spadaja obroty
Moderator: songoku
spadaja obroty
nie wiem czy to mechaniczny problem czy coś z elektroniką ale od jakiegoś czasu po odpaleniu i wyłączeniu się ssania obroty spadają do 0 i moto gaśnie. ma ktoś pomysł z czym to może być związane?
- ryszard1964-r1
- Posty: 756
- Rejestracja: poniedziałek 08 paź 2012, 18:43
- Lokalizacja: Wierzchucino
od jakiegoś czasu czyli od kiedy ?
Pamiętaj, że na dworze jest zimno, a parametry motocykla nie są przystosowane do pracy w takiej temperaturze.
Ja polecam poczekać do nieco cieplejszych dni i ewentualnie sprawdzić regulację wolnych obrotów, bo może faktycznie śrubka od wibracji się odkręciła i przepustnice są zamknięte...
Pamiętaj, że na dworze jest zimno, a parametry motocykla nie są przystosowane do pracy w takiej temperaturze.
Ja polecam poczekać do nieco cieplejszych dni i ewentualnie sprawdzić regulację wolnych obrotów, bo może faktycznie śrubka od wibracji się odkręciła i przepustnice są zamknięte...
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
właśnie jeszcze jak było w miarę ciepło to zaczęło się to dziać powyżej 10 stopni i też myślę, że temperatura nie powinna mieć znaczenia, po prostu dłużej nie powinien schodzić na niższe obroty.
poszukam informacji o regulacji wolnych obrotów, bo szczerze nie mam pojęcia jak to obsługiwać i nigdy tego nie ruszałem. dzięki za pomoc, dam znać czy pomogło
poszukam informacji o regulacji wolnych obrotów, bo szczerze nie mam pojęcia jak to obsługiwać i nigdy tego nie ruszałem. dzięki za pomoc, dam znać czy pomogło
Podepnę się pod temat. U mnie dzieje się coś takiego jak na tym filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=YJFqC4k-pbI
Podkręcenie obrotów jałowych nic nie dało, gdyż i tak spadają na chwilę, by znów po chwili się podnieść. Czasami też przy redukcji do świateł potrafią spaść, wtedy też mają problem aby się podnieść. Koleś pisze że jakiś wężyk był źle podłączony, ale nie pisze jaki. Jakieś sugestie?
https://www.youtube.com/watch?v=YJFqC4k-pbI
Podkręcenie obrotów jałowych nic nie dało, gdyż i tak spadają na chwilę, by znów po chwili się podnieść. Czasami też przy redukcji do świateł potrafią spaść, wtedy też mają problem aby się podnieść. Koleś pisze że jakiś wężyk był źle podłączony, ale nie pisze jaki. Jakieś sugestie?
Check engine zapala się po przekręceniu zapłonu i gaśnie po odpaleniu motocykla ?
zdejmij bak - przejrzyj wszystkie przewody podciśnieniowe, czy nie jest któryś odczepiony/naderwany.
Jak obroty spadają, to ja raczej obstawiam przelanie niż lewe powietrze.
Czy jak sobie chodzi na wolnych obrotach to też obroty spadają ?
Wykręć świece i sprawdź w jakim są stanie.
Możesz podłączyć wakuometry i sprawdzić, czy przepustnice są zsynchronizowane.
No kurde, jest masa rzeczy - bak do góry i działasz :]
zdejmij bak - przejrzyj wszystkie przewody podciśnieniowe, czy nie jest któryś odczepiony/naderwany.
Jak obroty spadają, to ja raczej obstawiam przelanie niż lewe powietrze.
Czy jak sobie chodzi na wolnych obrotach to też obroty spadają ?
Wykręć świece i sprawdź w jakim są stanie.
Możesz podłączyć wakuometry i sprawdzić, czy przepustnice są zsynchronizowane.
No kurde, jest masa rzeczy - bak do góry i działasz :]
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
zdjęcia kolego, zdjęcia - może wtedy coś podpowiemy :-)
raczej to nie jest nic co ma wpływ na pracę silnika - ja obstawiam, że to jakaś odma / zbiorniczek na wypluty olej
raczej to nie jest nic co ma wpływ na pracę silnika - ja obstawiam, że to jakaś odma / zbiorniczek na wypluty olej
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
w mojej starej 636 była podobna sytuacja, okazało się że na czwartym cylindrze miałam 4atmosfery mniej jak na pozostałych i moto zachowywało się dokładnie tak samo, wolne obroty trzymał dopiero od 1600, trochę pomogła wymiana świec na irydowe i regulacja zaworów, ale do konca sie tego wyeleminować nie dało możesz zrzucić górę airboxa i spróbować czy bez filtra zachowa się ta samo, a tak w ogóle jedź do mechaniora i nie kombinuj :-P
ten wąż z buteleczką na końcu w serwisówce widnieje pod nazwą AIR VENT DRAIN HOSE i na kocu zakorkowana jest takim małym koreczkiem i jeśli nie ma w ogóle tego węża i koreczka na końcu to może dostawać sie jakieś lewe powietrze i może zaburzać to prace układu.spróbuj ten króciec przy airboksie do którego powinien byc przymocowany ten wąż z buteleczką zaślepić czymś choćby gumą do żucia i spróbuj sie przejechać i sprawdzić czy dalej wystepują objawy
No ale koleś tam pisze w tym linku z filmem że WYMIENIŁ POMPę PALIWOWĄ i problem ROZWIĄZANY ...Podepnę się pod temat. U mnie dzieje się coś takiego jak na tym filmiku
https://www.youtube.com/watch?v=YJFqC4k-pbI
??
Pozdro !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości