gumy do gpz500

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: gumy do gpz500

Post autor: levis » poniedziałek 17 sie 2020, 13:05

zdradź gdzie i za ile kupiłeś gumy :>

Post autor: nitro99 » wtorek 02 kwie 2013, 22:59

zawsze tez mozesz wjechac w jakis sypki piasek albo szuter i pare razy zakopac/"popalic" gume

Post autor: milodoe » wtorek 02 kwie 2013, 22:05

no nic, polata się spokojnie przez te 200 km jak nie ma wyjścia :mrgreen:

dzięki

Post autor: songoku » wtorek 02 kwie 2013, 21:35

też tak uważam... nie ma co kombinować ;-)

Post autor: Lester » wtorek 02 kwie 2013, 21:35

Nie no bez przesady , te 150 - 200 km przejedziesz uwaznie w oka mgnieniu ;-)

Post autor: papdzan » wtorek 02 kwie 2013, 21:23

czytałem ze niektórzy przecierają boki opony papierem o gradacji 140-160 , sam nie sprawdzałem

Post autor: milodoe » wtorek 02 kwie 2013, 21:16

Asfalt ;]
jest to jedna z opcji :mrgreen: Szukam jeszcze czegoś co pomoże poprawić przyczepność zanim opona dotknie asfaltu ;-)

Post autor: hajen » wtorek 02 kwie 2013, 21:10

Asfalt ;]

Post autor: milodoe » wtorek 02 kwie 2013, 20:51

Kupiłem Michelin Pilot Active. Wiadomo że wszystkie nowe opony pokrywane są środkiem zabezpieczającym. Możecie polecić środek który nie wchodzi w reakcję z gumą i pozwoli na pozbycie się badziewia z opony tak by uniknąć uślizgu?

Post autor: levis » sobota 23 mar 2013, 14:06

milodoe - nie miałem z nimi styczności - patrzyłem po cenie, roczniku i bieżniku.

Post autor: milodoe » piątek 22 mar 2013, 19:09

A rzeczywiscie, na przod jest o 10mm wyzsza. Nie wiem, czy to duza roznica ;p
ja tez nie wiem wiec dlatego zapytałem wcześniej wyższych opony niż ddedykowane stanowi dużą różnice w jeździe?

Post autor: hajen » piątek 22 mar 2013, 18:11

A rzeczywiscie, na przod jest o 10mm wyzsza. Nie wiem, czy to duza roznica ;p

Post autor: milodoe » piątek 22 mar 2013, 17:25

tylko na tył ale na przód już takiego samego modelu nie dostane w rozmiarowce 110/70/17 dlatego napisałem ze nie ma rozmiarowki na stronie.

Post autor: hajen » piątek 22 mar 2013, 17:07

Post autor: milodoe » piątek 22 mar 2013, 17:04

Pilot Sporty z taka szerokoscia typowo sportowe? :P One czysto turystyczne, maja profil trapezu ;]
Tak czy siak rozmiarówki do gpzki nie mam (sprawdzałem na stronie) wiec nici z tego.

Wyczytałem też ze teoretycznie dedyki do GPZki to pirelli sport demon lub michelin pilot active z czego większy nacisk (jezeli chodiz o pozytywne opinie) był na pirelki.

Generalnie ludzie dość często piszą ze zamiast określonego przez producenta rozmiarów opon stosują większe np. zamiast na przód 110/70/17 dają 120/70/17 a na tył zamiast 130/70/17 dają 150/70/17.

Jaki taka zmiana możne mieć wpływ na prowadzenie motocykla podczas jazdy?

levis

nie zapytałem wcześniej. Z tymi Continental'ami masz jakieś doświadczenie? Jak tak to podziel się wiedza bo cena kusi ale oprócz linku to nic nie napisałeś. Dzięki



macie jeszcze jakieś propozycje lub sugestie?

Na górę