ciekawe porady dot. motocykla/ prowadzenia

Czyli jak jeździć po naszych drogach i torach

Moderatorzy: bullet, songoku

Awatar użytkownika
M.Pusz
Posty: 304
Rejestracja: niedziela 23 gru 2012, 23:22
Lokalizacja: wrocław/ Mościsko

ciekawe porady dot. motocykla/ prowadzenia

Postautor: M.Pusz » wtorek 25 gru 2012, 23:38

wklejam ciekawy link który mnie bardzo zaciekawił z racji tego, że jak by nie patrzeć jestem jeszcze laik ;-) choć wyjadacze pewnie też chętnie przeczytają :mrgreen:

http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/index.htm


nie jestem pewny w jakim dziale to umieścić więc w razie czego proszę o przeniesienie ;-)
Yarek

Postautor: Yarek » sobota 29 gru 2012, 14:52

Niby nic nowego się nie dowiedziałem ale artykuł zmusza do przemyślenia własnego postępowania na drodze i oceny tego jak jest a jak być powinno.
jozpa
Posty: 277
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 22:27
Lokalizacja: Waldenburg/Hermsdorf

Postautor: jozpa » sobota 29 gru 2012, 16:51

Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Postautor: Lester » sobota 29 gru 2012, 17:11



Powiem tak ..... w mojej opini , nie zablyszczeli :-P
jozpa
Posty: 277
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 22:27
Lokalizacja: Waldenburg/Hermsdorf

Postautor: jozpa » sobota 29 gru 2012, 17:39

z tego co pisze "autor" to cza bedzie zakupić gixa wiosno, nic jeno gix, w sylwestra odpale pod mojo ZX6Rbabcio petardy i race chyba tylko do tego sie nada
Awatar użytkownika
M.Pusz
Posty: 304
Rejestracja: niedziela 23 gru 2012, 23:22
Lokalizacja: wrocław/ Mościsko

Postautor: M.Pusz » sobota 29 gru 2012, 18:09

jakoś się nie przejąłem :-P subiektywna ocena... a mi się kawy podobają bo są po prostu inne(stylistycznie). Co do prowadzenia w porównaniu z konkurencją... nie mam pojęcia, nie kręcę czasów na torze a jeździ mi się dobrze i podoba mi się jak cholera :mrgreen: walić snobów :mrgreen:
Awatar użytkownika
jewon
Posty: 926
Rejestracja: poniedziałek 01 paź 2012, 23:53
Lokalizacja: TW89AA