Olej

Odpowiedz


Rozwiąż zabezpieczenie reCAPTCHA, aby się zarejestrować.
Emotikony
:) ;) :-> :D :P :-o :mrgreen: :lol: :| :( :/ :-? :-x :shock: :cry: :oops: 8-) :evil: :roll: :!: :?: :idea: :arrow:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] włączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Olej

Post autor: Kacza » środa 06 maja 2015, 09:09

Kazdy ma swoje upodobania. Ja do wszelkiej maści pojazdow leje pelnesyntetyki Motula - do moto 300V , i nie moge zlego slowa powiedziec .. z reszta co za roznica czy LOTOS czy Shell czy Castrol... czy tez z biedrony...! :mrgreen:

Post autor: levis » czwartek 05 mar 2015, 22:02

tutaj możesz sobie poczytać:

http://www.sunoco.be/po/index.html

z tego co wiem, to nie ma za bardzo sprzedaży detalicznej - ja po prostu piszę maila co potrzebuję, płacę 15 zeta za wysyłkę i już ;-]

Post autor: Dezyd » czwartek 05 mar 2015, 21:17

ja używam Sunoco - we wszystkich sprzętach moich i ludzi, którzy u mnie serwisują.

Oleje mają bardzo dobre parametry, biorę prosto od importera i jestem pewny, że to żadna podróba :-]
A skąd ja Ci wezmę Sunoco :shock: Pierwsze słyszę w ogóle o czymś takim :shock:

Post autor: herdi » czwartek 05 mar 2015, 17:21

na samym końcu w teście te najbardziej reklamowane czyli castrol,shell itp
No chyba nie jesteś tym faktem zdziwiony :mrgreen:

Post autor: jewon » czwartek 05 mar 2015, 16:23

kiedyś widziałem taki laboratoryjny test olei samochodowych i motocyklowych i właśnie najlepiej wypadły oleje marek o których nigdy nawet nie słyszałem.na samym końcu w teście te najbardziej reklamowane czyli castrol,shell itp

Post autor: levis » czwartek 05 mar 2015, 15:54

ja używam Sunoco - we wszystkich sprzętach moich i ludzi, którzy u mnie serwisują.

Oleje mają bardzo dobre parametry, biorę prosto od importera i jestem pewny, że to żadna podróba :-]

Post autor: Black-Ghost » czwartek 05 mar 2015, 15:20

Ja przeszłem z Motula 7100 na ELFa moto 4HP 10w40 pół-syntetyk i szpej zdecydowanie ciszej pracuje i jakoś tak płynniej :) Cena za litr nie jest duża a opinie ma raczej dobre :)

Post autor: jewon » czwartek 19 lut 2015, 19:43

a propo oleju kiedyś wyczytałem na takim forum VTR-y że te silniki lubią jak jest oliwy w oczku na równo z kreską MAX

Post autor: Dezyd » czwartek 19 lut 2015, 18:41

Wiem, ale nie widziałem syntetyka 10W40, skoro gęstość taka sama to może można?

Post autor: ryszard1964-r1 » czwartek 19 lut 2015, 18:17

mam Ipone. I dalej go będę lał. Piec ciszej wg mnie chodzi,jak na motulu. Kupić możesz u Herdiego. A full syntetyka nie lej,bo wypłuka nagar i jedynie będzie głośniej chodził

Post autor: Dezyd » czwartek 19 lut 2015, 15:22

Odgrzejemy kotleta :mrgreen:
Wiosna za pasem, czas na serwis.
Jaki olej polecacie? Ja zawsze (do starszych sprzętów) lałem castrola pół syntetyka 10W40. Ostatnio dużo pozytywnych opinii słyszałem o ipone. Używał ktoś? Zastanawiam się też, czy mogę ,znaczy się wiem,że mogę, ale czy wyjdzie mi to na dobre jak bym zalał pełen syntetyk 10W40 , a nie pół jak dotychczas.
Coś takiego mi chodzi po głowie

http://allegro.pl/ipone-r4000-rs-10w-40 ... 37406.html

W tytule jest,że to pół syntetyk, ale na opakowaniu jest napisane,że full :?:

Mowa oczywiście cały czas o VTR, do KTM póki jest gwarancja to tylko Motorex ;-)

Post autor: agressor » piątek 21 lut 2014, 10:44

Lej najtańszy mineralny Lotos, ja jeździłem w Sradzie (jak już miał 100 tys)
i spokojnie wszystko grało, z tym ślizgającym się sprzęgłem to mit.

Post autor: Piąty » czwartek 20 lut 2014, 13:05

Stary co jak co ale na oleju to bym nie oszczędzał
moj fortepian to na rzepakowym bedzie chodził, to nie jakas kawa:P
to tera uwazaj zeby o 6 rano do Ciebie nie zapukali
jestem jeszcze w korei, tu mnie nie znajdą:D

Post autor: Crow » wtorek 18 lut 2014, 15:02

ziomek w pierdlu siedzi i nie bedzie już interesu :-)
to tera uwazaj zeby o 6 rano do Ciebie nie zapukali :mrgreen: :mrgreen:

Post autor: Green Mamba 13 » poniedziałek 17 lut 2014, 20:02

Hej :mrgreen:

Stary co jak co ale na oleju to bym nie oszczędzał :!:
Oczywiście nie musi być najdroższy ale najtańszy ?!!!!
Pamiętaj, że odpowiednie smarowanie silnika zapewnia długą żywotność :mrgreen:
Moja Ninja ma już ponad 70 tyś. przebiegu i chodzi jak brzytwa :mrgreen

smarowanko to podstawa :mrgreen:

Jacek

Na górę