Post autor: nort7 » czwartek 21 lut 2013, 01:15
Co do tych drgań..
Przy wyważaniu koła kręci się je tylko do przodu. Kręcąc do tyłu działają na nie tak jakby odwrotne siły. Przez co może się zachowywać jak niewyważone. Mój kumpel składając moto założył odwrotnie koło i po przejażdżce byłem pewien, że felga krzywa. Później okazało się, że koło całkiem tył na przód.
Po odwróceniu żadnych objawów zużytych elementów jak łożyska czy coś krzywego.
Erka w białym na prawdę ładna. Szerokości!
Co do tych drgań.. :) Przy wyważaniu koła kręci się je tylko do przodu. Kręcąc do tyłu działają na nie tak jakby odwrotne siły. Przez co może się zachowywać jak niewyważone. Mój kumpel składając moto założył odwrotnie koło i po przejażdżce byłem pewien, że felga krzywa. Później okazało się, że koło całkiem tył na przód. :D Po odwróceniu żadnych objawów zużytych elementów jak łożyska czy coś krzywego. :)
Erka w białym na prawdę ładna. Szerokości!