Sprzydom .. Do ZX-10 2007
Moderatorzy: Slajciak, songoku
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
Za 14.000 poszło wszystko co miałem ale jako TOROWY + GRATY NA DROGę - ubrany w laminaty ..
Kupujący dostał cały setup torowy + wszystkie granty na drogę w częściach prosto ze strychu ...
Do tego taczka części .. 2 czy 3 opony ... felga na tył z gumami i tarczą .. i masa masa pierdół ...
Same graty torowe to tak na szybko 3000 zł .. nawet QS licząc za 700 zł a można sprzedać za więcej .. zbiornik, clipony ... oploty .. sety ... sprężyny Ohlins`a ... cuda wianki ...
Tak reasumując motocykl wyszedł w okolicy 11.000 zł .. więc krzywdy kupujący nie miał .. Dwa dni przed sprzedażą zdjąłem folie ala carbon oklejające wahacz i w ogóle doznałem znoka .. wahacz był pęknięty od góry z lewej od spinania pasami do nadkola w Vicie .. Zaraz zadzwoniłem że oferta nie aktualna bo znalazłem takie cusik i muszę whacza wymienić .. ale kupujący po wysłaniu mu fotek zdecydował że jak spuszczę 400 zł to weźmie i sam sobie wymieni .. tak też się stało .. więc oferta w pełni uczciwa i myślę że kasowo dobra .. NIC nie ukrywałem o przeszłości motocykla, cena niska + kupa siana w częściach .. więc było OK ...
Kawa będzie szykowana na drogę .. polakierowana będzie lewa strona ramy + dekle silnika .. wahacz nowy już był kupiony na allegro zanim kawa fizycznie była zamieniona za gotówkę .. Kierunek tylni prawy misi być nowy ... wypełnienie stelaża tylnego ja bym kupił nowe ale nie wiem co zdecyduje kolega, założy ori kierownice + ori sety ( do dokupienia cięgno biegów bo ori przehandlowałem przy zakupie QS ) które dostał w komplecie .. no i tyle.. będzie znowu piękna zieleniutka na xenonach ..
Aha .. i jeszcze dałem mu zapinkę DID ZVMX złotą do napędu co zamówiłem jak byłem pewien że będę musiał ciąć napęd ( 25 zł ) .. :-P
Kupujący dostał cały setup torowy + wszystkie granty na drogę w częściach prosto ze strychu ...
Do tego taczka części .. 2 czy 3 opony ... felga na tył z gumami i tarczą .. i masa masa pierdół ...
Same graty torowe to tak na szybko 3000 zł .. nawet QS licząc za 700 zł a można sprzedać za więcej .. zbiornik, clipony ... oploty .. sety ... sprężyny Ohlins`a ... cuda wianki ...
Tak reasumując motocykl wyszedł w okolicy 11.000 zł .. więc krzywdy kupujący nie miał .. Dwa dni przed sprzedażą zdjąłem folie ala carbon oklejające wahacz i w ogóle doznałem znoka .. wahacz był pęknięty od góry z lewej od spinania pasami do nadkola w Vicie .. Zaraz zadzwoniłem że oferta nie aktualna bo znalazłem takie cusik i muszę whacza wymienić .. ale kupujący po wysłaniu mu fotek zdecydował że jak spuszczę 400 zł to weźmie i sam sobie wymieni .. tak też się stało .. więc oferta w pełni uczciwa i myślę że kasowo dobra .. NIC nie ukrywałem o przeszłości motocykla, cena niska + kupa siana w częściach .. więc było OK ...
Kawa będzie szykowana na drogę .. polakierowana będzie lewa strona ramy + dekle silnika .. wahacz nowy już był kupiony na allegro zanim kawa fizycznie była zamieniona za gotówkę .. Kierunek tylni prawy misi być nowy ... wypełnienie stelaża tylnego ja bym kupił nowe ale nie wiem co zdecyduje kolega, założy ori kierownice + ori sety ( do dokupienia cięgno biegów bo ori przehandlowałem przy zakupie QS ) które dostał w komplecie .. no i tyle.. będzie znowu piękna zieleniutka na xenonach ..
Aha .. i jeszcze dałem mu zapinkę DID ZVMX złotą do napędu co zamówiłem jak byłem pewien że będę musiał ciąć napęd ( 25 zł ) .. :-P
Pozdro !!
- majkelek84
- Posty: 1326
- Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka
Pompa wody nowa, ładowanie przewinięte ... spalanie oleju absolutnie w normie 1/4 litra na dwa dni które po zmianie z debilizmu w postaci ENI 15W60 na Motul 300V 10W40 znikło do marginalnego .. Rozszczelnienie pokrywy od zaworów co powodowało sączenie się oliwy po silniku naprawione - źle to poskładałem jak sprawdzałem luzy ostatnio .. i tyle .. A co z nim było więcej nie tak ?
Na filmie z Hungaro dobrze widać jak moto szło i czy choćby gram dymu wyleciał z wydechów przez całe 8 okrążeń wyścigu cały czas w okolicy 2.07 .. Gdzie Dudek zrobił 2.05 ( tak dla porównania ) ..
Oliwa z odmy poleciała dwa razy, kiedy zawiesił się zawór zwrotny a nalane było POZA OCZKO i to sporo .. potem były to dwie, trzy krople na jeden dzień na torze w zbiorniczku pod siedzeniem >> życzę innym motocyklom takiego przedmuchu !! .. Sprężanie na garach 12.1 - 12.5 bar. przy 80 stopniach .. 35.000 km przebiegu !! Salonowe, sportowe, nowiutkie motocykle mają w okolicy 15 bar ..
Chciałbym przypomnieć że ja na tym cały czas latałem po torach a nie udawałem że jeżdżę .. Sprzęt musiał być taki że urywałem kolejne sekundy i na ostatnim wyjeździe na Panooni było by 2.10 - 2.09 gdyby nie ta gleba i złamania .. chociaż i tak cały czas 2.11 - coraz niższe ..
Co do pieca to tylko jedna jedyna rzecz mnie martwiła .. dziwne postukiwanie od czasu do czasu ale to też nie w każdym momencie i nie przy każdej temperaturze .. Raz to było a raz nie .. w sumie to czym zimniej tym częściej stukało .. Od strony kapy sprzęgła tak najbardziej to było słychać ..
Kolega zwyrokował panewkę >> tylko byłaby to chyba najdłużej stukająca panewka w historii Świata i jazdy po torze bo to postukiwało od 2 lat .. w sumie to trzeci rok teraz .. Bardziej łożysko na sprzęgle .. No ale - to już nie ja będę badał .. A nawet gdyby trzeba było panewki zrobić czy nawet słupek wymienić ... to jest za co ..
Na filmie z Hungaro dobrze widać jak moto szło i czy choćby gram dymu wyleciał z wydechów przez całe 8 okrążeń wyścigu cały czas w okolicy 2.07 .. Gdzie Dudek zrobił 2.05 ( tak dla porównania ) ..
Oliwa z odmy poleciała dwa razy, kiedy zawiesił się zawór zwrotny a nalane było POZA OCZKO i to sporo .. potem były to dwie, trzy krople na jeden dzień na torze w zbiorniczku pod siedzeniem >> życzę innym motocyklom takiego przedmuchu !! .. Sprężanie na garach 12.1 - 12.5 bar. przy 80 stopniach .. 35.000 km przebiegu !! Salonowe, sportowe, nowiutkie motocykle mają w okolicy 15 bar ..
Chciałbym przypomnieć że ja na tym cały czas latałem po torach a nie udawałem że jeżdżę .. Sprzęt musiał być taki że urywałem kolejne sekundy i na ostatnim wyjeździe na Panooni było by 2.10 - 2.09 gdyby nie ta gleba i złamania .. chociaż i tak cały czas 2.11 - coraz niższe ..
Co do pieca to tylko jedna jedyna rzecz mnie martwiła .. dziwne postukiwanie od czasu do czasu ale to też nie w każdym momencie i nie przy każdej temperaturze .. Raz to było a raz nie .. w sumie to czym zimniej tym częściej stukało .. Od strony kapy sprzęgła tak najbardziej to było słychać ..
Kolega zwyrokował panewkę >> tylko byłaby to chyba najdłużej stukająca panewka w historii Świata i jazdy po torze bo to postukiwało od 2 lat .. w sumie to trzeci rok teraz .. Bardziej łożysko na sprzęgle .. No ale - to już nie ja będę badał .. A nawet gdyby trzeba było panewki zrobić czy nawet słupek wymienić ... to jest za co ..
Pozdro !!
te postukiwanie, to na 90% jakieś łożysko kulkowe po stronie kosza sprzęgłowego
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
mam jedynie zestaw płytek proxa m.in. do zx6 i zx9
Nie wiem jaki rozmiar masz w Yamaszce
Nie wiem jaki rozmiar masz w Yamaszce
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Wróć do „Sprzedam części / akcesoria / ubiór”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość