Strona 2 z 19

: środa 24 paź 2012, 13:59
autor: Gość
Co za "slicki" zakupujesz? :> ZX-10 fajna maszyna :D :D nada sie do takiego smigania.
Z tymi torami kartingowymi to mam nadzieje ze to zmiany tymczasowe (jesli chodzi o Radom). Sezon sie konczy, to chca upchnac jak najwiecej osob. Fota z Lublina, masz racje :) "Lublinring" maja niby definitywnie zamknac (homologacja sie konczy, itd) ale podobno nie będzie problemu ze smiganiem w przyszlym sezonie "na wlasna odpowiedzialnosc". Nie wiem co to znaczy, ale jak bedzie tor otwarty to i tak bedzie milo.

Jak bedzie Radomring to pisz tutaj, to tez sie wybiore na otwarcie :) Spotkamy sie na miejscu :D :D
Poznan na pewno odwiedze kilka razy w przyszlym sezonie, ale nie wiem czy to bedzie na moto :/ Predzej z bratem, jego wyscigowka na mistrzostwach polski. Tak czy siak, jak rozpoczniemy sezon to pozniej zobaczymy co sie bedzie działo :D

: środa 24 paź 2012, 20:46
autor: A.S.
Slicki to pewnie D211 .... może SC .. ale to zależy jak z kasa będzie pod koniec roku ...
A ZX - no na Pozen fajna ale na kartingi to raczej męcząca opcja .. lepiej coś lekkiego .. ale wyjdzie jak wyjdzie ;-) ...

: środa 24 paź 2012, 21:55
autor: levis
Nie wiem, czy tylko ja mam taką blokadę, że nie mogę zapierdalać tak jakbym chciał, bo żal mi maszyny w razie gleby...

: środa 24 paź 2012, 21:56
autor: Slajciak
levis bullet strasznie sie cykal na Kisielinie.

Wykup AC i Ci przejdzie;)

: czwartek 25 paź 2012, 08:58
autor: bullet
no nie powiem .. .za dobrze wtedy mi sie nie jeździło :-?

dużo lepiej czułbym sie na choćby na K1 ...,przetestujemy w przyszłym sezonie :-P

: czwartek 25 paź 2012, 09:04
autor: levis
Nie ubezpieczają motocykli starszych niż 10 lat, a za AC wołają sobie chyba ze 2500 pln. Do tego nie obowiązuje na torach....

No i inaczej się jeździ na motocyklu, który moc dostaje z obrotów, a inaczej na takim, który ma moc z pojemności.

na takiej zx9 czy zx10 jak jebniesz za mocno manetką na wyjściu z zakrętu, to zmieli kapcia i szlif ;/

: czwartek 25 paź 2012, 09:09
autor: Lester
Nie ubezpieczają motocykli starszych niż 10 lat
W jukeju mozesz wykupic ubezpieczenie na track day i tylko na ten dzien , wiec to kosmiczna suma nie jest . Wtedy , z ubezpieczeniem , jak slajciak zauwazyl , jezdzisz i nie boisz sie szlifa.
dużo lepiej czułbym sie na choćby na K1
w kisielinie to na pewno ;-)
na takiej zx9 czy zx10 jak jebniesz za mocno manetką na wyjściu z zakrętu, to zmieli kapcia i szlif ;/
bo na takich to juz musisz miec wieksze doswiadczenie i wyczucie sprzeta ;-)

: czwartek 25 paź 2012, 09:09
autor: bullet
dlamnie przedewszystkim waga motocykla.. 9tka na szybkich łukach jest okey , gorzej przy małej prędkości w ciasnych winklach

: czwartek 25 paź 2012, 09:14
autor: Lester
dycha czy innym litrem w kisielinie tez bys nie pojezdzil ( w sensie , ze to samo bys odczuwal )

zeby nie byc goloslownym z tym ubezpieczeniem
http://www.mceinsurance.com/bikes/track ... insurance/

: czwartek 25 paź 2012, 09:14
autor: levis
kurde, ja proponuję zrobić rozpoczęcie sezonu gdzieś 50 km od jakiegoś toru, żeby można było wynająć na kilka godzin i poćwiczyć :-)

: czwartek 25 paź 2012, 09:29
autor: songoku
levis już ja widze te wszystkie skacowane mordy na torze... :lol: :lol: :lol:

: czwartek 25 paź 2012, 09:31
autor: Lester
levis już ja widze te wszystkie skacowane mordy na torze...
o tym samym pomyslalem :mrgreen: :lol: ;-)

: czwartek 25 paź 2012, 09:51
autor: A.S.
Ja jestem strasznie opornym uczniem .. więc jeśli mi udało się coś nauczyć to KAŻDY da radę :-)..
Ogólnie to co rajder to inne podejście .... Jednak w 99% trzeba obrać jedną z dróg żeby swobodnie zapierdalać ... ALBO torówka .. albo przystosowanie sprzęta do gleb ( owiewki drugie czy laminaty, sety, crashe itd .. ) ja w trakcie jazdy już nie myślę o glebie ale po dwóch paciakach wiem że jednak lepiej zrobić wszystko żeby straty były najmniejsze z możliwych ... Nawet kombinezon to koszty nie małe a niszczy się oj niszczy ;-) ...

Waga sprzęta jest ważna .... ale tylko dlatego że człowiek mniej się męczy. Z tym że zmęczenie to kwestia wytrenowania mięśni ... każdy po pewnym czasie się przyzwyczai i to nie jest ogromny problem. I tylko w kwestii tego treningu wolał bym coś lżejszego, nawet ładowanie do Vita to masakra w porównaniu do załadunku Gixxa ... Cały sezon pakowałem K1 ... a teraz wiozłem ZX-a na zawory to w połowie najazdu buty mi odjechały na trawie a Kawa stanęła jak przyspawana ;-) ...
Co do mocy ... hmmm .... zasadniczo to nie bierze się zakrętów 40 km/h po to żeby na wyjściu odkręcać na full .... ja czym szybszy jestem tym mniej operuje gazem ..... liczy się płynność ( i to jest chyba to doświadczenie czy tam umiejętność ) ... już w połowie winkla jest ok 2 - 3 cm w gaz a potem jeszcze 1 - 2 cm ..... na prawdę na Radomiu czy Kisielinie nigdzie w zakrętach nie mam full gazu ... Jedynie już na prostej czasem idzie do oporu ;-) ....
Ten sezon nauczył mnie jednego >> jeśli chcemy napierdalać po torach gdzie siła odśrodkowa jest mała to MUSZĄ być do tego odpowiednie opony ( lub KOCE ) .... Ja najpierw miałem soft/medium potem po wizycie na Poznaniu zapodałem K3 .... no i gleba w Radomiu, na Lublinie ciągłe uślizgi jak tylko było deko szybciej .... Na Kisielinie ratowało mnie tylko łączenie jazd z kartami i BARDZO nagumowany tor .... Teraz wiem że na kartingi idą softy a na Poznań spokojnie Endurance czy K3 czy SC-2 .....
Po przekroczeniu pewnej prędkości na kartingach żeby nie wyjebać orła to opona musi kleić skurwisyńsko ;-) ...

[ Dodano: 2013-04-16, 23:47 ]
W NIEDZIELę robimy rozgrzewkę na Radomiu ... potem o 17.00 zawijka i walimy na Pozen ... jak kto ma blisko i ( czy ) ma ochotę to wbijać ;-) ..
My będziemy koło 9.30 - 10.00 .....

: wtorek 30 kwie 2013, 10:18
autor: songoku
Hej czy ktoś się może wybiera 3 maja na radomring? My z Joanną wstępnie rozważamy gdyby pogoda była cacy :-)

Koszt 150 PLN

: wtorek 30 kwie 2013, 12:22
autor: Lopezz
jA z mila checia jak pogoda bedzie ! :lol:

[ Dodano: 2013-05-01, 00:03 ]
Songo jak bedziesz jezdzil na 250 to ktos sie wybierze :-)