ciekawe porady dot. motocykla/ prowadzenia
ciekawe porady dot. motocykla/ prowadzenia
wklejam ciekawy link który mnie bardzo zaciekawił z racji tego, że jak by nie patrzeć jestem jeszcze laik ;-) choć wyjadacze pewnie też chętnie przeczytają
http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/index.htm
nie jestem pewny w jakim dziale to umieścić więc w razie czego proszę o przeniesienie ;-)
http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/index.htm
nie jestem pewny w jakim dziale to umieścić więc w razie czego proszę o przeniesienie ;-)
No nie wiem .... Ja co do ZX-6 z 2003 i ZX-10 w 100% się zgadzam ....
Cały czas ciekawiło mnie czy jest antyhoping czy nie .. bo w porównaniu z K1 "dycha" nie rzucała dupą przy "wyrzucaniu spadochronu rozpaczy" ... więc coś mi tu nie pasowało w porównaniu z opisami technicznymi w których nie było nic o antyhopingu ...
Co do przycierania ( prześwitu ) też 100% racji .. K1 robiąca 1.50 nie dotykała NICZYM .. ZX-10 robiąca wstydliwe 1.56 .. tarła seryjnymi setami ( bez szpilek ) .... i slajdery butów mi wjebało :-( .... Myślałem że to za miękka zawiecha ( powymieniałem oliwę + utwardzenie ) ...wymieniłem sety, ale wiem że ciężko będzie. Co prawda do 1.45 pewnie będzie ok ... a ja do tego mam daleko >> póki co heheeh ]:>
Cały czas ciekawiło mnie czy jest antyhoping czy nie .. bo w porównaniu z K1 "dycha" nie rzucała dupą przy "wyrzucaniu spadochronu rozpaczy" ... więc coś mi tu nie pasowało w porównaniu z opisami technicznymi w których nie było nic o antyhopingu ...
Co do przycierania ( prześwitu ) też 100% racji .. K1 robiąca 1.50 nie dotykała NICZYM .. ZX-10 robiąca wstydliwe 1.56 .. tarła seryjnymi setami ( bez szpilek ) .... i slajdery butów mi wjebało :-( .... Myślałem że to za miękka zawiecha ( powymieniałem oliwę + utwardzenie ) ...wymieniłem sety, ale wiem że ciężko będzie. Co prawda do 1.45 pewnie będzie ok ... a ja do tego mam daleko >> póki co heheeh ]:>
Pozdro !!
od siebie polecam lekturę:
MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY
http://www.pedros.com.pl/motocyklista_doskonaly.pdf
MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY
http://www.pedros.com.pl/motocyklista_doskonaly.pdf
Panowie, niestety nie mam chyba uprawnień i nawet nie wiem gdzie mógłbym o to zapytać ale nurtuje mnie pewna sprawa.
Czy lekkie wheelie tj. pod kątem 35*-40* ma już jakiś znaczny wpływ na smarowanie silnika??(tak wiem,na bank latacie z kątomierzem na gumie:D)
Zakładając ze np odbywałoby się to z częstotliwoscią 2 razy na 50 przejechanych km i dane wheelie było by długości 50-70m? Weźcie pod uwage,że maszyna to Kawa ZZR w której panewki potrafią paść nawet bez gumowania...(sam jestem tego przykładem.) Może troche dziwna zagadka,ale mnie to interesuje czy fizycznie ma to jakiś wpływ na smarowanie silnika. (nie pytam o inne elementy motocykla bo to oczywiste i w tym przykładzie nieistotne. Sam silnik czy odczuje różnice jakąkolwiek. ze stockową miską etc.
Czy lekkie wheelie tj. pod kątem 35*-40* ma już jakiś znaczny wpływ na smarowanie silnika??(tak wiem,na bank latacie z kątomierzem na gumie:D)
Zakładając ze np odbywałoby się to z częstotliwoscią 2 razy na 50 przejechanych km i dane wheelie było by długości 50-70m? Weźcie pod uwage,że maszyna to Kawa ZZR w której panewki potrafią paść nawet bez gumowania...(sam jestem tego przykładem.) Może troche dziwna zagadka,ale mnie to interesuje czy fizycznie ma to jakiś wpływ na smarowanie silnika. (nie pytam o inne elementy motocykla bo to oczywiste i w tym przykładzie nieistotne. Sam silnik czy odczuje różnice jakąkolwiek. ze stockową miską etc.
ogólnie znalazłem gdzieś ,że
A pytam też bo mnie zastanawia czy np jeżdzenie codziennie pod góre po drodze o nachyleniu jakie występują w lekkim wheelie ma jakikolwiek wpływ na smarowanie Takie tam z nudów rozmyślania.
Niby ktoś tam latał na gumie zzr'em i tragedii nie było potem,ale kto wie.
Ja śmigałem na 2 kołach i też panewka puk puk. Jeden już 3ci piec w ZZR ma bo też panewy poszły w 2... Pytanie więc od czego? Miałem olej na full całe oczko non stop. A chętnie bym sie pouczył gumowania nawet takiego lekkiego,ale jak na prosto padają to chyba bez drugiego pieca w piwnicy nie ma co zaczynać.Dlaczego sie panewki zacieraja?? A no tak jak koledzy pisali od jazdy na kole bo zzr ma ssak od oleju prostopadle do silnika wiec jak wstawisz na kolo to olej splywa do skrzyni i panewki nie maja smarowania i sie zacieraja
A pytam też bo mnie zastanawia czy np jeżdzenie codziennie pod góre po drodze o nachyleniu jakie występują w lekkim wheelie ma jakikolwiek wpływ na smarowanie Takie tam z nudów rozmyślania.
Niby ktoś tam latał na gumie zzr'em i tragedii nie było potem,ale kto wie.
ja miałem kiedyś zzr 600 ale w wersji D.
Jakieś tam minimalne gumy robiłem i nic się z piecem nie działo.
Dziwne są rzeczy o których mówisz, bo te silniki wytrzymują i po 100 tyś km bez remontu ( po drodze może zdarzyć się potrzeba ratowania drugiego biegu).
Jakieś tam minimalne gumy robiłem i nic się z piecem nie działo.
Dziwne są rzeczy o których mówisz, bo te silniki wytrzymują i po 100 tyś km bez remontu ( po drodze może zdarzyć się potrzeba ratowania drugiego biegu).
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość