Crashpady LSL

Wszystkie problemy dotyczące mechaniki

Moderator: songoku

Awatar użytkownika
sidoema
Posty: 283
Rejestracja: niedziela 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Postautor: sidoema » czwartek 06 lut 2014, 15:45

właśnie nie moge za bardzo znaleźć czegoś innego...
Dżoana ma takie czy jakies inne?
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » czwartek 06 lut 2014, 15:45

ma takie same, jeszcze nie testowała...
Awatar użytkownika
sidoema
Posty: 283
Rejestracja: niedziela 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Postautor: sidoema » czwartek 06 lut 2014, 15:51

szok mocowanie crash padów lsl!!!
https://www.moto-akcesoria.pl/mocowania ... 8-,p,46786
samo mocowanie 474zł plus crash pady!
Tester
Posty: 116
Rejestracja: sobota 16 lut 2013, 20:48
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Tester » czwartek 06 lut 2014, 15:53

o to to, gną się ale nie tak, że przy od razu parkingówce. Generalnie dają radę przy niezbyt wymagających glebach - ramy nie uszkodziły mimo iż się trochę powyginały.

Co do np. szlifu przy 170km/h to nie wiem bo nie miałem przyjemności tak ekstremalnie sprawdzać, ale jak moto gruchnie na parkingu to spokojnie podeprą. Przy mniejszym ślizgu się zegnie, ale nie poharatasz moto bardziej.

A no i komfort psychiczny większy masz, bo wiesz, że może nie jakoś mega ale trochę chroni.

Bierz Puig - tańszy i da radę a zauważ, że LSL tak samo ma nie w osi crasha mocowanie do ramy.
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » czwartek 06 lut 2014, 16:04

ja miałem puigi nie w osi i przy przewróceniu moto na miekką ziemie się pogieło...

o takie:

http://www.puig.pl/crash_pady/motocykle ... p2546.html


badziewie jakich mało...
Tester
Posty: 116
Rejestracja: sobota 16 lut 2013, 20:48
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Tester » czwartek 06 lut 2014, 16:07

Wiem wiem, ale te bulwy dla małej Ninji sa spoko ;-)
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » czwartek 06 lut 2014, 16:12

waga na pewno mniejsza :-)
Awatar użytkownika
sidoema
Posty: 283
Rejestracja: niedziela 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: WARSZAWA

Postautor: sidoema » czwartek 06 lut 2014, 17:03

chyba skończy sie na tych puig bo alternatywy za bardzo nie ma:/
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » sobota 08 lut 2014, 12:40

Zawsze jest alternatywa .. pomyśleć, rozrysować .. jechać do tokarza .. jak nie ma to kupić mu alu + ertalon .. śruby 12.9 i masz Panie pancerne crashe .. a po polskiemu takie co w ogóle mają sens :-) ..
Tak jak pisałem ... ja mam "majde baj JA" na podstawie zdjęć w necie i 160+ km/h i ideał .. gdyby moto nie wpadł na mnie tak że łokciem wbiłem bak na 6 cm i nie zaliczył kozła bo go to wpadnięcie na mnie podbiło... to owiewki by były całe nawet :-) ..
Tam nie ma Boskiej ingerencji i sił nadprzyrodzonych .. dobre, solidne podparcie + wałek z ertalonu i git .. :mrgreen:
Pozdro !!
Tester
Posty: 116
Rejestracja: sobota 16 lut 2013, 20:48
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Tester » niedziela 02 mar 2014, 21:30

przyszły crashe od LSL. na śrubach wybite 10.9.

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość