Ninja 636 :)

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Ninja 636 :)

Post autor: songoku » wtorek 12 lip 2016, 09:59

najs!

Post autor: Matej » niedziela 10 lip 2016, 10:57

Siema Wiertło :lol:
Te 636 naprawdę wyszło inżynierom z Minato, z nim nie da się "nie dogadać" :) Śmigając po drogach w mojej okolicy często jest tak że RN12 musi po serii zakrętów doganiać Zx6r, ale oczywiście na S17 z wiadomych powodów yamaha mi odjeżdża ale nie jest źle, R6 zostaje bardziej z tyłu :)

Post autor: pitrak » niedziela 10 lip 2016, 06:23

:-D Gratulacje :-)

Post autor: mikrus » niedziela 10 lip 2016, 00:10

dobre moto. najprzyjemniej do mi się na takiej śmigało

Post autor: wiertło » sobota 09 lip 2016, 17:17

SIEMA ;-)

Ninja 636 :)

Post autor: Matej » sobota 09 lip 2016, 15:58

Siemka.
Mój mały Ninja jest ze mną od 2014 roku. Kupiłem go z przebiegiem około 30800 parę kilometrów od prywatnego właściciela z okolic Łukowa który przez sezon zrobił nim całe 760 km ze względu na brak czasu i z tego też powodu mi go sprzedał. Cena była baaaardzo atrakcyjna, więc się nie wahałem i ją kupiłem. Jej jedynym mankamentem była porysowana prawa strona ( Poprzedni właściciel zaliczył mały ślizg). Mimo że była po przeglądzie i tak zrobiłem jej własny duży serwis u sprawdzonego przez moich kolegów mechanika w Garwolinie gdzie okazało się że zakup tego egzemplarza był strzałem w dziesiątkę (wiem że się chwalę ale musiałem :) ). Mechanik wyregulował mi zawory, wymienił płyny, zrobił kalibrację wtryskom i wszystko po kolei przejrzał i stwierdził że w jego ocenie to jedna z nielicznych niezakatowanych 636 jakie miał okazje widzieć
Obrazek.
Sezon 2015 minął , skończył się napęd i zaczęło hałasować łożysko w główce ramy które zostały już zrobione. Niestety, moja ostatnia wrześniowa przejażdżka zakończyła się konkretnym szlifem i całe moto poszło do malowania a przednia szybka Puiga, tylne kierunki do kosza :(.
Obrazek
Obrazek
Przez tą zimę wleciało do Kawy parę drobiazgów : Crash pady, brakujące zatrzaski do pługa (Ori Kawasaki), nakładka na tylne siedzenie, paski, kierunki "strzałki" i przede wszystkim nowy lakier :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W zimę stoczyłem również bój z obmieloną śrubą od zacisku, ale wyciągnąłem ciężką artylerię i musiała wywiesić białą flagę
Obrazek
Na chwilę obecną Kawa jest w 100 % sprawna technicznie , wszystko co nie domagało, lub wymagało kontroli zostało wykonane. Dodatkowo nowy lakier został zabezpieczony twardym woskiem collinite 476S, 4 godziny pracy ale później przez sezon jest na co popatrzeć :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W miarę trwania sezonu do moto wlatywało sporo nowych części oraz moich własnych pomysłów, całość prac opisywałem na innym forum ale ze względu na to jaki zrobił się tam syf dałem sobie z nim spokój chyba na dobre :-D
Setup na 30-06-2016:
-Wydech Slip on Akrapovic
-Filtr BMC
-Amortyzator skrętu Ohlins
-Stalowy oplot Goodridge
-Złoty łańcuch RH + Zębatki Sunstara
-Opony Bridgestone S20 Evo
-Crash Pady
-Końcówki kierownicy złote Womet-tech
-Sportowe, regulowane na 9 sposobów sety (robione na 90 procent na indywidualne zamówienie jeszcze kiedy moto jeździło po Italii
-Sportowe regulowane, łamane złoto czarne klamki
-Szybka Puig przyciemniona
-Wyświetlacz biegów
-Exup Eliminator
-Matowe lusterka (mi się bardziej podobają od błyszczących)
-Zbiorniczek Rizoma
-Nakładka na tylne siedzenie
-Gripy na baku
-Tank pad Ninja Grafnet
-Folia carbon na wlewie paliwa i półce kierownicy
-Przednie kierunkowskazy dymione LED/ Tylne strzałki carbon
-Paski mocy na rantach :)
-Rolki Lightech pod stojak
Szerokości :lol: :)
Obrazek

Na górę