opony
Moderator: songoku
Gumy to podstawa , ja o tym zapomnialem i......... za miesiac zona rodzi ;-)
Lester pamiętaj, że to dobrodziejstwo! pozdro!
....żeby nie było offtop: 06 przód (słaby bieżnik) wymieniam , 07 tył zostawiam (dobry bieżnik), na torze nie śmigam więc...generalnie zależy kiedy, wdrożone do użytku, a tym samym jak przechowywane itp.itd.jak nie znasz przeszłosci to wymieniaj komplet i nie wymiękaj...
lokknij tu: http://www.sportrider.com/tech/pesky-65 ... e-ask-geek
ja też zmieniłem na profil 120/70, oczywiście opuściem półki 8mm i powiem tak: dupy nie urywa, jednak fabrykę ciężko poprawić, jedyny pozytyw to uczucie, że z boku opony jest jednak więcej mięsa niż w profilu 65 i lepiej amortyzuje nierówności, bez opuszczania półek jest gorzej tzn.mniej precyzyjne prowadzenie, ale nie wali się w zakrętach (mam lekko podniesiony tył)
generalnie jednak są to różnice bardzo subtelne
ja też zmieniłem na profil 120/70, oczywiście opuściem półki 8mm i powiem tak: dupy nie urywa, jednak fabrykę ciężko poprawić, jedyny pozytyw to uczucie, że z boku opony jest jednak więcej mięsa niż w profilu 65 i lepiej amortyzuje nierówności, bez opuszczania półek jest gorzej tzn.mniej precyzyjne prowadzenie, ale nie wali się w zakrętach (mam lekko podniesiony tył)
generalnie jednak są to różnice bardzo subtelne
Ostatnio zmieniony poniedziałek 09 cze 2014, 15:16 przez jozpa, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobra odświeżam temacik opon :-) i mam wrażenie , że w odpowiednim dziale
Zacznę od tego , że po przejechaniu 9 tys. na oponkach BRIDGESTONE BATTLAX BT-16 PRO :-) bo takie miałem założone oryginalnie :-) wyglądały tak :-)
i wówczas przyszedł czas na BRIDGESTONE BATTLAX S20
pośmigałem na nich i jestem MEGA zadowolony !!!!!!!!!! O tych oponkach mam do powiedzenia same superlatywy :-) Oponka na mokrym nie dostawała żadnych uślizgów i była całkowicie "kontrolowalna" :-) a także na suchej nawierzchni kleiła się niczym opona sportowa :-) Muszę zaznaczyć , że nie paliłem gumy , nie śmigałem na kole ale za to byłem raz w Lublinie na Torze i motocykl w roku 2014 był mocno obciążany , jeżeli chodzi o przewóz bagażu na swoim "grzbiecie" Niestety jedyną ich wadą jest przebieg :-( W tej chwili mam na liczniku blisko 18tys. i oponka wygląda tak :-|
:-) Przyszedł czas na następny test :-) ale tym razem na "felgę" idzie stajnia PIRELLI Angel GT :-)
:-) mam nadzieję , że obiecane "kilka kilometrów więcej" przez firmę PIRELLI :-) będzie osiągnięte ;-)
Zacznę od tego , że po przejechaniu 9 tys. na oponkach BRIDGESTONE BATTLAX BT-16 PRO :-) bo takie miałem założone oryginalnie :-) wyglądały tak :-)
i wówczas przyszedł czas na BRIDGESTONE BATTLAX S20
pośmigałem na nich i jestem MEGA zadowolony !!!!!!!!!! O tych oponkach mam do powiedzenia same superlatywy :-) Oponka na mokrym nie dostawała żadnych uślizgów i była całkowicie "kontrolowalna" :-) a także na suchej nawierzchni kleiła się niczym opona sportowa :-) Muszę zaznaczyć , że nie paliłem gumy , nie śmigałem na kole ale za to byłem raz w Lublinie na Torze i motocykl w roku 2014 był mocno obciążany , jeżeli chodzi o przewóz bagażu na swoim "grzbiecie" Niestety jedyną ich wadą jest przebieg :-( W tej chwili mam na liczniku blisko 18tys. i oponka wygląda tak :-|
:-) Przyszedł czas na następny test :-) ale tym razem na "felgę" idzie stajnia PIRELLI Angel GT :-)
:-) mam nadzieję , że obiecane "kilka kilometrów więcej" przez firmę PIRELLI :-) będzie osiągnięte ;-)
Ostatnio zmieniony poniedziałek 30 mar 2015, 16:22 przez pitrak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości