ER 6F MY 2012

Tutaj opisujemy przeróbki naszych motocykli i nie tylko

Moderatorzy: bullet, songoku

Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » sobota 23 lis 2013, 14:51

nie no ja po 400 km to już mam dość...
Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Postautor: Lester » sobota 23 lis 2013, 14:54

nie no ja po 400 km to już mam dość...
bo za malo z kregoslupa spuszczasz i masz za twardy :mrgreen:

Sorki za offa ;-)
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » niedziela 24 lis 2013, 10:53

Hej Marjan, jak tam udało się coś z tym dolotem zrobić? Chyba nie odpuściłeś :)??
Marjan

Postautor: Marjan » niedziela 24 lis 2013, 11:29

hej Agressor, szukam dłubie i kombinuję, kumpel co robi motory powiedział mi że jeżeli ma to dać efekt to trzeba serię tłumik wywalić i do kompletu jakiś PC aby to wszystko dobrze wysterować. Dodatkowo trzeba odpowiednio to wyprowadzić np. pod lampę, szukam w necie takich przeróbek w tym modelu ale dupa. Cel jaki mam w tych modyfikacjach to nie tyle podniesienie mocy max., co utrzymanie jej na tym samym poziomie do 11tys obr/min, bo teraz to nie ma co go ciągnąć powyżej 9/9,5 tysia obr/min. W zimę postaram się to jakoś sensownie zacząć robić.
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » niedziela 24 lis 2013, 11:38

Musisz działać men, kompletny układ wydechowy, możesz kupić Power Commander V z auto tunem, wtedy samemu będziesz w stanie to ogarnąć. Auto tune, to system który sam się dostosowuje do Twojej jednostki dzięki sondzie AFR.

Ja ostatnio czytałem, że nawet w R1 2013, airbox jest zbyt restrykcyjny i Factory kit jest zupełnie inaczej zbudowany.

Ewentualnie może sam układ wyd. + pc i filtr pomoże.

Trzymam kciuki!
Marjan

Postautor: Marjan » niedziela 24 lis 2013, 11:49

Dzięki, filtr mam już wsadzony BMC, ale to dużo nie daje bo wloty do aira są ulokowane między bakiem a silnikiem w zamkniętej przestrzeni plastików i ramy, będę to dłubał to zrobię jakiegoś manuala dla innych :-D znalazłem kolesia na kawiforum który odelżył erkę (N) do 160kg (gotowy do jazdy) i wyciągnął na tylnym kole ponad 85kucy, co przy charakterystyce Twina musi dawać konkretne jeb..cie. Tylko nie zrobił łoś żadnego manuala tylko się pochwalił i koniec.
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » niedziela 24 lis 2013, 11:55

To musisz do niego napisać, żeby podpowiedział co i jak....:)

Ile koni ma w serii er?
Marjan

Postautor: Marjan » niedziela 24 lis 2013, 12:01

napisałem zero odezwu, koleś tego posta chyba z rok wcześniej napisał. ER 6 ma 72km na silniku.
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » niedziela 24 lis 2013, 12:04

Szkoda tak bywa, 85koni wydaje się dosyć sensowną wartością. No nic musisz działać sam :)
Marjan

Postautor: Marjan » niedziela 24 lis 2013, 12:28

zobacz tutaj, znalazłem wykres po modach tylko też dokładnego opisu do nich brak, ale wykres pokazuje dokładnie to o co mi chodzi.

Obrazek
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » niedziela 24 lis 2013, 13:11

Wygląda spoko, szkoda, że nie wiadomo co tam zrobił.

Znalazłem taki temat może coś fajnego napisali:

http://www.riderforums.com/ninja-650r-p ... -90hp.html

i drugi, tutaj gość podaje co można zrobić małym kosztem:

http://www.gt-rider.com/thailand-motorc ... ngine-mods
Marjan

Postautor: Marjan » niedziela 24 lis 2013, 13:30

Dzięki wielkie, zabieram się do czytania, mam nadzieję tylko że u mnie tak samo to wygląda bo airbox już widzę że inne na pewno. Jak to zrobię i będzie efekt to stawiam piwo w następnym sezonie osobiście :-D
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » niedziela 24 lis 2013, 13:56

Haha :) jasne mam nadzieję, że coś uda Ci się z tego wyczytać. Pozdr
Marjan

Postautor: Marjan » niedziela 24 lis 2013, 18:46

Dużo daje usunięcie tego systemu pair, chodzi mi o konkretne odpowiedzi osób które zastosowały ten mod lub jeździły czyimiś motorami przed i po, będę wdzięczny za info :-)
Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » środa 23 wrz 2020, 16:29

jak nie grzebał mechanicznie w silniku to co mógł zrobić ;-)

filtr + wydech + mapa - taki standard :-)


Ostatnio przesunięty w górę środa 23 wrz 2020, 16:29 przez: Anonymous.
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]

Wróć do „Wasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość