali wiecej niz mniejsza pojemnosc

Post autor: Czarny1810 » wtorek 15 gru 2015, 20:21

;-) chcialem podziekowac za odpowiedzi ,ktore od was otrzymuje.Swietnie.
Z tego co wiem to w tej chwili sx jest w posiadaniu Marka z Lublinca(sx bez abs z OLX).Jego brat chyba prowadzi serwis nawet.
Moze znacie te moto??
Generalnie w moim moto brakowalo troszke mocy gdyz smigalem z chlopakami a oni na z800 i r1 takze licho .....ale i tak dawalem rade.
Chcialbym sie troszke poskladac w zakretach-a podobno sx moza ;-) i posmigac w traske a ze troszke mam problem z kregoslupem dlatego musialem wybrac ta opcje;-(
Chyba ze moze myslicie innaczej?
Moze doradzicie co moge ewentualnie jeszcze kupic...
Temat jest o tyle fajny ze jezeli zakupie sxa to juz kolega bedzie chcial odkupic za rok wiec mam tez od razu zbyt.
pozdro

Post autor: A.S. » wtorek 15 gru 2015, 15:12

Zawsze mnie ciekawiło : co kieruje kimś kto szuka tego typu motocykla .. ?
I to całkiem szczerze i poważnie z całym szacunkiem ..
Ani to prawdziwy sport, ani prawdziwy turystyk ... Bo albo dajemy po garach na sporcie co raczej po drodze kończy się zwykle punktami i mandatami czy w końcu utratą prawka więc skłaniamy się ku torom ( choćby małym ) a tam Z1000S to słaby pomysł .. albo turystykujemy i wtedy latamy przepisowo i PO CIUL NAM 140 czy ile tam koni i LITR pojemności co żre paliwo, szczególnie w Polsce ?? 800 ccm to już super wypass w normalnym sprzęcie a do turystyki to prędzej jakieś "bobery" z sakwami i tam to może 1600 ccm nawet bo to i tak ledwo jedzie .. więc Z1000S na drodze to też słaby pomysł ..
I nie oceniam i nie krytykuję nikogo kto ma/posiada .. rozumiem tych co mieli i już nie chcą :P .. pytam tylko PO CO :) ? Z czystej ciekawości .. :mrgreen:

Post autor: songoku » wtorek 15 gru 2015, 14:24

Michał on był 760i... nie obniżaj standardów :lol:

Na górę