modyfikacje elektroniczne

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: modyfikacje elektroniczne

Post autor: Carry » środa 20 lip 2016, 21:11

Nowości nowości nowości:)

Z racji na dużą ilość zapytań w kwestii strojenia, jest możliwe strojenie również na hamowni!

Jak to działa?

Speedbike Przemek Badowski stroi moto na hamowni specjalistycznym modułem do Suzuki (więc nie musicie posiadać power commandera) pod AFR, w przypadku innych moturów wymagany jest PC
Gotową mapę paliwa wrzucam na ECU dodatkowo zmieniając pozostałe rzeczy które warto zmienić
gotowe!

Ewentualnie jeśli jest taka potrzeba flashuje ECU przed strojeniem zmianami "twardszymi" i po strojeniu nową mapą paliwa ponownie:)

Jest to opcja dla ludzi którzy nie chcą za bardzo stroić na drodze lub nie mogą (torówki). Efekt będzie bardzo zbliżony do strojenia na drodze a cena takiego zabiegu jest taka sama czyli 1000 zł

Zainteresowani dawajcie znać, można nawet stroić w deszczu;)

A ponadto:

Do listy obsługiwanych modeli dochodzi Yamaha:)

Póki co tyle, ale szybko postaram się uzupełnić bazę o nowsze modele:

R1 od 2004 w górę
R6 od 2003 w górę

AS - nie masz przypadkiem kompa na pożyczenie takiego jak twój na testy?:) chodzi mi o to oczym gadaliśmy;)

Post autor: A.S. » czwartek 23 cze 2016, 00:11

Prosszzz .. ;)

Obrazek

Post autor: Carry » środa 22 cze 2016, 17:57

Suzuki to najmniejzy problem - jak chcesz moge dlubac do woli przy tym:)

Czekam na cyferki:)

Post autor: A.S. » środa 22 cze 2016, 15:41

A ja mam klienta na Suzuki w między czasie bo ma 600 ze Stanów i chce tam pogibać lekko w ECU ..

DZISIAJ SPRAWDZAM numero uno i zraz Ci napiszę :) ..

Post autor: Carry » poniedziałek 20 cze 2016, 23:22

Przez miesiąc nie mogłem nic na forum napisać... ale dobra już w temacie znowu:)

udało mi się w międzyczasie ruszyć yamahy, i wstępnie ogarnąć FT - podaj mi numer ECU a powiem ci co z tym można pokombinowac i co i za ile:)

Jednocześnie launch control do Suzuki i Kawasaki zaczalem ogarniac:)

Post autor: A.S. » piątek 06 maja 2016, 15:21

Ustawień QS się nie modyfikuje co tor .. no chyba że robią tak w MotoGP .. reszta to raczej "wymyśla"..
Mi to potrzebne po to żebym sobie SAM poukładał konfiguracje mi potrzebną .. Carry wgra mi w sofcie gotowca .. i co ? A jak się okaże że mi źle wskakuje 4 bieg przy 8.000 obr. to co mam mu to odsyłać żeby wydłużył lub skrócił czas w zależności od zachowania moto ?? BEZ SENSU !!! Dlatego potrzebne mi to w sofcie ...
Tak samo z tą 27 nogą .. RN22 ma to wbudowane .. kupujesz czujnik z kablem, wpinasz, odblokowujesz w ECU ( + ustawienia ) i zapierdala .. Nie trzeba żadnych modułów dodatkowych po 2000 zł .. tylko czujnik za 350 zł np. ..... A uprzedzając twoje kolejne pytanie : a po co ??
A no po to żeby pozbyć się każdej dodatkowej części która może się zjebać w najmniej odpowiednim momencie :P na przykład :) i po to żeby było taniej .. :-P

Post autor: songoku » piątek 06 maja 2016, 13:49

nie wiem czy mam. Najważniejsze, że działa bez zarzutu :-)
A tak z ciekawości po co Ci te parametry zmieniać na każdym torze? Jak sobie zaprogramujesz niech będzie nawet na każdym biegu i różnych obrotach to po co przy tym grzebać. To będzie uniwersalne ustawienie pod każdą sytuację.

Ciekawi mnie tylko jedno. Czy w jakimś kicie wyścigowym ta noga 27 jest wykorzystywana do QS?
Bo tak na dobrą sprawę można na drutexie podpiąć się do czujnika kosy i też będzie odcięcie zapłonu. Wszystko można, tylko po co? :-)

Post autor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 20:24

No to czekam .... Kasę odkładam, niech też czeka :)

Post autor: Carry » czwartek 05 maja 2016, 20:01

Tutaj nie ma takich półśrodków tak naprawdę że tylko QS bo albo wszystko albo nic - inaczej nie ma to sensu. Wiem o co ci chodzi i temat nazwę rozwojowym (akurat jestem w trakcie pracy nad pewnym FT rozwiązaniem:P)

Post autor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 15:58

Drutex to jest w wersji "dwoma przyciskami" .... Masz tam tabele : czas odcięcia/obroty i to inną na każdym z 6 biegów ?? :P

Post autor: songoku » czwartek 05 maja 2016, 13:43

ano jak wolisz drutex robić :-P

Post autor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 13:03

songo .. ty jeszcze żyjesz w zeszłym stuleciu :P ...
W RN22 w kompie podłączasz kabel z czujnika ( zwykły - nie tensometryczny oczywiście ) pod 27 nogę ( albo 26 bo nie pamiętam - mam to na schemacie w garażu ) i ma QS :P ..... Żadne duperele dokładane :) ..

DAM ZNAć :mrgreen: !!

Post autor: songoku » czwartek 05 maja 2016, 11:01

czasy odcięć QS ( tego podpiętego do 27 nogi w kompie ) ??? przecież to jest programowalnew samym QS. Przynajmniej u mnie tak jest. Da się zrobić 2 przyciskami, które są na jego obudowie.

As jak będziesz w wawie to daj znać. Może jakąś kawkę strzelimy czy cuś :-)

Post autor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 09:17

Kurcze no ciężko mi tak powiedzieć bo nie chodzi o kasę tylko nie wiem po prostu ..
Gdyby reflash u Ciebie który pozdejume co trzeba + wyłączy IMMO = 500 zł byłoby OK ...
Do tego program który pozwoli mi zmieniać :
- hamowanie silnikiem
- czasy odcięć QS ( tego podpiętego do 27 nogi w kompie )
- wolne obroty
+ no i teraz nie wiem bo wkraczamy na pole na którym mam żadne doświadczenie :( ..
- fajnie by było gdybym jednak mógł wgrać gotowce map z PC-V czy FT ( tam po podaniu maila jest tych map trochę tzn. całych gotowców i paliwa i zapłonu i reszty )
- nie znam parametrów o których Ty wiesz i które mogłyby być przydatne na torze .. może coś co ja mogę nazwać : szybkość reakcji na odkręcenie gazu ?? No nie mam pojęcia ..
Może zróbmy tak :
Ja podejdę do sprawy uczciwie i bez cwaniakowania w kwestii pieniędzy i po prostu napisze, że 2000 zł kosztuje pełna wersja FT z kablem i softem ... Więc żebym miał lekko taniej to super by było wydać w okolicy 1500 zł .. A Ty napisz mi, czy to dla Ciebie opłacalne i co mogę za to mieć :) .
Kasa leży i czeka .. nie jest to sfera BAJEK .. Umawiamy się, przyjeżdżam do Wawy ( i tak jadę na wymianę napinacza w Polad-Position ) więc spoko, mam po drodze .. Biorę kasę, laptopa, podpinamy, wgrywamy .. i ... następni w kolejce :) ..

Post autor: Carry » środa 04 maja 2016, 21:04

Nie no oczywiście że tzreba rozróżnić normalnych zjadaczy chleba i jazde na torze - 2 zupelnie inne przypadki. na droge trzeba mapy paliwa zeby sie odpychalo plus zdjecie kagancow ale na tor faktycznie potrzaebujesz modyfikwoac czesc ustawien na miejscu - takie oprogramowania sa - tylko pytanie ile bys chcial za takie mozliwosci zaplacic? Podaj mi zakres to ci powiem co mozna zrobic:)

Na górę