Zr7 do wstępnej oceny Jabłonna

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Zr7 do wstępnej oceny Jabłonna

Post autor: unus » wtorek 18 sie 2020, 04:19

Potwierdzam. Nie ma możliwości swobodnej przebudowy na wersję "S". Sam chciałem swego czasu kupić nowe zegary do mojego to ceny zaczynają się od 1000,00 zł. Poza zmianą zegarów, reflektora problem będzie też z przedłużaniem przewodów do lampy i kierunkowskazów. Sam zastanawiałem się na taką przebudową ( na wyjazdy ) ale zrezygnowałem. Za części trzeba by zapłacić ponad 2 tyś + kupa pracy. Decyzje jaka wersja musisz podjąć przed zakupem.

Post autor: nitro99 » środa 20 mar 2013, 08:06

niestety nie da sie :) reflektor montowany w owiewce inne zegary ( koszt kubkow do wersji N jest kosmiczny i graniczy z cudem znalezienie) wogole przod jest inaczej w tych wersjach rozwiazany :) no chyba ze calkowita przebudowa na streeta :)

Post autor: Gość » środa 20 mar 2013, 07:50

Zawsze owiewki można ściągnąć, troszkę przerobić i cieszyć się wersją S/M...ooo nie wiem skąd to skojarzenie miało być S/N :mrgreen:

Post autor: nitro99 » środa 20 mar 2013, 07:29

rozdwojenie wyobrazni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Post autor: ubek » środa 20 mar 2013, 06:56

Nie daj sie zbajerowac - w sezonie kupe km zrobilem na N-ce bez problemow. Polska, Niemcy, Astria, Belgia, autorstrady i drogi szbkiego ruchu na lajcie pykasz na Nakedzie. A prz tym duzo lepiej wyglada :mrgreen:

Post autor: nitro99 » wtorek 19 mar 2013, 21:20

wbrew pozorom ta owiewka duzo daje powyzej 140km/h bo jest sie za co schowac :) do 140 strumien powietrza jest tak odchylony ze nic nie musisz kombinowac.jak dla mnie lampa jest ladniejsza i zegary ale o gustach sie nie dyskutuje . ale jesli zapatrujesz sie w turystyke bierz jednak wersje "s" akcesoryjna szybka do "n" nie daje az takiego komfortu jednak

Post autor: Gość » wtorek 19 mar 2013, 20:20

szukam moto do zwykłej jazdy bez szaleństw....turystycznie....enki mi się bardziej widzą...ale eskę też mogę przygarnąć;)z miłąąąą chęcią :mrgreen:

Post autor: unus » wtorek 19 mar 2013, 15:43

Polecam sprzęt. Sam taki posiadam. ostatni model wychodził 2003 lub 2004 czyli wszystko ponad 10 lat. Kupując nastawiałem się, że kompleksowy serwis będę musiał zrobić - i tak też się stało. Wszystko zależy do czego kolega chce takiego sprzęta mieć. Jeśli jazda miejska to wystarczy zwykły ZR7 ale jeśli masz zamiar dłuższe trasy robić lub zwyczajnie szybko jeździć to tak jak mówi nitro99 lepiej będzie zastanowić się nad wersją ZR7 S ( czyli z owiewką ). W zwykłym ZR 7 pęd wiatru powyżej 120 - 140 zaczyna być bardzo odczuwalny ( pomimo, że mam małą szybę ). Poza tym to te same sprzęty. Pamiętać tylko o regulacji zaworów co 6000 tyś i synchronizacji gaźników co jakiś czas.
Pozdrawiam

Post autor: Gość » wtorek 19 mar 2013, 15:41

No zobaczymy w weekend szkoda że pogoda taka katastroficzna....

Post autor: nitro99 » wtorek 19 mar 2013, 13:44

powodzenia i dawaj relacje jak i co a z wersji "S" predzej czy pozniej bedziesz zadowolony jesli takowa nabedziesz :) a 7 to fajny turysta wiec kufry sie przydadza :) a na codzien do miasta warto sobie centralke sprawic zeby kasku w lapie nie nosic :)
jesli interesujesz sie na powaznie 7 tu masz fajna strone znajdziesz manuala i wiele porad
http://www.zr7s.co.uk/
http://www.zr-7.com/
sam mialem "s" bylem na niej w rumunii i uwazam ze to swietne rozwiazanie i w miasto i w trase :)

Post autor: Gość » wtorek 19 mar 2013, 12:13

Czerwona całkiem fajna....pewnie w weekend się wybiorę....czerwone są zapewne najszybsze:)

Post autor: nitro99 » poniedziałek 18 mar 2013, 21:22

kierunki wymienione lancuch fabryka kawasaki jesli wierzyc licznikowi 38 tkm i naped fabryczny zajechane kolektory to zastanowilbym sie kiedy ostatni raz robione zawory byly zminiomne lusterka ale to akurat na plus chyba
osobiscie zainteresowalbym sie tym przypadkiem
http://allegro.pl/kawasaki-zr-7s-rok-pr ... 67122.html
ma zmienione ciezarki kiery ale dosc dobrze doinwestowany widac robiony z glowa
ten nie wyglada zle ale widac ze picowany na sprzedaz
http://otomoto.pl/kawasaki-zr-zr7-zr-7-M3471663.html

Post autor: Piąty » poniedziałek 18 mar 2013, 20:37

miesiąc temu tą oglądałem:

http://tablica.pl/oferta/kawasaki-zr7-z ... cb37;r:1;s:

generalnie wszystko orginał, tylko kłamie z napędem, bo wyciągniety na maxa. Może tyle dobra oferta, bo na wstępnie opuszczał te osiem stówek na napęd.

Post autor: nitro99 » poniedziałek 18 mar 2013, 10:46

no 40 tkm to mozliwy przebieg ja mialem 03 i sprzedalem z 42 tkm zadupek malowany tarczrcze fakt wymienione lampa tyl standard w 7 ona tak ma ze sa szpary lusterka zmienione ciezarki kiery tez ale to akurat chyba jeszcze nie jest powod do dyskwalifikacji trza by obejzec
wydech na bank swiezo polerowany bo blyszczy sie jak psu jajca a w 7 po wypolerowaniu i polataniu ze srebrnego robi sie zloty
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_zr-7_1999.php

Post autor: Ptaku » poniedziałek 18 mar 2013, 01:38

Z tego co widać tak na szybko : nieoryginalne lusterka, nieoryginalne tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu ( nie mówie że to minus - lepiej mieć już wymienione niż samemu inwestować, a koszt duży), zadupek pewnie malowany bo brakuje napisów, kiepsko spasowana tylna lampa z zadupkiem. Chyba nieoryginalne ciężarki kierownicy. Ogólnie niezłe wrażenie ale tej dupie bym się dokładnie przyjrzał.

Na górę