Kawasaki w sieci
Moderator: songoku
- ryszard1964-r1
- Posty: 756
- Rejestracja: poniedziałek 08 paź 2012, 18:43
- Lokalizacja: Wierzchucino
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
Wcale nie dziwny, bardzo częsty w rzędówkach czy małych Vkach, śruby to głównie w V8 W Mesiu od zawsze masz śmigiełko a nie śrubęsongoku, Pisałem że dziwny kompresor a nie turbina ... zwykle są śrubowe, zębatkowe... ale to rozwiązania z aut
Futro... dokładnie to samo chciałem napisać
Pozdro
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
wszystko rozchodzi się o masę i moc :-)
ja obstawiam 750-800cc + kompressor - co da 200+ przy masie prawie tak niskiej jak 600cc :-)
ja obstawiam 750-800cc + kompressor - co da 200+ przy masie prawie tak niskiej jak 600cc :-)
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
Litr z kompresorem to chyba zbyt wiele, są granice których przekroczyć się nie da. taka kombinacja nie ma sensu. Z drugiej strony na chuj komu sportowa 750... suzi 750 raczej nie jest takim hitem sprzedaży,żeby pompować kasę w rozwój tego segmentu od zera, co innego gdyby to był naked tam walka ostatnimi czasy spora, ale z tego co widać na zajawkach to odpada. Zostaje nam 600, ale... zawsze na pierwszej linii były litry, klasę 600 traktuje się po macoszemu tutaj raczej odstępstwa nie będzie, nową 600 zobaczymy za rok. na zdrowy rozsądek,żadna z opcji nie pasuje... i dobrze Będzie się działo
GPZ 600->ZXR 750 -> RM 250->Ktm Duke 390-> VTR 1000F
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości