Kawasaki to to nie jest, ale... moja Aprilia supermoto :]
Kawasaki to to nie jest, ale... moja Aprilia supermoto :]
Po długich bezsennych nocach, całodniowym rozmyślaniu, odkładaniu każdego PLN do skarbonki, rozterkach, kłotniach z Żoną postanowiłem kupić motocykl od kolegi.
Był to wybór zupełnie nieracjonalny, kierowany czystymi emocjami...
Kilka słów - rocznik 2007, pierwsza rejestracja 2010. Kupiony w Polskim salonie.
Silnik V2 450cc 60koni 130kg
Odkupiłem z przebiegiem 2500km, jestem drugim i mam nadzieję szczęśliwym właścicielem :-)
Moto dostało nowy akumulator żelowy, czeka na wymianę płynów i opon :-)
Ma homologację drogową, tylko karton zdemontowanych części i muszę je spowrotem założyć na motocykl :-)
Do zrobienia jeszcze crashpady na wahacze.
Także do zobaczenia w Radomiu/Lublinie na torze :-]
Był to wybór zupełnie nieracjonalny, kierowany czystymi emocjami...
Kilka słów - rocznik 2007, pierwsza rejestracja 2010. Kupiony w Polskim salonie.
Silnik V2 450cc 60koni 130kg
Odkupiłem z przebiegiem 2500km, jestem drugim i mam nadzieję szczęśliwym właścicielem :-)
Moto dostało nowy akumulator żelowy, czeka na wymianę płynów i opon :-)
Ma homologację drogową, tylko karton zdemontowanych części i muszę je spowrotem założyć na motocykl :-)
Do zrobienia jeszcze crashpady na wahacze.
Także do zobaczenia w Radomiu/Lublinie na torze :-]
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
Dzisiaj troszkę pogrzebałem:
- przykręciłem stelaż pod tablicę rejestracyjną. Jest zintegrowany z lampą i kierunkami. Do latania na torze wg mnie konieczne zdjęcie, bo w razie gleby można za dużo urwać. Na szczęście to tylko kilka szybko złączek i 4 śrubki.
Zamontowałem stopkę, która w przeciwieństwie do tych w sportach, po wyprostowaniu motocykla sama się zamyka.
Zdjąłem felgi, pojechałem na wymianę opon, ale nie zdążyłem ich jeszcze założyć na moto.
Oprócz tego do zrobienia mam jeszcze podłączenie elektryki kierunkowskazów, licznika, linki prędkościomierza i to chyba tyle.
Został mi jeszcze jeden plastik i za cholerę nie wiem gdzie on ma być, więc zakładam, że jest zbędny :-)
Także jutro przy pomyślnych wiatrach pojadę zrobić przegląd :-) i może od razu zarejestrować, kto wie :-)
- przykręciłem stelaż pod tablicę rejestracyjną. Jest zintegrowany z lampą i kierunkami. Do latania na torze wg mnie konieczne zdjęcie, bo w razie gleby można za dużo urwać. Na szczęście to tylko kilka szybko złączek i 4 śrubki.
Zamontowałem stopkę, która w przeciwieństwie do tych w sportach, po wyprostowaniu motocykla sama się zamyka.
Zdjąłem felgi, pojechałem na wymianę opon, ale nie zdążyłem ich jeszcze założyć na moto.
Oprócz tego do zrobienia mam jeszcze podłączenie elektryki kierunkowskazów, licznika, linki prędkościomierza i to chyba tyle.
Został mi jeszcze jeden plastik i za cholerę nie wiem gdzie on ma być, więc zakładam, że jest zbędny :-)
Także jutro przy pomyślnych wiatrach pojadę zrobić przegląd :-) i może od razu zarejestrować, kto wie :-)
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości