Rozpoczęcie 2015 - ZDJęCIA

Moderatorzy: bullet, songoku

Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » poniedziałek 25 maja 2015, 08:50

inny typ silnika, inne przeznaczenie :-]

Moja 9tka potrafiła zjarać mniej na trasie niż typowo sportowe 600cc i 1000cc
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Awatar użytkownika
FRYC
Posty: 454
Rejestracja: piątek 18 sty 2013, 21:46
Lokalizacja: 12 km od Gdyni

Postautor: FRYC » poniedziałek 25 maja 2015, 10:48

Jakuba moim zdaniem za dużo cosik a może nie.
Moja w okolicach 10 litrów zjada jak jestem na niemieckiej autobanie :-P i lecę tak średnio 250
SUZUKI GSX 600F RUDA SUZI
HONDA CBR 600RR CZARNA NIUNIA
H-D NIGHT ROD SPECIAL MROCZNY ŁOWCA
KAWASAKI NINJA ZX10R ZEZOWATA ŻABKA
SHL 175
YAMAHA FZ8N - Osiołek
YAMAHA R6 - Złota Klama
DUCATI 848 -BOMBELBI
DUCATI 848 SF - MARIANO :)
Awatar użytkownika
majkelek84
Posty: 1326
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka

Postautor: majkelek84 » poniedziałek 25 maja 2015, 15:41

inny typ silnika, inne przeznaczenie :-]

Moja 9tka potrafiła zjarać mniej na trasie niż typowo sportowe 600cc i 1000cc
to oczywiste jest że większa pojemność spali mniej niż 600 którą trzeba wysoko kręcić
Awatar użytkownika
mikrus
Posty: 414
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 22:14
Lokalizacja: Wola - Ległonowo :P

Postautor: mikrus » poniedziałek 25 maja 2015, 22:03

skąd to znam. lecąc za majkelem i songiem moja co chwile pić chciała. lubi opierdzielić ze 2 więcej.
Sebastian
Posty: 110
Rejestracja: piątek 17 sty 2014, 13:36
Lokalizacja: Wawa

Postautor: Sebastian » wtorek 26 maja 2015, 09:21

Trzeba używać wszystkich biegów, nie kręcić do odcinki na każdym i będzie git :lol: :-P
Awatar użytkownika
jakuba
Posty: 88
Rejestracja: poniedziałek 22 gru 2014, 17:48
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: jakuba » wtorek 26 maja 2015, 10:25

Sebastian kręce do odcinki tylko na 5 i 6 :oops: a tak poważnie to w piątek wiozę ją do warsztatu na przegląd, może cos się wyjaśni czemu tak żłopie.
Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » wtorek 26 maja 2015, 10:28

a zawory kiedy były sprawdzane ?
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » wtorek 26 maja 2015, 13:28

przecież to nowy motocykl z tego co pamiętam to nawet 10 000 nie ma nalatane
Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » wtorek 26 maja 2015, 14:13

no to faktycznie za wcześnie - to nie pozostaje nic innego jak sniffer w wydech, przejażdżka różnym tempem i analiza AFR.
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Awatar użytkownika
jakuba
Posty: 88
Rejestracja: poniedziałek 22 gru 2014, 17:48
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: jakuba » wtorek 26 maja 2015, 17:29

po powrocie z Bartkowej zobaczyłem 3000kilometrów na liczniku.
Wiozę ją na przegląd i gość ma sprawdzić synchronizację przepustnic, osłuchać i oblukać,podłączyć komp, bo mam dziwne odczucia słuchowe i organoleptyczne co do pracy silnika przy wkręcaniu się na obroty i reakcji na ruch manetką. Może to kwestia przyzwyczajenia, a raczej jego braku -bo albo tak ma być, albo coś jest faktycznie " nie halo".
Przyznam się, ze przed samym wyjazdem na zlot zdejmowałem zbiornik i airbox, może jakiegoś kabelka albo wężyka nie założyłem z powrotem.... drugi raz nie mam ochoty się babrać z plastikami bo żeby zdjać zbiornik w tym modelu trzeba zacząć od demontażu zadupka a skończyć na nakładce zbiornika, śrubek i zatrzasków w pyte i to wszystko trzeszczy jakby miało się zaraz rozkawałkować...

[ Dodano: 2015-05-26, 17:51 ]
Songoku , na zlocie nie miałem czasu gadać z Tobą na powyższy temat, ale odgłos pracy silnika 4 generacji do tej którą miałem (2 generacji) to jest jakaś masakra! w Twojej też tak świszczy , gwiżdże z airboxa, a silnik pracuje jakby wiaderko kulek do niego wrzucił? oczywiście te odgłosy są przy dawaniu w palnik. na obrotach jałowych i delikatnej jeździe silnik chodzi płynnie i gładko.
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » wtorek 26 maja 2015, 18:11

ja rozbierałem wszystko wielokrotnie i nie odniosłem wrażenia, że coś treszczy i ma się rozlecieć...

odgłos silnika też jakoś chyba w normie, przynajmniej nie zwróciłęm uwagi aby coś było nie tak...

trzeba by było porównać... wpadaj do wawy :)
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » piątek 29 maja 2015, 16:29

JAKUB to jak bedziesz mial okazje posluchaj jak 'chodzi' S1000 ... To jest dopiero brak kultury kurwa :D
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94

Wróć do „Spotkania, wyprawy, podróże, relacje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości