ZX6R 636 z 2006 - Wtryski i spore grzanie się na postoju

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: ZX6R 636 z 2006 - Wtryski i spore grzanie się na postoju

Post autor: Gość » niedziela 11 paź 2020, 19:58

@nort angielski to nie problem, wiekszym jest poprawna polszczyzna chyba. Cieszy mnie fakt ze moto w miescie tak ma i ze wszystko jest wporzadku. Sorka za brak polskich znakow ale niechce mi sie ssukac w fonie:). Temat do zamkniecia. Dzieki za pomoc i do zobaczenia na drodze:-)

Post autor: ryszard1964-r1 » czwartek 07 mar 2013, 13:33

Dodatkowo były płytki zaworowe do wymiany bo już jeden zawór się podpierał prawie. Więc możliwe ze to jest to o co się pytałeś. Już zrobione:D
O to mi chodziło.Robił tak już jak go z Lublina braliśmy i obstawiałem właśnie podparty zawór.Życzę szerokości

Post autor: nort7 » czwartek 07 mar 2013, 12:55

shadow, ZX6 nie ma fabrycznie wyświetlacza biegów. Jedynie ten laptimer. Ja mam całą serwisówke i jakieś tam jeszcze pliki w pdfie. Wszystko po ang. W pl nie znalazłem nic.

Post autor: Gość » czwartek 07 mar 2013, 12:44

Nie wszystko jest w porządku, co do moto i co było robione. hmmm przez poprzednika chyba nic. moto z Anglii ogólnie wiec wszystko przerdzewiałe parchate. Serwis trochę gotówki zabrał ale warto było. Dodatkowo były płytki zaworowe do wymiany bo już jeden zawór się podpierał prawie. Więc możliwe ze to jest to o co się pytałeś. Już zrobione:D


Fajnie dzięki za info co do tych przełączników:) Nie wiedziałem że ma wyświetlacz biegów:) Ma ktoś może w pdf-ie jakąś mądrą książkę dotyczącą tego motocykla?:)

Czas do pracu zarobić na PB98 :/

Post autor: ryszard1964-r1 » czwartek 07 mar 2013, 12:09

shadow, hehe,przywoziłem go jemu z Lublina.Znam ten sprzęt. Nie wiesz,czy poprzednik robił zawory? Nie robi ci tak,że po podgrzaniu jakby jeden gar nie chodził?(tylko na biegu jałowym)

Post autor: nort7 » czwartek 07 mar 2013, 10:39

shadow, przyciskiem mode przechodzisz do trybu, gdzie pokażą Ci się same podwójne zera oddzielone dwukropkami. Wtedy przesuwasz start/stop po prawej stronie i klikając lap zapisuje Ci czas. Od razu leci nastepny, ale poprzedni wyświetlany jest przez 10 sekund.

Post autor: songoku » czwartek 07 mar 2013, 09:24

ja mam u siebie i robią to co powinny, czyli startują czas i łapią czasy okrążeń...
U mnie to działa dopiero jak przełącze wyświetlacz w stan RACE, czyli główny wyświetlacz to bieg a prędkość jest gdzieś schowana z boku...

Post autor: Gość » czwartek 07 mar 2013, 08:16

Dzięki za informację, Yamaha R6 przy takiej pogodzie jak teraz czyli te 7-10C trzymała temperaturę dużo ładniej na światłach. Więc się troszkę martwiłem. Układ nie jest zapowietrzony sprawdzałem:). Co do temperatury to wentylator odpala się przy 100C i wtedy chwila moment i spada temperatura:). Motocykl jest kupiony od Pana Marka z Wierzchucina:).

Tak się zastanawiam czy pod któryś z niżej opisanych przełączników o ile one rzeczywiście nic nie robią nie podłączyć wentylatora. Na upalne dni miałem przełącznik w R6 temperatura w mieści nie poszła nigdy powyżej 90C:)
Co o tym sądzicie?

Taki mały off topic teraz żeby nie zakładać drugiego tematu.
Mam przycisk "LAP" - po wciśnięciu kompletnie nic nie robi to po lewej stronie zaraz przy kierunkowskazach, oraz przełącznik start/stop nad starterem, który tęż nic nie robi:) To normalne?

Post autor: levis » czwartek 07 mar 2013, 07:36

Spokojnie Panowie, normalka nie normalka.

Przede wszystkim weź serwisówkę i sprawdź proces synchronizacji przepustnic, bo o tym jest mowa.

Całą operację należy wykonywać z wakuometrami i dokładnym obrotomierzem.

Post autor: Lester » środa 06 mar 2013, 22:46

Dokladnie , jezeli masz poziom plynu o.k i nie zapowietrzony uklad , tpo nie masz co sie martwic ;-)

Post autor: nort7 » środa 06 mar 2013, 22:38

No 80 czy 90 to normalka. W upał po mieście co chwilę będzie się wiatrak włączał.

Post autor: ryszard1964-r1 » środa 06 mar 2013, 21:53

Miałem taką hehe

Post autor: ryszard1964-r1 » środa 06 mar 2013, 21:52

nie ma czegoś takiego,jak chodzące 2 cylindry na biegu jałowym.Prawdopodobnie masz wszystko ok. Przy temp. powyżej 90 st.
włącza się wentylator.Podejrzewam,że ci się nie włączył.Jak by dochodziło do 100 to sprawdź poziom płynu . Narazie tyle

Post autor: Gość » środa 06 mar 2013, 21:48

Obrazek

Teraz zdjęcie się załadowało:)

Post autor: ryszard1964-r1 » środa 06 mar 2013, 16:31

kto ci takich głupot naopowiadał? Tu znajdziesz odpowiedz,tylko się przedstaw w powitalni,jak człowiek i wszystko będziesz miał wytłumaczone

Na górę