Pilot Sporty z taka szerokoscia typowo sportowe?
One czysto turystyczne, maja profil trapezu ;]
Tak czy siak rozmiarówki do gpzki nie mam (sprawdzałem na stronie) wiec nici z tego.
Wyczytałem też ze teoretycznie dedyki do GPZki to pirelli sport demon lub michelin pilot active z czego większy nacisk (jezeli chodiz o pozytywne opinie) był na pirelki.
Generalnie ludzie dość często piszą ze zamiast określonego przez producenta rozmiarów opon stosują większe np. zamiast na przód 110/70/17 dają 120/70/17 a na tył zamiast 130/70/17 dają 150/70/17.
Jaki taka zmiana możne mieć wpływ na prowadzenie motocykla podczas jazdy?
levis
nie zapytałem wcześniej. Z tymi Continental'ami masz jakieś doświadczenie? Jak tak to podziel się wiedza bo cena kusi ale oprócz linku to nic nie napisałeś. Dzięki
macie jeszcze jakieś propozycje lub sugestie?
[quote="hajen"]Pilot Sporty z taka szerokoscia typowo sportowe? :P One czysto turystyczne, maja profil trapezu ;][/quote]
Tak czy siak rozmiarówki do gpzki nie mam (sprawdzałem na stronie) wiec nici z tego.
Wyczytałem też ze teoretycznie dedyki do GPZki to pirelli sport demon lub michelin pilot active z czego większy nacisk (jezeli chodiz o pozytywne opinie) był na pirelki.
Generalnie ludzie dość często piszą ze zamiast określonego przez producenta rozmiarów opon stosują większe np. zamiast na przód 110/70/17 dają 120/70/17 a na tył zamiast 130/70/17 dają 150/70/17.
Jaki taka zmiana możne mieć wpływ na prowadzenie motocykla podczas jazdy?
[b]levis[/b]
nie zapytałem wcześniej. Z tymi Continental'ami masz jakieś doświadczenie? Jak tak to podziel się wiedza bo cena kusi ale oprócz linku to nic nie napisałeś. Dzięki
macie jeszcze jakieś propozycje lub sugestie?