Strona 2 z 5
: sobota 12 sty 2013, 15:01
autor: songoku
mogom na teraz, zależy ile będziesz na nich jeździł. Jak mają starczyć na 5 sezonów to lepiej kupić nowsze jak je dojeździsz w 2 to luzik.
: sobota 12 sty 2013, 19:37
autor: jozpa
Gumy to podstawa , ja o tym zapomnialem i......... za miesiac zona rodzi
;-)
Lester pamiętaj, że to dobrodziejstwo! pozdro!
....żeby nie było offtop: 06 przód (słaby bieżnik) wymieniam , 07 tył zostawiam (dobry bieżnik), na torze nie śmigam więc...generalnie zależy kiedy, wdrożone do użytku, a tym samym jak przechowywane itp.itd.jak nie znasz przeszłosci to wymieniaj komplet i nie wymiękaj...
: niedziela 08 cze 2014, 23:55
autor: patbaj
mam taaaki problem. Niedługo wymieniać będę gumki. No i wybór padł ma Metzeler M7. Na tył jest ok, ale na przód mam rozmiar 120/65/17 a M7 jest w rozmiarach 120/60 lub 120/70 można coś takiego założyć?
: poniedziałek 09 cze 2014, 00:06
autor: pitrak
patbaj :-) lolka chyba jeździ na takich ;-) z ostatnich doniesień słyszałem , że jest na urlopie :-) zzzzza granicą :-) więc musisz poczekać na info :-( ale pisz do Ar tur-a :-) on ma o tym pojęcie ;-)
: poniedziałek 09 cze 2014, 07:28
autor: songoku
jestes pewny, że masz 65??? profil 70 jest standardem, sprawdź w serwisówce
: poniedziałek 09 cze 2014, 08:15
autor: bullet
No właśnie , ja też zawsze w każdym sprzęcie miałem w serwisówce 70/120... i takie też zakładałem , więc jeśli nawet masz 65 to zakładaj profil 70 i bez problemu
: poniedziałek 09 cze 2014, 15:12
autor: jozpa
lokknij tu:
http://www.sportrider.com/tech/pesky-65 ... e-ask-geek
ja też zmieniłem na profil 120/70, oczywiście opuściem półki 8mm i powiem tak: dupy nie urywa, jednak fabrykę ciężko poprawić, jedyny pozytyw to uczucie, że z boku opony jest jednak więcej mięsa niż w profilu 65 i lepiej amortyzuje nierówności, bez opuszczania półek jest gorzej tzn.mniej precyzyjne prowadzenie, ale nie wali się w zakrętach (mam lekko podniesiony tył)
generalnie jednak są to różnice bardzo subtelne
: poniedziałek 09 cze 2014, 15:14
autor: songoku
ano widzisz, to jednak popełnili takiego babola, że wychodzi fabrycznie na 65... dziwne
: poniedziałek 09 cze 2014, 21:05
autor: patbaj
no tak jest w serwisówce 65
uparłem się na ten model, ale może poszukam innego. się zobaczy.
teraz mam P Corsa III i smiga dobrze, może zostane przy tym.
: poniedziałek 09 cze 2014, 23:59
autor: Ar Tur
Ja też ganiam na Corsach i jak na razie mogę tylko polecić ...
: wtorek 10 cze 2014, 12:03
autor: Sebastian
W zx 6 r z lat 2003 - 2006 profil przodu był 65 ale spokojnie możesz zakładać 70
: poniedziałek 30 mar 2015, 15:25
autor: pitrak
Dobra odświeżam temacik opon :-) i mam wrażenie , że w odpowiednim dziale
Zacznę od tego , że po przejechaniu 9 tys. na oponkach BRIDGESTONE BATTLAX BT-16 PRO :-) bo takie miałem założone oryginalnie :-) wyglądały tak :-)
i wówczas przyszedł czas na BRIDGESTONE BATTLAX S20
pośmigałem na nich i jestem MEGA zadowolony !!!!!!!!!!
O tych oponkach mam do powiedzenia same superlatywy :-) Oponka na mokrym nie dostawała żadnych uślizgów i była całkowicie "kontrolowalna" :-) a także na suchej nawierzchni kleiła się niczym opona sportowa :-) Muszę zaznaczyć , że nie paliłem gumy , nie śmigałem na kole ale za to byłem raz w Lublinie na Torze i motocykl w roku 2014 był mocno obciążany , jeżeli chodzi o przewóz bagażu na swoim "grzbiecie"
Niestety jedyną ich wadą jest przebieg :-( W tej chwili mam na liczniku blisko 18tys. i oponka wygląda tak :-|
:-) Przyszedł czas na następny test :-) ale tym razem na "felgę" idzie stajnia PIRELLI Angel GT :-)
:-) mam nadzieję , że obiecane "kilka kilometrów więcej" przez firmę PIRELLI :-) będzie osiągnięte ;-)
: poniedziałek 30 mar 2015, 16:00
autor: jewon
heh Pit gdzie Ty te pirelki przechowujesz?na zapleczu w jakimś monopolowym ?:):)
: poniedziałek 30 mar 2015, 16:19
autor: pitrak
W monopolowym
Co by patrząc na nie było czym się pocieszyć
Co by smaku nie robić
już poprawiłem zdjęcie ;-)
: poniedziałek 30 mar 2015, 17:17
autor: Lester
Co by smaku nie robić już poprawiłem zdjęcie
Tamto bylo lepsze
co do tematy , to anioly powinny ci dluzej posluzyc