Na ile wystarczaja wam klocki hamulcowe i jakiej firmy ?

Czyli jak jeździć po naszych drogach i torach

Moderatorzy: bullet, songoku

Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Na ile wystarczaja wam klocki hamulcowe i jakiej firmy ?

Postautor: Lester » poniedziałek 03 lis 2014, 16:57

SBS Road Racing wystarczaja mi na 3000 mil . Jazda mieszana , troche tor , wiecej ulica ( na ulicy za duzo ich nie zuzywam 8-) ) . Zjechalem dwa komplety , przebieg identyczny + / -
Jak sprawa wyglada u was ?
Awatar użytkownika
majkelek84
Posty: 1326
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka

Postautor: majkelek84 » poniedziałek 03 lis 2014, 17:35

Mi na oem ok 10-12 tyś zamienniki typu sbs - ok 6-8 tyś i pyla niemiłosiernie :mrgreen: i im bardziej sportowe tym bardziej ch... do zwyklego latania
Awatar użytkownika
zbycho
Posty: 84
Rejestracja: czwartek 21 lis 2013, 20:14
Lokalizacja: wodzisław

Postautor: zbycho » poniedziałek 03 lis 2014, 18:13

moto używam na torze tylko,i w porównaniu skuteczności do wytrzymałości brembo Z04,da się objechać dwa weekendy,na drugim miejscu bendix.
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » wtorek 04 lis 2014, 00:05

No też tak czytam ... 3000 mil ? A już nie wspomnę o 12.000 km na drodze .... mój Boże gdybym ja tak miał ...

Ogólnie to 3 - 4 komplety na sezon ... czasem 5 ... ale staram się zmieniać styl jazdy i nie hamuje tak ostro jak dawniej .. więcej antyhoopa używam ...

Co do skuteczności to sorry ale ja nie widzę różnicy a skoro jej nie widzę to po co przepłacać ?
Przerobiłem już i SBS i BREMBO i TRW i GALFER i HNC ( czy NHC - jakieś w hooj dojebane z Japonii ) NISSIN i ( ale o nich na końcu ) .... i jak mam dać PIńCET złoty za komplet co mi zejdzie w 3 dni na torze to to pierydolę ;-) .. tak samo jak reszta to schodzą Galfery ( jakiś tam "sintered" - niby te najlepsze u nich ) za 150 zł za KOMPLET a mam ich 3 komplety za tą cenę ( jeszcze 50 zeta na płyn zostaje ) ...
Najważniejsze w klockach jest to żeby nie ZJEBYWAŁY DO ZERA tarcz ... SBS niszczy tarcze w hooj - robi rowy jak pług w polu ! Jedne tarcze musiałem na śmietnik dać tak telepało kierą jak mi je SBS HH zeżarło do cna ! Co mi z tego że będę miał np. CarbonLoerine ( czy jak się to pisze ) gdzie klocki są niezniszczalne za te 600 zł jak po 4 dniach na torze tarcze są fioletowe i szykuj Pan 2000 zł na nowe tarcze >> CHORE !! Klocek ma zejść a tarcza ma być gładka jak szkło .. wtedy jest w pytę :-) !

Ostatnio zmieniłem zaciski ( ZX-6 po 2009 ) do tego pompa 19-stka Brembo z seryjnej R1 ... i jest fantastico :-) .. ale zmierzam do tego że z zaciskami dostałem nówki klocki NISSIN ( tu się zaczyna ten fragment co było o nim na górze że będzie na dole w sensie na końcu) .... no i tu mi się trochę Światoobrys zamieszał .. bo hebluje i hebluje .. tarcze jak nowe a klocki schodzą BARDZO powoli .. Owszem .. jeżdżę jak dziadek, staram się nie hamować tak mocno, ale to i tak nie jest wytłumaczenie :-) .. W przyszłym sezonie pewnie skończę je gdzieś w maju na Brnie ( tam to się hebluje - oj hebluje ) ... zobaczę wtedy jak na nowych zaciskach sprawują się Galfery - bo mam już kupione ..
Pozdro !!
Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Postautor: Lester » wtorek 04 lis 2014, 08:42

SBS niszczy tarcze w hooj - robi rowy jak pług w polu ! Jedne tarcze musiałem na śmietnik dać tak telepało kierą jak mi je SBS HH zeżarło do cna !
To swieta prawda , wlasnie zakupilem nowe tarcze , bo SBSy zrobily robote :mrgreen:
Co prawda teraz tez zalozylem SBS , ale do wiosny ostrzejszej jazdy nie przewiduje ( no chyba ,ze dam sie namowic i z chlopakami do espaniji wyskocze na jaki tor ) , na wiosne pomysle o jakis innych klockach
Awatar użytkownika
zbycho
Posty: 84
Rejestracja: czwartek 21 lis 2013, 20:14
Lokalizacja: wodzisław

Postautor: zbycho » środa 05 lis 2014, 10:08

Co do tarcz to do żeliwnych mam srednie nastawienie ,kiedyś miałem założone w zx10 04r beringery na Brnie odpadło mi pól tarczy naszczescie w wolnej części toru,okazało się ze w miejscu pękniecia tarcza była pusta błąd w odlewie :oops: od tego czasu osobiście nie kombinuje z tarczami :-) co do klockow to ja mam odczucie ze brembo najszybciej zaczynają działac po nacisnieciu klamki,naciskasz i jest ,w innych 100% wydajności przychodzi później,no i zywotnosc najdłuzsza,z drugiej strony do pewnego czasu okrazen na torze klocki wytrzymywały długo....,w miare szybszej jazdy zużycie niestety podskoczyło :-D
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » środa 05 lis 2014, 11:29

Ja mam wyjebane i nie zmieniam :lol:
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Awatar użytkownika
Lolka
Posty: 624
Rejestracja: czwartek 21 lis 2013, 22:45
Lokalizacja: lubelskie

Postautor: Lolka » czwartek 06 lis 2014, 09:46

Ja mam wyjebane i nie zmieniam :lol:
a ja to chyba za często zmieniam motocykle bo jeszcze nie udało mi się dwa razy wymienić klocków w jednym moto :lol: :lol:
Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » czwartek 06 lis 2014, 12:44

zmotywowaliście mnie do zajrzenia w moje klocki - cóż trzeba je wymienić, bo cieńkie jak żyletki...
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » poniedziałek 08 gru 2014, 08:40

To se wykrakalem... przy niedawnym serwisie Zygzaka wyszlo ze przod cienki jak wyplata :D 5tys km
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » poniedziałek 08 gru 2014, 14:58

u mnie w aprilce fabryczne klocki zeszły po 2500 km , w tym 1800km upalania na torze...
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Awatar użytkownika
Kwazi
Posty: 94
Rejestracja: środa 21 sie 2013, 23:56
Lokalizacja: SCZ

Postautor: Kwazi » poniedziałek 08 gru 2014, 17:27

Mi na SBS Dual Carbo udało się obrócić cały sezon torowy
wcześniej w poprzedniej Kawie ''drogowej'' miałem SBS RS(sportowo-drogowe)-fajne klocki
nie polecam zupełnie Lucas TRW SRQ torowe,drogie a robote robia bardzo słabo,ludzie na nie narzekają w sumie

co do tego ze SBS katują tarcze,ja u siebie się nie spotkałem
tora!tora!tora!
Obrazek
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » poniedziałek 08 gru 2014, 18:04

Mi polecono Brembo wzmacniane ale nie racingowe zadne... zobaczymy ile sa warte
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » poniedziałek 08 gru 2014, 20:10

Kwazi no na droge się zupełnie nie nadają. ja jak jechałem do Soliny to były momenty, że jechałem na wciśnietej delikatnie klamce żeby je podgrzac bo zimne nie hamują wcale. I to mówię bardzo poważnie... sa mega niebezpieczne na ulice. Na torze robią robotę doskonale, ale starczają na krótko...
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » poniedziałek 08 gru 2014, 23:35

Lepiej zeby klocki wystarczaly na krotko niz mialy by mi pozerac tarcze:)
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94

Wróć do „Technika jazdy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość