[zx6r] nie odpali bez gazu
Moderator: songoku
[zx6r] nie odpali bez gazu
po zimie koniecznie muszę się zmierzyć z problem odpalania na ciepłym silniku... bez lekkiego odkręcenia manety nie da rady. Kupiłem go wiedząc o tym, zaryzykowałem stawiając na regulacje. zawory, gaźniki. To będę robił na pewno, jak nie przejdzie, będę się martwił. Są jeszcze jakieś wysoce prawdopodobne przyczyny, żeby ew. od razu zlecić naprawę/spr jak by regulacje nie przyniosły poprawy? poza tym burczy równo, ciągnie jak szatan. Może przelot akrapa na to wpływa?
druga i ostatnia rzecz to minimalne drżenie kiery(jak by telefon w ręce trzymać) przy hamowaniu z dużych prędkości ( pow. 100- 150, nie pamiętam dokładnie).
moja teoria ( też byłem świadom ryzyka przy kupnie :-P ) to b.lekka krzywa tarcza.
piszę zapytanie bo to tylko moje przypuszczenia, jak moje teorie nie wypalą to od razu zabieram się za inne pomysły. Jak miałem zawieszone moto na specjalnym podnośniku, sprawdziłem luzy łożysk- nie ma, oprócz ledwo wyczuwalnego na lagach, w gpz była ta sama sytuacja na wysuniętym zawieszeniu ale drgań nie było.
chciałbym żebyście pisali jeśli mieliście takie przypadki, bo jak wiadomo teoria teorią, kilka razy się na niej przejechałem:mrgreen:
druga i ostatnia rzecz to minimalne drżenie kiery(jak by telefon w ręce trzymać) przy hamowaniu z dużych prędkości ( pow. 100- 150, nie pamiętam dokładnie).
moja teoria ( też byłem świadom ryzyka przy kupnie :-P ) to b.lekka krzywa tarcza.
piszę zapytanie bo to tylko moje przypuszczenia, jak moje teorie nie wypalą to od razu zabieram się za inne pomysły. Jak miałem zawieszone moto na specjalnym podnośniku, sprawdziłem luzy łożysk- nie ma, oprócz ledwo wyczuwalnego na lagach, w gpz była ta sama sytuacja na wysuniętym zawieszeniu ale drgań nie było.
chciałbym żebyście pisali jeśli mieliście takie przypadki, bo jak wiadomo teoria teorią, kilka razy się na niej przejechałem:mrgreen:
- ryszard1964-r1
- Posty: 756
- Rejestracja: poniedziałek 08 paź 2012, 18:43
- Lokalizacja: Wierzchucino
Dobra regulacja powinna załatwić sprawę.
CO do wybracji to jest kilka opcji:
- tarcze hamulcowe
- opona z guzem (nawet nie musi być go widać)
- łożysko główki ramy (ja na to stawiam)
- może same łożyska kół - chociaż wtedy motocykl zachowywałby się niestabilnie.
CO do wybracji to jest kilka opcji:
- tarcze hamulcowe
- opona z guzem (nawet nie musi być go widać)
- łożysko główki ramy (ja na to stawiam)
- może same łożyska kół - chociaż wtedy motocykl zachowywałby się niestabilnie.
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
samo skręcenie łożyska główki powinno się sprawdzić w celu sprawdzenia?... tarczę będę sprawdzał zdejmując raz jeden, raz drugi zacisk z tarczy, między klocki klina i jazda ;-) ... watpię żeby 2 tarcze na raz były wygięte.
już jakiś plan działania mam, chce się z tym uporać w 1tygodniu cieplejszych dni.
już jakiś plan działania mam, chce się z tym uporać w 1tygodniu cieplejszych dni.
wielu ludzi pisze w necie o lekkim dodawaniu gazu na gorącym silniku w gaźnikowcu, niektóre instrukcje obsługi wspominają nawet o tym jako wymóg, sam jak mam gorący silnik czasami się wspomagam manetką, nic w tym złego (piszę o normalnym sprawnym, nie wymuszonym rozruchu), główke najlepiej sprawdzisz jak uniesiesz koło w góre, tarcze sprawdziłbym w zakładzie czujnikiem zegarowym, to co zaproponowałeś z zaciskami to partyzantka wg mnie. ;-)
Ja bym na Twoim miejscu w ogóle sie przejmował tym odpalaniem z gazem , znam to moto i jest wszystko z nim okey... ew zaglądnąłbym do zaworów bo z tego co mi wiadomo nie były sprawdzane , oczywiście żeby profesjonalnie ustawić luzy a nie tylko zaglądnąć czy są na swoim miejscu
co do przodu to moim skromnym zdaniem może być lekko felga stuknięta lub źle wyważona ( ma założone nowe opony ale niekoniecznie dobrze wyważone )
co do przodu to moim skromnym zdaniem może być lekko felga stuknięta lub źle wyważona ( ma założone nowe opony ale niekoniecznie dobrze wyważone )
zx9r - Z1000 - ZX10R
ooo.. nie spodziewałem się że ktoś zna historę tego sprzeta mów jak na spowiedzi jakie miał przygody :-P
co do zaworów nie bój się - zaopiekują się nimi prawdopodobnie tutaj http://kk.motocykle.pl/#. Z regulacją płytkami bał bym się oddać komuś do garażu.
krzywa felga albo nie wyważona bila by caly czas a nie tylko przy hamowaniu?
co do zaworów nie bój się - zaopiekują się nimi prawdopodobnie tutaj http://kk.motocykle.pl/#. Z regulacją płytkami bał bym się oddać komuś do garażu.
krzywa felga albo nie wyważona bila by caly czas a nie tylko przy hamowaniu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość