pc5 plus autotune

Wszystkie problemy związane z elektryką

Moderator: songoku

Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » czwartek 27 lut 2014, 19:58

Mówisz o Rev-tecu tak? Myślałem o nich jakiś czas temu, może rzeczywiście się tam wybiorę.
Awatar użytkownika
grzela
Posty: 196
Rejestracja: sobota 13 kwie 2013, 21:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Postautor: grzela » czwartek 27 lut 2014, 20:59

mi pali raczej normalnie średnio 8 plus minus 0,5l raczej dynamiczna jazda :roll: zresztą moja niunia daje kuuupe radochy z tego :mrgreen: rekordem jest na odcinku 120km 6,5l tylko ze względu na paskudną pogodę wiało w bok jechałem prawie na kolanie zeby sie utrzymać na drodze dodatkową atrakcją był deszcz jechałem 80 :-/

te spalanie było na wydechu superpole na ori filtrach w tym sezonie będą kaeny pewnie coś sie zmieni

12l agresor to powtarzają ludzie którzy widzieli ten moto na obrazkach w śm tak jak nitro napisał zalewnie niedoborów paliwem nic nie zmieni a wręcz pogorszy jeśli robiłeś proting odlotu wydechu układ musi mieć odpowiednią przepustowość jak masz takie spalanie 30% paliwa idzie w wydech przy takich zabawach trzeba grzebać juz w zapłonie a to bez oprzyrządowania monitorowania afr prowadzi do stopiena sie silnika ja raczej nie jestem na takie tematy gotowy no chyba ze wygram w totka co graniczy z cudem
jest
xj600
fzr1000
zx12r
www.naprawa-lakieru.pl
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » czwartek 27 lut 2014, 22:40

Spoko, mam AFR i mam zmieniony zapłon. Spalanie mnie nie martwi, bo motocykl jeździ dobrze domyślam się, że może gdzieś ta mapę można dopracować, ale jeszcze na to przyjdzie czas.

Jak masz kasę kup PCV plus autotune i ignition module, jak nie masz kasy kup PCIIIr.
Awatar użytkownika
grzela
Posty: 196
Rejestracja: sobota 13 kwie 2013, 21:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Postautor: grzela » piątek 28 lut 2014, 00:09

chodzi mi bardziej o polepszenie warunków pracy niż zwyżka mocy w sumie idzie to w parze niestety lub stety mapy wtrysku sa uśrednioną jakąś tam wypadkową istotą autotune jest korygowanie tych różnic np położenie geograficzne wilgotnosc powietrza ciśnienie atmosferyczne itd
myślałem ze na forum są magiki od eleśtryki co mają jakieś patenty do podłączenie sondy bez puszki PC :mrgreen:
jest
xj600
fzr1000
zx12r
www.naprawa-lakieru.pl
Awatar użytkownika
nitro99
Posty: 628
Rejestracja: środa 03 paź 2012, 23:10
Lokalizacja: wwa

Postautor: nitro99 » piątek 28 lut 2014, 03:49

grzela bez zastosowania dodatkowej elektronki raczej nic z tego nie będzie . zaloz najpierw K&N i zrob porządek z PAIR potem się będziesz martwil dalej :-)
wciągam hayabusy jak słoń dropsy nosem

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości