Strona 7 z 14
: środa 24 wrz 2014, 09:30
autor: songoku
Ninja H2: Vol.8 Engine Test:
http://youtu.be/5yZ9mCbnBGM
Będzie jedną R4 :-)
: środa 24 wrz 2014, 16:36
autor: M.Pusz
Walnę na pysk jak to będzie coś w stylu zx2r :-P
Herdi... nie na temat ale meśki od zawsze miały zębatkowy chodzący jak szambiarka:P ... teraz już tylko turbo
: środa 24 wrz 2014, 20:27
autor: majkelek84
Od 13 sekundy kojarzy mi się z soliną więc musi być 10
: środa 24 wrz 2014, 21:20
autor: bullet
Od 13 sekundy kojarzy mi się z soliną więc musi być 10
nooooo
: środa 24 wrz 2014, 21:39
autor: jewon
Od 13 sekundy kojarzy mi się z soliną
coś właśnie jak tak ale nie ma wystrzałów z widlastej dwururki :-D
: piątek 26 wrz 2014, 10:10
autor: songoku
: piątek 26 wrz 2014, 11:56
autor: herdi
No grzeją temp i to ostro
: piątek 26 wrz 2014, 20:33
autor: grzela
qrna myślałem ze znalazłem dobry temat o H2 we wtorek sie przekonamy ciekawe to jest ze wszyscy odeszli od trurbin a tu kawa.teraz juz wiem czemu mam kawe
to ma być 750ccm pewnie będzie szła jak 1200 obstawiam 190KM
: piątek 26 wrz 2014, 22:00
autor: M.Pusz
http://autokult.pl/2010/08/10/doladowan ... a-i-typu-g
jednak nie idą w mocny dół... ogień będzie pod czerwonym
"kończy to się niedoborem momentu przy niskich prędkościach obrotowych i wysokoobrotową charakterystyką silnika. Z powyższego powodu sprężarki tego typu nie przyjęły się w jednostkach fabrycznych."
w sumie dobrze
: piątek 26 wrz 2014, 22:47
autor: Ptaku
Co by nie mówić to piękna akcja wprowadzająca na rynek, podsycanie atmosfery :-)
Wszyscy już się ślinią a jeszcze sprzęta nie widzieli
: piątek 26 wrz 2014, 22:57
autor: majkelek84
a później zaprezentują ... skuter
: sobota 27 wrz 2014, 07:44
autor: herdi
ale karbonowy
: sobota 27 wrz 2014, 22:50
autor: jozpa
;-)
[ Dodano: 2014-09-27, 23:16 ]
: niedziela 28 wrz 2014, 21:33
autor: levis
kupa tam - kompressory dmuchają liniowo - im wyższe obroty tym więcej dmuchają - w przeciwieństwie do turbin.
Także dół będzie dużo mocniejszy niż zwykłe 600cc, a góra to już wogóle :>
Co ważne - dobrze, że zastosują kompressor, właśnie ze względu na jego liniową charakterystykę przyrostu doładowania. Jakby była turbina, to było by tak : nic nic nic i guma, której nie da się kontrolować
http://autokult.pl/2010/08/10/doladowan ... a-i-typu-g
jednak nie idą w mocny dół... ogień będzie pod czerwonym
"kończy to się niedoborem momentu przy niskich prędkościach obrotowych i wysokoobrotową charakterystyką silnika. Z powyższego powodu sprężarki tego typu nie przyjęły się w jednostkach fabrycznych."
w sumie dobrze
: poniedziałek 29 wrz 2014, 12:31
autor: herdi
300 koni?? łooo jezu, są takie napędy co to wytrzymają ?