Tor Poznań ustawki
Slajciak pierdolenie... dobrze się trzymałeś za moją 9tką, to i na torze da radę...
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
Jako że deko polatałem po Poznaniu i Radomiu i Kisielinie .. to może coś napiszę ..
Na małych torach moc ma znaczenie tyle o ile .. sztuczkami i linią przejazdu można nawet supermoto wyprzedzić i uciec .... na dużym torze moc ma duże ( nie że ogromne ) ale duże znaczenie ....
Ale od początku ...
Kisielin ( Radom zostawmy bo jest extremalnie mały i strasznie kręty ) to wspaniały tor ... profilowanie powoduje że łamiemy w głowie wszystkie bariery głębokości złożenia ... tor uczy wytrzymałości fizycznej.. skoncentrowania, UCZY ciasnego wyprzedzania ( wielu pada jak mucha jak przyjdzie kogoś w Pozen wyprzedzić na winklu ale o tym później ) i sprytu - przewidywania toru jazdy innych .... uczy zamiany strachu na działanie.. uczy lawirowania i myślenia a nie panikowania ....
To prawda że ta patelnia w prawo za prostą w Kisielinie jest jak Sławniak czy Mała Patelnia w Poznaniu .. prędkości między 80-100 .... ale ten winkiel uczy hamowania z wejściem w łuk ( ja mam w Kisielinie na prostej pod 150 km/h - potem łykam jak rekin 99% ludzi na dohamowaniu .. wpadam w łuk ok. 91 km/h wychodzę pod 100 i zaraz znowu hampel i złożenie w lewo .. złożenia tak duże że nigdzie nie możliwe oprócz Kisielina bo nigdzie nie ma takiego profilowania ) ... Potem prawy ... prosta i super kombinacja prawy - lewy gdzie trzeba błyskawicznie dupsko przerzucać ( przydaje się w Pozen i na Nimieckich i pod Dąbkami ) z wyjściem na full gaz prawie .... Tak że Kisielin to KUŹNIA talentu .. szlifowanie go to właśnie Poznań ... a utrwalanie i zabawa połączona z utwierdzaniem siebie że jest się totalnie pojebanym to właśnie RADOM ;-)
Na Poznaniu jest już inna bajka ... tam trzeba otworzyć się na nierealne wręcz hamowania i kolano w granicy 160- 180 km/h a czasem i więcej jak i zwisanie z boku motocykla przy 200+ ( winkiel przed prostą Start-Meta ) ... I na tym torze MOC jest kluczowa .... Co mi z tego że ( autentycznie ... nic tu nie koloryzuje i nie wymyślam ) zrównywałem się czy wyprzedzałem kolesia w zakręci o długość motocykla kiedy w 2 sekundy po wyjściu z winkla kolo na S1000RR odkręcał gaz i tyle go kurwa widziałem .... przed następnym winklem dopadłem go bo hamował 500 metrów wcześniej niż ja ... na patelni powoli ale skutecznie brałem go po zewnętrznej .... aż do końca zakrętu kiedy znowu odkręcał gaz i chuj na gnój !!!! Ja trzymałem full .. odkręcałem 6 -7 sekund wcześniej niż on .. a i tak chuja to dawało :-( i wszystko jest fajnie kiedy taki superman nie tabaczy cie w winklach bo jak musisz zwalniać ( nie wszędzie da się kozacko wyprzedzać w zakręcie ) przez niego to KURWICY IDZIE DOSTAć !!!! A jak masz pierdylion koni to wtedy w zakręcie się równasz czy nawet lekko wychodzisz .. potem PęDZEL i zapominasz o mistrzu prostej ;-) .... Już nie pisze jak to się odbija na czasach bo kolesie na nowych R1, których łykałem na Niepojętym czy Niemieckich potem wypierdalali do przodu na prostych tak że już tylko mogłem patrzeć jak na następnej prostej znikają mi z oczu !!! W winklach jechali 20 km/h wolniej niż ja i ja miałem czasy 1.53 a oni 1.50 czy 1.49 !!!!!!
Z zawiechą to sprawa jest banalna .. jeśli masz amory sprawne .. to przód i tył utwardzasz na MAX ... robisz sesję i od razu wiesz co i jak ... Jeśli cie rzuca na dziurach to luzujesz deko przód ( napięcie np. o jedna kreskę czy dwie ) i regulatory o jeden klik czy dwa na soft ... i sprawdzasz znowu .... patrząc też czy przy hamowaniu extremalnym nie podnosi ci tyłu czyli moto nie nurkuje przodem jak głupie ;-) ...
Co do tyłu to sprężyna to już inna bajka ( mało kto to ustawia - zwykle jest fabrycznie na rajdera w okolicy 80 kg ) .. więc regulatory na Hard .... po sesji (oczywiście właściwe ciśnienie ustawione na rozgrzanej oponie ) patrzymy na oponę z tyłu jak jest porozrywana to znaczy że jest za twardo i skacze nam kółeczko .. robimy jeden czy dwa kliki na SOFT .. i na pewno oponka się wygładzi i będzie wyglądać jak piasek morski pod falami na brzegu 0 takie śmieszne małe wydmy ;-) ... taki wzór na oponie mówi nam że wszystko jest w 100% OK !!!
Oczywiście SĄ TO opisy jazdy amatorskiej .. można regulować zawieszenie po każdym klocku w kiblu .. ale bądźmy poważni ;-) ...
Podstawa to Stomgripy ( czy chociaż mikroguma na baku ), sportowe sety I ..... KOCE >> KOCE I JESZCZE RAZ KOCE !!!! Reszta jak krótkie rolgazy, klamki, kierownice, jakieś tam magiczne Power Commandery czy Quick shiftery czy inne pierdoły to tylko i wyłącznie pierdoły ;-) ...
Tak samo tyczy się opon ... j tak samo zapierdalałem na super miękkich Supercorsach jaki na twardych jak słonina K3 .. tylko SC skończyły się po 6 sesjach to samo D211 - tył znikł po 5 sesjach a K3 przejechały 8 sesji i nadal wyglądały po bokach jak NOWE ( no tylko koce Pany - podstawa to KOCE ) ;-) ....
Na małych torach moc ma znaczenie tyle o ile .. sztuczkami i linią przejazdu można nawet supermoto wyprzedzić i uciec .... na dużym torze moc ma duże ( nie że ogromne ) ale duże znaczenie ....
Ale od początku ...
Kisielin ( Radom zostawmy bo jest extremalnie mały i strasznie kręty ) to wspaniały tor ... profilowanie powoduje że łamiemy w głowie wszystkie bariery głębokości złożenia ... tor uczy wytrzymałości fizycznej.. skoncentrowania, UCZY ciasnego wyprzedzania ( wielu pada jak mucha jak przyjdzie kogoś w Pozen wyprzedzić na winklu ale o tym później ) i sprytu - przewidywania toru jazdy innych .... uczy zamiany strachu na działanie.. uczy lawirowania i myślenia a nie panikowania ....
To prawda że ta patelnia w prawo za prostą w Kisielinie jest jak Sławniak czy Mała Patelnia w Poznaniu .. prędkości między 80-100 .... ale ten winkiel uczy hamowania z wejściem w łuk ( ja mam w Kisielinie na prostej pod 150 km/h - potem łykam jak rekin 99% ludzi na dohamowaniu .. wpadam w łuk ok. 91 km/h wychodzę pod 100 i zaraz znowu hampel i złożenie w lewo .. złożenia tak duże że nigdzie nie możliwe oprócz Kisielina bo nigdzie nie ma takiego profilowania ) ... Potem prawy ... prosta i super kombinacja prawy - lewy gdzie trzeba błyskawicznie dupsko przerzucać ( przydaje się w Pozen i na Nimieckich i pod Dąbkami ) z wyjściem na full gaz prawie .... Tak że Kisielin to KUŹNIA talentu .. szlifowanie go to właśnie Poznań ... a utrwalanie i zabawa połączona z utwierdzaniem siebie że jest się totalnie pojebanym to właśnie RADOM ;-)
Na Poznaniu jest już inna bajka ... tam trzeba otworzyć się na nierealne wręcz hamowania i kolano w granicy 160- 180 km/h a czasem i więcej jak i zwisanie z boku motocykla przy 200+ ( winkiel przed prostą Start-Meta ) ... I na tym torze MOC jest kluczowa .... Co mi z tego że ( autentycznie ... nic tu nie koloryzuje i nie wymyślam ) zrównywałem się czy wyprzedzałem kolesia w zakręci o długość motocykla kiedy w 2 sekundy po wyjściu z winkla kolo na S1000RR odkręcał gaz i tyle go kurwa widziałem .... przed następnym winklem dopadłem go bo hamował 500 metrów wcześniej niż ja ... na patelni powoli ale skutecznie brałem go po zewnętrznej .... aż do końca zakrętu kiedy znowu odkręcał gaz i chuj na gnój !!!! Ja trzymałem full .. odkręcałem 6 -7 sekund wcześniej niż on .. a i tak chuja to dawało :-( i wszystko jest fajnie kiedy taki superman nie tabaczy cie w winklach bo jak musisz zwalniać ( nie wszędzie da się kozacko wyprzedzać w zakręcie ) przez niego to KURWICY IDZIE DOSTAć !!!! A jak masz pierdylion koni to wtedy w zakręcie się równasz czy nawet lekko wychodzisz .. potem PęDZEL i zapominasz o mistrzu prostej ;-) .... Już nie pisze jak to się odbija na czasach bo kolesie na nowych R1, których łykałem na Niepojętym czy Niemieckich potem wypierdalali do przodu na prostych tak że już tylko mogłem patrzeć jak na następnej prostej znikają mi z oczu !!! W winklach jechali 20 km/h wolniej niż ja i ja miałem czasy 1.53 a oni 1.50 czy 1.49 !!!!!!
Z zawiechą to sprawa jest banalna .. jeśli masz amory sprawne .. to przód i tył utwardzasz na MAX ... robisz sesję i od razu wiesz co i jak ... Jeśli cie rzuca na dziurach to luzujesz deko przód ( napięcie np. o jedna kreskę czy dwie ) i regulatory o jeden klik czy dwa na soft ... i sprawdzasz znowu .... patrząc też czy przy hamowaniu extremalnym nie podnosi ci tyłu czyli moto nie nurkuje przodem jak głupie ;-) ...
Co do tyłu to sprężyna to już inna bajka ( mało kto to ustawia - zwykle jest fabrycznie na rajdera w okolicy 80 kg ) .. więc regulatory na Hard .... po sesji (oczywiście właściwe ciśnienie ustawione na rozgrzanej oponie ) patrzymy na oponę z tyłu jak jest porozrywana to znaczy że jest za twardo i skacze nam kółeczko .. robimy jeden czy dwa kliki na SOFT .. i na pewno oponka się wygładzi i będzie wyglądać jak piasek morski pod falami na brzegu 0 takie śmieszne małe wydmy ;-) ... taki wzór na oponie mówi nam że wszystko jest w 100% OK !!!
Oczywiście SĄ TO opisy jazdy amatorskiej .. można regulować zawieszenie po każdym klocku w kiblu .. ale bądźmy poważni ;-) ...
Podstawa to Stomgripy ( czy chociaż mikroguma na baku ), sportowe sety I ..... KOCE >> KOCE I JESZCZE RAZ KOCE !!!! Reszta jak krótkie rolgazy, klamki, kierownice, jakieś tam magiczne Power Commandery czy Quick shiftery czy inne pierdoły to tylko i wyłącznie pierdoły ;-) ...
Tak samo tyczy się opon ... j tak samo zapierdalałem na super miękkich Supercorsach jaki na twardych jak słonina K3 .. tylko SC skończyły się po 6 sesjach to samo D211 - tył znikł po 5 sesjach a K3 przejechały 8 sesji i nadal wyglądały po bokach jak NOWE ( no tylko koce Pany - podstawa to KOCE ) ;-) ....
Pozdro !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość