Kawasaki w sieci
Moderator: songoku
levis niby mechanik a takie pytania zadajesz...
przy wysokich prędkościach w w obudowie filtra powietrza powstaje wyższe ciśnienie. Zasada działania jak przy doładowaniu sprężarką czy czymś innym
Moja 10 też ma w papierach 2 wartości 200KM bez doładowania i 210 z doładowaniem RAM AIR.
U wszystkich producentów działa to na tej samej zasadzie - zwiększeniu ciśnienia w airboxie. Dlatego teraz większość producentów montuje wloty do airboxa na środku owiewki a nie jak kiedyś po bokach. Po prostu na środku jest największe ciśnienie przy wysokich prędkościach jak motocykl "tnie" powietrze.
przy wysokich prędkościach w w obudowie filtra powietrza powstaje wyższe ciśnienie. Zasada działania jak przy doładowaniu sprężarką czy czymś innym
Moja 10 też ma w papierach 2 wartości 200KM bez doładowania i 210 z doładowaniem RAM AIR.
U wszystkich producentów działa to na tej samej zasadzie - zwiększeniu ciśnienia w airboxie. Dlatego teraz większość producentów montuje wloty do airboxa na środku owiewki a nie jak kiedyś po bokach. Po prostu na środku jest największe ciśnienie przy wysokich prędkościach jak motocykl "tnie" powietrze.
weź się ogarnij
ciśnienie to może powstawać sobie w silnikach niedoładowanych, właśnie jak Twoja 10tka.
W silnikach z doładowaniem, doładowanie jest większe niż ciśnienie wytwarzane przez powietrze wpadające do airboxa...
ciśnienie to może powstawać sobie w silnikach niedoładowanych, właśnie jak Twoja 10tka.
W silnikach z doładowaniem, doładowanie jest większe niż ciśnienie wytwarzane przez powietrze wpadające do airboxa...
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
no chyba, że tak faktycznie poprzez wciskanie powietrza do kompresora schodzi opór potrzebny do zassania powietrza.
Natomiast co do samej mocy - owszem, możesz mieć 200koni, ale ta moc będzie równa tylko i wyłącznie w szczycie obrotów, głównie dlatego, że silnik w H2 jest mocno wykastrowany.
Różnica w przebiegu momentu obrotowego jest ogromna, trochę tak jakby porównywać 100 konne zzr600 ze 100konnym banditem 1200. Niby ta sama moc, ale odczucia zupełnie inne.
Co nie zmienia faktu, że na jednej i drugiej maszynce bym sobie pośmigał ^^
Natomiast co do samej mocy - owszem, możesz mieć 200koni, ale ta moc będzie równa tylko i wyłącznie w szczycie obrotów, głównie dlatego, że silnik w H2 jest mocno wykastrowany.
Różnica w przebiegu momentu obrotowego jest ogromna, trochę tak jakby porównywać 100 konne zzr600 ze 100konnym banditem 1200. Niby ta sama moc, ale odczucia zupełnie inne.
Co nie zmienia faktu, że na jednej i drugiej maszynce bym sobie pośmigał ^^
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
prezentacja nowej Nindzy, może nie wszyscy widzieli
https://www.youtube.com/watch?v=yKGX4EQl9os
a są tacy co mają obie wersje w garage'u
https://www.youtube.com/watch?v=vAo0LWQFxdE
ohhhhh...jooooo..... :-(
https://www.youtube.com/watch?v=yKGX4EQl9os
a są tacy co mają obie wersje w garage'u
https://www.youtube.com/watch?v=vAo0LWQFxdE
ohhhhh...jooooo..... :-(
z ciekawostek :-)
H2 kosztuje 25 tyś $
H2R kosztuje 2 x więcej
H2 kosztuje 25 tyś $
H2R kosztuje 2 x więcej
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
kiedyś sobie kupię "na firmę" haha
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
-
- Posty: 71
- Rejestracja: niedziela 17 sie 2014, 15:38
- Lokalizacja: PCT WIELKOPOLSKA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości