shoei x-spirit II
Moderator: songoku
shoei x-spirit II
wczoraj zanabylem ten wynalazek a dzis zdazylem juz nakrecic 200 km wiec podziele sie swoimi spostrzezeniami - odpowiedziami na pytania ktorych nie moglem znalezc.
wiadomo kask nie jest tani ale w zamian otrzymujemy naprawde swietny produkt.
agresywna linia i malowanie
ale do brzegu .
w pudelku otrzymujemy kask , deflektor na nos, podbrodek komplet dokumentow, pinlock i zestaw do czyszczenia kasku.
na dziendobry po wzieciu do reki widac spora roznice wagi ( 1450 g) w porownaniu do AGV s4
w czesci twarzowo-czolowej kasku znajduja sie 3 wloty powietrza na brodzie na czole i na czubku glowy
kolejne wloty wentylacyjne znajduja sie na gornej tylnej czesci kasku ( t sa regulowane) i na karku dwa wyloty powietrza
dwa bierne wyloty znajduja sie tez w przedniej czesci czolowej
w kasku przy kompletnue otwartych wlotach panuje wrecz przeciag dzis akurat jest dosc chlodno ale w upalne dni bedzie luxus
dodatkowo szyba wyposazona jest w fajny patent. z lewej strony przy systemie mocowania wizjera jest tajemnicza dzwignia
jest to patent dwufunkcyjny. w kasku istnieje system dociskania samoczynnego szyby do uszczelki ale za pomoca tej dzwigni mozna vizjer dociagnac mocniej z jednoczesnym zablokowaniem mozliwosci otwarcia. druga funkcja to mozliwosc rozszczelnienia kasku. szyba jest delikatnie unoszona i nie dotyka uszczelki co umozliwia odparowanie wizjera. jednoczesnie dzwignia w tej pozycji uniemozliwia samoczynne zamkniecie szyby pod naporem powietrza niezaleznie od predkosci.
dodatkowo zastosowany jest system zdejmowania awaryjnego kasku w razie gdyby co
mozna zdjac sama skorupe bez wysciolki
wrazenia:
kask bardzo wygodny, trzeba sie przyzwyczaic do zapiecia DD, wentylacja nie pozostawia wiele do zyczenia.
bardzo dobra widocznosc na boki wizjer jest szerszy zachodzi bardziej na boki kasku. dosc latwa obsluga wlotow powietrza nawet w czasie jazdy.
wspaniala aerodynamika w koncu nie rzuca mi glowa na boki nawet przy 240 km/h glowa jest na miejscu nie ma wibracji kark sie nie meczy.
kask jest dosc cichy do 130 moze 140 slychac wydech ale szum wiatru jest niewielki.
pozniej zaczyna sie halas ale tez nie jest zle przeciez to jednak kask sportowy.
slychac tez niewielkie syczenie przy ootwartym wlocie na brodzie ale to tez jest do przyjecia.
generalnie nie zaluje zadnej wydanej zlotowki na ten kask - zobaczymy jak bedzie dalej
wiadomo kask nie jest tani ale w zamian otrzymujemy naprawde swietny produkt.
agresywna linia i malowanie
ale do brzegu .
w pudelku otrzymujemy kask , deflektor na nos, podbrodek komplet dokumentow, pinlock i zestaw do czyszczenia kasku.
na dziendobry po wzieciu do reki widac spora roznice wagi ( 1450 g) w porownaniu do AGV s4
w czesci twarzowo-czolowej kasku znajduja sie 3 wloty powietrza na brodzie na czole i na czubku glowy
kolejne wloty wentylacyjne znajduja sie na gornej tylnej czesci kasku ( t sa regulowane) i na karku dwa wyloty powietrza
dwa bierne wyloty znajduja sie tez w przedniej czesci czolowej
w kasku przy kompletnue otwartych wlotach panuje wrecz przeciag dzis akurat jest dosc chlodno ale w upalne dni bedzie luxus
dodatkowo szyba wyposazona jest w fajny patent. z lewej strony przy systemie mocowania wizjera jest tajemnicza dzwignia
jest to patent dwufunkcyjny. w kasku istnieje system dociskania samoczynnego szyby do uszczelki ale za pomoca tej dzwigni mozna vizjer dociagnac mocniej z jednoczesnym zablokowaniem mozliwosci otwarcia. druga funkcja to mozliwosc rozszczelnienia kasku. szyba jest delikatnie unoszona i nie dotyka uszczelki co umozliwia odparowanie wizjera. jednoczesnie dzwignia w tej pozycji uniemozliwia samoczynne zamkniecie szyby pod naporem powietrza niezaleznie od predkosci.
dodatkowo zastosowany jest system zdejmowania awaryjnego kasku w razie gdyby co
mozna zdjac sama skorupe bez wysciolki
wrazenia:
kask bardzo wygodny, trzeba sie przyzwyczaic do zapiecia DD, wentylacja nie pozostawia wiele do zyczenia.
bardzo dobra widocznosc na boki wizjer jest szerszy zachodzi bardziej na boki kasku. dosc latwa obsluga wlotow powietrza nawet w czasie jazdy.
wspaniala aerodynamika w koncu nie rzuca mi glowa na boki nawet przy 240 km/h glowa jest na miejscu nie ma wibracji kark sie nie meczy.
kask jest dosc cichy do 130 moze 140 slychac wydech ale szum wiatru jest niewielki.
pozniej zaczyna sie halas ale tez nie jest zle przeciez to jednak kask sportowy.
slychac tez niewielkie syczenie przy ootwartym wlocie na brodzie ale to tez jest do przyjecia.
generalnie nie zaluje zadnej wydanej zlotowki na ten kask - zobaczymy jak bedzie dalej
wciągam hayabusy jak słoń dropsy nosem
masz racje zupelnie inna liga w porownaniu do AGV.
niby waga to samo sie okazuje a jednak wydaje sie wyczowac roznice. co jeszcze fajnego - nie ma elementow wystajacych z kasku o ktore mozna zaczepic. w AGV niestety pourywalem przez to sowaki wlotow powietrza czolowych.
co jeszcze mozna wymienic ospoilerowanie w razie awarii i tylna i gorna lotke mozna dokupic. ale najwieksze roznice widac w jezdzie z wiekszymi predkosciami. nie ma wogole efektu rzucania glowa. no i drugi wielki plus widzenie na boki
niby waga to samo sie okazuje a jednak wydaje sie wyczowac roznice. co jeszcze fajnego - nie ma elementow wystajacych z kasku o ktore mozna zaczepic. w AGV niestety pourywalem przez to sowaki wlotow powietrza czolowych.
co jeszcze mozna wymienic ospoilerowanie w razie awarii i tylna i gorna lotke mozna dokupic. ale najwieksze roznice widac w jezdzie z wiekszymi predkosciami. nie ma wogole efektu rzucania glowa. no i drugi wielki plus widzenie na boki
wciągam hayabusy jak słoń dropsy nosem
Crow byl UK za mniej niz 2 w innym malowaniu ale poszedl. teraz dodatkowo zmiana malowania w 2013 i znalezc cos sensownego w normalnym rozmiarze ciezko. w sklepach i owszem ale cena taka ze wyrywa z butow wszystko od 3 w gore wiec generalnie jestem zadowolony. Dzieki Orik
wciągam hayabusy jak słoń dropsy nosem
luzior generalnie zapoznaje sie z garnkiem a ze szukalem odpowiedzi na swoje pytania moze to cos komus pomoze jak bedzie mial dylematy.
a i jeszcze jedna wazna rzecz.
przeklinalem rozmiarowke shoei. jak juz pisalem oni jakos dziwnie podzielili skorupy do rozmiarow kaskow.
generalnie trzeba mierzyc dany model. okazuje sie ze porownywalne kaski shoei xr 1100 i spirit II maja inne rozmiary. xr musialbym kupowac L a spiryt jest M
a i jeszcze jedna wazna rzecz.
przeklinalem rozmiarowke shoei. jak juz pisalem oni jakos dziwnie podzielili skorupy do rozmiarow kaskow.
generalnie trzeba mierzyc dany model. okazuje sie ze porownywalne kaski shoei xr 1100 i spirit II maja inne rozmiary. xr musialbym kupowac L a spiryt jest M
wciągam hayabusy jak słoń dropsy nosem
Wróć do „Akcesoria dla motocyklisty”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości