Strona 2 z 2

: poniedziałek 25 maja 2015, 08:50
autor: levis
inny typ silnika, inne przeznaczenie :-]

Moja 9tka potrafiła zjarać mniej na trasie niż typowo sportowe 600cc i 1000cc

: poniedziałek 25 maja 2015, 10:48
autor: FRYC
Jakuba moim zdaniem za dużo cosik a może nie.
Moja w okolicach 10 litrów zjada jak jestem na niemieckiej autobanie :-P i lecę tak średnio 250

: poniedziałek 25 maja 2015, 15:41
autor: majkelek84
inny typ silnika, inne przeznaczenie :-]

Moja 9tka potrafiła zjarać mniej na trasie niż typowo sportowe 600cc i 1000cc
to oczywiste jest że większa pojemność spali mniej niż 600 którą trzeba wysoko kręcić

: poniedziałek 25 maja 2015, 22:03
autor: mikrus
skąd to znam. lecąc za majkelem i songiem moja co chwile pić chciała. lubi opierdzielić ze 2 więcej.

: wtorek 26 maja 2015, 09:21
autor: Sebastian
Trzeba używać wszystkich biegów, nie kręcić do odcinki na każdym i będzie git :lol: :-P

: wtorek 26 maja 2015, 10:25
autor: jakuba
Sebastian kręce do odcinki tylko na 5 i 6 :oops: a tak poważnie to w piątek wiozę ją do warsztatu na przegląd, może cos się wyjaśni czemu tak żłopie.

: wtorek 26 maja 2015, 10:28
autor: levis
a zawory kiedy były sprawdzane ?

: wtorek 26 maja 2015, 13:28
autor: songoku
przecież to nowy motocykl z tego co pamiętam to nawet 10 000 nie ma nalatane

: wtorek 26 maja 2015, 14:13
autor: levis
no to faktycznie za wcześnie - to nie pozostaje nic innego jak sniffer w wydech, przejażdżka różnym tempem i analiza AFR.

: wtorek 26 maja 2015, 17:29
autor: jakuba
po powrocie z Bartkowej zobaczyłem 3000kilometrów na liczniku.
Wiozę ją na przegląd i gość ma sprawdzić synchronizację przepustnic, osłuchać i oblukać,podłączyć komp, bo mam dziwne odczucia słuchowe i organoleptyczne co do pracy silnika przy wkręcaniu się na obroty i reakcji na ruch manetką. Może to kwestia przyzwyczajenia, a raczej jego braku -bo albo tak ma być, albo coś jest faktycznie " nie halo".
Przyznam się, ze przed samym wyjazdem na zlot zdejmowałem zbiornik i airbox, może jakiegoś kabelka albo wężyka nie założyłem z powrotem.... drugi raz nie mam ochoty się babrać z plastikami bo żeby zdjać zbiornik w tym modelu trzeba zacząć od demontażu zadupka a skończyć na nakładce zbiornika, śrubek i zatrzasków w pyte i to wszystko trzeszczy jakby miało się zaraz rozkawałkować...

[ Dodano: 2015-05-26, 17:51 ]
Songoku , na zlocie nie miałem czasu gadać z Tobą na powyższy temat, ale odgłos pracy silnika 4 generacji do tej którą miałem (2 generacji) to jest jakaś masakra! w Twojej też tak świszczy , gwiżdże z airboxa, a silnik pracuje jakby wiaderko kulek do niego wrzucił? oczywiście te odgłosy są przy dawaniu w palnik. na obrotach jałowych i delikatnej jeździe silnik chodzi płynnie i gładko.

: wtorek 26 maja 2015, 18:11
autor: songoku
ja rozbierałem wszystko wielokrotnie i nie odniosłem wrażenia, że coś treszczy i ma się rozlecieć...

odgłos silnika też jakoś chyba w normie, przynajmniej nie zwróciłęm uwagi aby coś było nie tak...

trzeba by było porównać... wpadaj do wawy :)

: piątek 29 maja 2015, 16:29
autor: Kacza
JAKUB to jak bedziesz mial okazje posluchaj jak 'chodzi' S1000 ... To jest dopiero brak kultury kurwa :D