Pomoc przy Eliminatorze 250

Moderator: songoku

drake0thiel

Pomoc przy Eliminatorze 250

Postautor: drake0thiel » niedziela 18 lis 2012, 12:03

Witajcie!

Szukam swojej pierwszej maszynki. Podobają mi się wszelakie cruisery i choppery, duże i mniejsze, ale zdrowy rozsądek podpowiada, że na pierwszy motocykl, to może coś mniejszego i tańszego w utrzymaniu (w sensie spalania). Ostatnio wpadł mi w oko taki oto eliminator:
http://moto.allegro.pl/kawasaki-elimina ... 82698.html

Czy może ktoś z was kojarzy motocykl? Czy warto inwestować w ten, o takim wieku, czy lepiej w tej cenie może poszukać młodszego?

Czy ktoś z Was jest może z Warszawy znający tę maszynę lub ogólnie mający pojęcie o motocyklach (bo ja przyznam, że jestem zielony jak trawa na wiosnę), i jeśli byłaby możliwość jutro (tj. poniedziałek) podjechał ze mną w roli eksperta? W zamian odwdzięczę się flaszeczką ;)
Ostatnio zmieniony niedziela 18 lis 2012, 12:08 przez drake0thiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Postautor: Lester » niedziela 18 lis 2012, 12:08

Troche zaniedbany to on niestety jest . Wiadomo , wiecej zobaczy sie na zywo niz ze zdjec . Jest paru chlopakow z wa-wy to pewnie ci pomoga ;-)
drake0thiel

Postautor: drake0thiel » niedziela 18 lis 2012, 12:11

Co masz na myśli? Wiesz, liczę się z tym, że kupując motocykl w takim wieku nie będzie on wyglądał jak z salonu. Bardziej chodzi mi o to, żeby nie był zbytnio zniszczony pod względem technicznym, żeby nie wpakować się na minę...
Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Postautor: Lester » niedziela 18 lis 2012, 12:32

W sensie wizualnym . Widac , ze kolo tylko jezdzil i nic nie dbal . Dla mnie nie do pomyslenia , zeby byla na moim moto gdzies rdza ( obojetnie w jakim wieku by byl ) , a tu nawet na kierownicy . Troche roboty bys mial , zeby go przywrocic do jako takiego wygladu ;-)