Post autor: levis » piątek 22 kwie 2016, 01:41
ja pierdole, jak można się jarać sprzętem, w którym wynaleziono już chyba milion problemów, akcji serwisowych i zatartych/wybuchniętych silnikach...
trochę tak samo jak z akcją pierwszych 2.0 TDI...
Jakbym miał wybór BMW vs ZX10R, to bez dwóch zdań wybrałbym zieleń, ze względu na to, że Japońscy inżynierowie nie pozwalają sobie na takie błędy. Po za tym, za różnicę w forsie, dopakowałbym mega dodatków, co uczyniłoby Kawi dużo lepszą niż seryjne BMW.
no ale co dres to dres i bmw to bmw...
ja pierdole, jak można się jarać sprzętem, w którym wynaleziono już chyba milion problemów, akcji serwisowych i zatartych/wybuchniętych silnikach...
trochę tak samo jak z akcją pierwszych 2.0 TDI...
Jakbym miał wybór BMW vs ZX10R, to bez dwóch zdań wybrałbym zieleń, ze względu na to, że Japońscy inżynierowie nie pozwalają sobie na takie błędy. Po za tym, za różnicę w forsie, dopakowałbym mega dodatków, co uczyniłoby Kawi dużo lepszą niż seryjne BMW.
no ale co dres to dres i bmw to bmw... :D