Strona 2 z 2

: piątek 24 paź 2014, 21:48
autor: Kacza
Do r6 2009 bedzie pasowalo?

: sobota 25 paź 2014, 16:20
autor: RobgiE
niestety nie.

: sobota 25 paź 2014, 16:24
autor: Lester
Czy tez tak sie pier... jak GiPro :?: :-P

: sobota 25 paź 2014, 16:26
autor: RobgiE
Nie nie pomyli sie ani razu, co jest zresztą napisane stronę wcześniej.

: poniedziałek 27 paź 2014, 20:49
autor: Łysy
RobgiE, Ogarnij w końcu Zeta :-) ja i Pascal25 bierzemy od reki :-)

: poniedziałek 27 paź 2014, 22:34
autor: RobgiE
Moj stoi na stojaku i testuje na nim. liczę że do wiosny bedzie gotowa wersja do sprzedaży czytająca z KDS mam nadzieje

: wtorek 04 lis 2014, 00:18
autor: A.S.
Jak na zgaszonym silniku na samym tylko włączonym zapłonie jebniesz w dół i pokaże "1" .. albo w górę i pokaże "2" to to jest wyświetlacz biegów >> cała reszta to dno ... albo zabawka dla lepszego samopoczucia posiadacza że ma ! :-)

: wtorek 04 lis 2014, 16:59
autor: Kacza
Powiedzial co wiedzial :D

: wtorek 04 lis 2014, 17:27
autor: Lester
Jak na zgaszonym silniku na samym tylko włączonym zapłonie jebniesz w dół i pokaże "1" .. albo w górę i pokaże "2" to to jest wyświetlacz biegów >> cała reszta to dno ... albo zabawka dla lepszego samopoczucia posiadacza że ma !
Ja mam wyswietlacz GiPro , pokazuje biegi I i II na wylaczonym silniku bez problemu , ale w czasie jazdy pierd.li sie koncertowo , pokazujac cuda wianki . Wiec to z tym zgaszonym silnikiem to chyba nie do konca prawda ;-)

: środa 05 lis 2014, 18:58
autor: RobgiE
Zapraszam do sprawdzenia, Pokaże nawet jak zgasicie zapłon wyjmiecie akumulator i wrzucicie jaki chcecie bieg , włożycie akumulator włączycie zapłon i będzie właściwy.

: środa 05 lis 2014, 20:07
autor: pitrak
Ja również mam Gipro i skłamałbym jakbym powiedział czy też napisał , że działa źle :-|
Zobaczcie sami ;-) https://www.youtube.com/watch?v=vdYmkwJa5Fw ;-)

: środa 05 lis 2014, 20:18
autor: Lester
Zobaczcie sami
Tu mozecie zobaczyc jak sie pier.... , juz sie przyzwyczailem i nie zwracam na niego uwagi hehe .

https://www.youtube.com/watch?v=VyexVKj ... ZLh3cLv35g

: środa 05 lis 2014, 21:27
autor: songoku
no zazdraszczam Ci, że możesz sobie po takich obiektach pojeździć :-(

: sobota 08 lis 2014, 11:55
autor: A.S.
Jeśli masz wyłączony silnik to dane do odczytu biegu nie pochodzą z archaicznych wyświetlaczy porównujących stosunek obrotów do prędkości i na tej podstawie po skalibrowaniu tego WYŚWIETLAJĄ BIEG ... Wyświetlacze nowe odczytują NAPIęCIE ( czy rezystancję ) odpowiednią dla danego biegu która pochodzi z czujnika przy skrzyni .. co bieg to inne napięcie czy rezystancja >>> Np. 1szy bieg to 1,5 Volta .. 2gi bieg to 2,5 Volta ITD !!!!! To rozwiązanie od LAT wykorzystywane jest w motocyklach po to żeby komputer dostosowywał parametry pracy silnika do danego biegu ... Z tego czujnika idą 3 kable .. "+" ... "luz" i właśnie wyjście "napięciowe: w mojej Kawie idzie to na 6tą nóżkę do kompa ...
I teraz ... magiczne TRE >> to nic innego jak podanie na tą nóżkę w kompie np 4,5 Volta ( oprócz momentu kiedy jest luz - chociaż to różnie bywa bo np. w K1 miałem zabawkę która dawała cały czas non stop napięcie i silnik wtedy na luzie nie falował i ładnie trzymał obroty ) żeby komputer cały czas miał ustawienia zapłonu i mieszanki na największe wykorzystanie mocy ( jakie jest niby np. na 4tym biegu czy 5tym ) .... Tak właśnie "odblokowuje" się pełna moc np. w Hayce czy tym dużym najkedzie Suzuki - nie pamiętam jak to się zowie ten wynalazek ... AAAAAA >>> B-King !!!!
No ale do meritum ... Jeśli macie wyświetlacze badające to napięcie .... TO NIE MA CHUJA WE WSI ŻEBY coś się mylił czy pierdolił jak to piszecie .... I TYLKO O TO mi chodziło .. reszta to się nie znam :-) !