Strona 3 z 3
: czwartek 27 lut 2014, 19:58
autor: agressor
Mówisz o Rev-tecu tak? Myślałem o nich jakiś czas temu, może rzeczywiście się tam wybiorę.
: czwartek 27 lut 2014, 20:59
autor: grzela
mi pali raczej normalnie średnio 8 plus minus 0,5l raczej dynamiczna jazda
zresztą moja niunia daje kuuupe radochy z tego
rekordem jest na odcinku 120km 6,5l tylko ze względu na paskudną pogodę wiało w bok jechałem prawie na kolanie zeby sie utrzymać na drodze dodatkową atrakcją był deszcz jechałem 80 :-/
te spalanie było na wydechu superpole na ori filtrach w tym sezonie będą kaeny pewnie coś sie zmieni
12l agresor to powtarzają ludzie którzy widzieli ten moto na obrazkach w śm tak jak nitro napisał zalewnie niedoborów paliwem nic nie zmieni a wręcz pogorszy jeśli robiłeś proting odlotu wydechu układ musi mieć odpowiednią przepustowość jak masz takie spalanie 30% paliwa idzie w wydech przy takich zabawach trzeba grzebać juz w zapłonie a to bez oprzyrządowania monitorowania afr prowadzi do stopiena sie silnika ja raczej nie jestem na takie tematy gotowy no chyba ze wygram w totka co graniczy z cudem
: czwartek 27 lut 2014, 22:40
autor: agressor
Spoko, mam AFR i mam zmieniony zapłon. Spalanie mnie nie martwi, bo motocykl jeździ dobrze domyślam się, że może gdzieś ta mapę można dopracować, ale jeszcze na to przyjdzie czas.
Jak masz kasę kup PCV plus autotune i ignition module, jak nie masz kasy kup PCIIIr.
: piątek 28 lut 2014, 00:09
autor: grzela
chodzi mi bardziej o polepszenie warunków pracy niż zwyżka mocy w sumie idzie to w parze niestety lub stety mapy wtrysku sa uśrednioną jakąś tam wypadkową istotą autotune jest korygowanie tych różnic np położenie geograficzne wilgotnosc powietrza ciśnienie atmosferyczne itd
myślałem ze na forum są magiki od eleśtryki co mają jakieś patenty do podłączenie sondy bez puszki PC
: piątek 28 lut 2014, 03:49
autor: nitro99
grzela bez zastosowania dodatkowej elektronki raczej nic z tego nie będzie . zaloz najpierw K&N i zrob porządek z PAIR potem się będziesz martwil dalej :-)