modyfikacje elektroniczne

Moderator: songoku

Carry
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 13:03
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Carry » wtorek 03 maja 2016, 20:08

Spoko .. dużo softu jest z ftecu.com .. tam jest baza i map i reszty .. tylko drogo to wychodzi a ja na razie nie wiem czy w ogóle warto w ten motór coś jeszcze dokładać :P ..
Jak co to daj znać ... :) !
Obecnie jestem w stadium hackowania FT;) ale nie korzystam z tego oprogramowania akurat - za mało modeli tam jest:) Chociaz moze jak jzu sie dobiore do ciekawszych ustawien to cos z tego bedzie:) pare pomyslow na to jest w sumie:) Ale rozwaze temat Yamahy jeszcze dokladnie... moze sie na to dam namowic xD

jak chcecie to mogę wam pokazać gdzie tak naprawdę kastrowane są motury,
rozwiń temat :-)
A co dokladnie chcesz wiedziec? jaki model cie interesuje?:) W zaleznosci od rocznika, marki o modelu jest wiele roznych mozliwosci, od kastrowania na EXUP i STP po rozne mapy paliwa na MS0 i MS1 - wszystko zalezy od tego ktora marka jak zarzadzila i jak bylo wygodniej:)
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » środa 04 maja 2016, 20:21

Dla mnie problem w jednorazowym wgraniu softu w ECU nie polega na blokadach czy mapach .. Dla mnie problem tkwi w prostych ustawieniach które potrzebuje mieć inne na dany tor ..
Na przykład : na Slovaki potrzebuje większego hamowania silnikiem ... na Pannoni już mniejsze .. Na Slovaki potrzebne mi obroty wolne w okolicy 2100 .. a na Pannoni góra 1800 ...
Jeśli dałbyś radę zrobić kabel i soft który w OKROJONEJ tylko części pozwoliłby mi modyfikować czy to co pisałem czy np. czasy docięcia na QS na danym biegu przy danych obrotach ( reszta opcji może być usunięta ) to pierwszy bym był chętny :) .. Możesz zabezpieczyć to numerem seryjnym kompa czy czymkolwiek innym.. Mapy paliwa/zapłonu i inne blokady jak wyłączenie IMMO to możesz sam wgrywać w "pełnej wersji" i spoko jakaś tam gotówka za to :) .. ale te podstawowe ustawienia to właśnie potęga FT bo na drogę to można wgrać byle co byle rwało do przodu i niech się kolo cieszy że po bułki napierdala z reflashem .. na torze jest już całkiem inaczej :) ...
Możliwe jest takie coś w ogóle ?? :mrgreen:
Pozdro !!
Carry
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 13:03
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Carry » środa 04 maja 2016, 21:04

Nie no oczywiście że tzreba rozróżnić normalnych zjadaczy chleba i jazde na torze - 2 zupelnie inne przypadki. na droge trzeba mapy paliwa zeby sie odpychalo plus zdjecie kagancow ale na tor faktycznie potrzaebujesz modyfikwoac czesc ustawien na miejscu - takie oprogramowania sa - tylko pytanie ile bys chcial za takie mozliwosci zaplacic? Podaj mi zakres to ci powiem co mozna zrobic:)
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 09:17

Kurcze no ciężko mi tak powiedzieć bo nie chodzi o kasę tylko nie wiem po prostu ..
Gdyby reflash u Ciebie który pozdejume co trzeba + wyłączy IMMO = 500 zł byłoby OK ...
Do tego program który pozwoli mi zmieniać :
- hamowanie silnikiem
- czasy odcięć QS ( tego podpiętego do 27 nogi w kompie )
- wolne obroty
+ no i teraz nie wiem bo wkraczamy na pole na którym mam żadne doświadczenie :( ..
- fajnie by było gdybym jednak mógł wgrać gotowce map z PC-V czy FT ( tam po podaniu maila jest tych map trochę tzn. całych gotowców i paliwa i zapłonu i reszty )
- nie znam parametrów o których Ty wiesz i które mogłyby być przydatne na torze .. może coś co ja mogę nazwać : szybkość reakcji na odkręcenie gazu ?? No nie mam pojęcia ..
Może zróbmy tak :
Ja podejdę do sprawy uczciwie i bez cwaniakowania w kwestii pieniędzy i po prostu napisze, że 2000 zł kosztuje pełna wersja FT z kablem i softem ... Więc żebym miał lekko taniej to super by było wydać w okolicy 1500 zł .. A Ty napisz mi, czy to dla Ciebie opłacalne i co mogę za to mieć :) .
Kasa leży i czeka .. nie jest to sfera BAJEK .. Umawiamy się, przyjeżdżam do Wawy ( i tak jadę na wymianę napinacza w Polad-Position ) więc spoko, mam po drodze .. Biorę kasę, laptopa, podpinamy, wgrywamy .. i ... następni w kolejce :) ..
Pozdro !!
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » czwartek 05 maja 2016, 11:01

czasy odcięć QS ( tego podpiętego do 27 nogi w kompie ) ??? przecież to jest programowalnew samym QS. Przynajmniej u mnie tak jest. Da się zrobić 2 przyciskami, które są na jego obudowie.

As jak będziesz w wawie to daj znać. Może jakąś kawkę strzelimy czy cuś :-)
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 13:03

songo .. ty jeszcze żyjesz w zeszłym stuleciu :P ...
W RN22 w kompie podłączasz kabel z czujnika ( zwykły - nie tensometryczny oczywiście ) pod 27 nogę ( albo 26 bo nie pamiętam - mam to na schemacie w garażu ) i ma QS :P ..... Żadne duperele dokładane :) ..

DAM ZNAć :mrgreen: !!
Pozdro !!
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » czwartek 05 maja 2016, 13:43

ano jak wolisz drutex robić :-P
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 15:58

Drutex to jest w wersji "dwoma przyciskami" .... Masz tam tabele : czas odcięcia/obroty i to inną na każdym z 6 biegów ?? :P
Pozdro !!
Carry
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 13:03
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Carry » czwartek 05 maja 2016, 20:01

Tutaj nie ma takich półśrodków tak naprawdę że tylko QS bo albo wszystko albo nic - inaczej nie ma to sensu. Wiem o co ci chodzi i temat nazwę rozwojowym (akurat jestem w trakcie pracy nad pewnym FT rozwiązaniem:P)
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » czwartek 05 maja 2016, 20:24

No to czekam .... Kasę odkładam, niech też czeka :)
Pozdro !!
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » piątek 06 maja 2016, 13:49

nie wiem czy mam. Najważniejsze, że działa bez zarzutu :-)
A tak z ciekawości po co Ci te parametry zmieniać na każdym torze? Jak sobie zaprogramujesz niech będzie nawet na każdym biegu i różnych obrotach to po co przy tym grzebać. To będzie uniwersalne ustawienie pod każdą sytuację.

Ciekawi mnie tylko jedno. Czy w jakimś kicie wyścigowym ta noga 27 jest wykorzystywana do QS?
Bo tak na dobrą sprawę można na drutexie podpiąć się do czujnika kosy i też będzie odcięcie zapłonu. Wszystko można, tylko po co? :-)
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » piątek 06 maja 2016, 15:21

Ustawień QS się nie modyfikuje co tor .. no chyba że robią tak w MotoGP .. reszta to raczej "wymyśla"..
Mi to potrzebne po to żebym sobie SAM poukładał konfiguracje mi potrzebną .. Carry wgra mi w sofcie gotowca .. i co ? A jak się okaże że mi źle wskakuje 4 bieg przy 8.000 obr. to co mam mu to odsyłać żeby wydłużył lub skrócił czas w zależności od zachowania moto ?? BEZ SENSU !!! Dlatego potrzebne mi to w sofcie ...
Tak samo z tą 27 nogą .. RN22 ma to wbudowane .. kupujesz czujnik z kablem, wpinasz, odblokowujesz w ECU ( + ustawienia ) i zapierdala .. Nie trzeba żadnych modułów dodatkowych po 2000 zł .. tylko czujnik za 350 zł np. ..... A uprzedzając twoje kolejne pytanie : a po co ??
A no po to żeby pozbyć się każdej dodatkowej części która może się zjebać w najmniej odpowiednim momencie :P na przykład :) i po to żeby było taniej .. :-P
Pozdro !!
Carry
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 13:03
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Carry » poniedziałek 20 cze 2016, 23:22

Przez miesiąc nie mogłem nic na forum napisać... ale dobra już w temacie znowu:)

udało mi się w międzyczasie ruszyć yamahy, i wstępnie ogarnąć FT - podaj mi numer ECU a powiem ci co z tym można pokombinowac i co i za ile:)

Jednocześnie launch control do Suzuki i Kawasaki zaczalem ogarniac:)
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » środa 22 cze 2016, 15:41

A ja mam klienta na Suzuki w między czasie bo ma 600 ze Stanów i chce tam pogibać lekko w ECU ..

DZISIAJ SPRAWDZAM numero uno i zraz Ci napiszę :) ..
Pozdro !!
Carry
Posty: 13
Rejestracja: poniedziałek 25 kwie 2016, 13:03
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Carry » środa 22 cze 2016, 17:57

Suzuki to najmniejzy problem - jak chcesz moge dlubac do woli przy tym:)

Czekam na cyferki:)

Wróć do „Akcesoria dla motocykla”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości