gpz500 goes naked
Moderator: songoku
gpz500 goes naked
serwus,
Jako że nie mogę w przyzwoitej cenie dostać czaszy do swojej GPZki i tak naprawdę towar jest tak unikatowy że równie dobrze mogę czekać do końca przyszłego sezonu nawet więc przyszło mi do głowy by przerobić ja na naked i chce was prosić o pomoc w tej sprawie. Macie może doświadczenie w przerabianiu GPZki lub możecie podesłać cenne wskazówki które pomogą w sprawnej przeróbce?
Jestem początkującym motocyklistą i narazie nawiniety 1kk kilometrów to żaden wytczyn więc nie che inwestować w nową czasze (nawet tą z moto plastu za 600 zł). Koszt przeróbki będzie mniejszy a i części zdecydowanie łatwiej dostępne.
Co zamierzam:
- zmienić górną półkę
- zmienić kierownicę na turystyczną
- zaopatrzyć w uniwersalną przednią owiewkę (komplet owiewka, lampa i migacze przednie)
- uchwyt lampy (by przymocować uniwersalną owiewkę)
- boczne osłony
Czego nie wiem:
- czy górna półka z ER-5 będzie pasowała do GPZki czy lepiej nie ruszać górnej półki z GPZki?
- jakie boczne osłony można zastosować (z jakiego motocykla) które pozwolą w znacznej mierze osłonić części motocykla które uprzedni osłaniane były przez boki czaszy?
- na czym można ewentualnie oprzeć (zamocować) oryginalne zegary od GPZetki tak by nie trzeba było inwestować w zegary od ER-5?
- czy uniwersalne mocowanie do kierownicy turystycznej jest bezpiecznym rozwiązaniem czy lepiej wymienić całą górną półkę?
Z góry dzięki za pomoc.
Jako że nie mogę w przyzwoitej cenie dostać czaszy do swojej GPZki i tak naprawdę towar jest tak unikatowy że równie dobrze mogę czekać do końca przyszłego sezonu nawet więc przyszło mi do głowy by przerobić ja na naked i chce was prosić o pomoc w tej sprawie. Macie może doświadczenie w przerabianiu GPZki lub możecie podesłać cenne wskazówki które pomogą w sprawnej przeróbce?
Jestem początkującym motocyklistą i narazie nawiniety 1kk kilometrów to żaden wytczyn więc nie che inwestować w nową czasze (nawet tą z moto plastu za 600 zł). Koszt przeróbki będzie mniejszy a i części zdecydowanie łatwiej dostępne.
Co zamierzam:
- zmienić górną półkę
- zmienić kierownicę na turystyczną
- zaopatrzyć w uniwersalną przednią owiewkę (komplet owiewka, lampa i migacze przednie)
- uchwyt lampy (by przymocować uniwersalną owiewkę)
- boczne osłony
Czego nie wiem:
- czy górna półka z ER-5 będzie pasowała do GPZki czy lepiej nie ruszać górnej półki z GPZki?
- jakie boczne osłony można zastosować (z jakiego motocykla) które pozwolą w znacznej mierze osłonić części motocykla które uprzedni osłaniane były przez boki czaszy?
- na czym można ewentualnie oprzeć (zamocować) oryginalne zegary od GPZetki tak by nie trzeba było inwestować w zegary od ER-5?
- czy uniwersalne mocowanie do kierownicy turystycznej jest bezpiecznym rozwiązaniem czy lepiej wymienić całą górną półkę?
Z góry dzięki za pomoc.
Marcin uważam, że nie powinieneś kombinować... W nakedach głównym elementem wizualnym jest eksponowanie silnika. W GPZ te 500 ccm w 2 cylindrach nie będzie moim zdaniem robiło szału. Takie moje zdanie.
O szał mi nie chodzi tylko możliwość rozpoczęcia sezonu w przyzwoitym terminie Doszło już do takiej parodii że przeglądam serwisy aukcyjne praktycznie codziennie i napastuję sprzedawców pytaniami jak tylko widzę potencjalną możliwość zakupu czaszy
Niestety po lifcie lampa mocowana nie jest jak uprzednio do stelażu tylko bezpośrednio mocowana w owiewce. Jak się uprę to znajdę sposób zamocowania jej na stelażu i będę latał bez owiewki Co prawda zostaje kwestia instalacji migaczy przednich ale z tym to sobie już jakoś poradzę
Ostatnio zmieniony piątek 04 sty 2013, 11:13 przez milodoe, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja to rozumiem, ale policz koszty takie przeróbki, bo mase gratów musisz kupić, plus robota a przed pacnięciem i tak cię nie uchroni - pytanie czy warto GPZe kaleczyć ?Herdek,a dlaczego nie dokupisz po prostu owiewki ? 600,- to za dużo ?
Tak jak pisałem wcześniej opcja brana pod uwagę natomiast jako młokos motocyklowy wolę zainwestować w coś używanego ponieważ ewentualne pękniecie porysowanej używki bol znacznie mniej niż nówki sztuki
Pozdro
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
zdejmujesz czachę i latasz. Nazbierasz na owiewkę lub dorwiesz gdzieś wcześniej w dobrej cenie to założysz. Koszty przeróbki wyjdą koło 400+ w górę, jeżeli ma to być w miarę estetycznie.
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
też mi podobnie wyliczenia wyszły.Koszty przeróbki wyjdą koło 400+ w górę, jeżeli ma to być w miarę estetycznie.
Herdek, wiadomo że co człowiek to inny gust. Osobiście bardzie mi się GIEPzy podobają jako streetfightera natomiast tak jak wspominałem wcześniej tylko brak owiewki determinuje mnie do podjęcia próby przeróbki.pytanie czy warto GPZe kaleczyć ?
Co jeszcze odnośnie przeróbki to utworzyłem ten temat by się upewnić czy jest takowa przeróbka jest możliwa i czy wymiana ewentualnych elementów będzie mogła być zrobiona bezproblemowo.
wg mnie jeżeli w ogóle myśleć o przeróbce, to :
- na pewno lampa do wymiany
- trzeba kupić nową + uchwyty na lagi
- lusterka też by się przydały
- jakaś osłona na zegary też mile widziana.
- nie pamiętam, czy kierunki są zintegrowane z czachą czy osobno...
- błotnik przedni
http://allegro.pl/streetfighter-blotnik ... 84589.html
http://allegro.pl/plastbike-blotnik-yam ... 97193.html
http://allegro.pl/ellight-hlc-monkey-v1 ... 77354.html
http://allegro.pl/owiewka-czarna-tuning ... 40150.html
http://allegro.pl/lusterka-yamaha-ktm-s ... 93165.html
http://allegro.pl/uchwyt-lampy-przednie ... 03496.html
- na pewno lampa do wymiany
- trzeba kupić nową + uchwyty na lagi
- lusterka też by się przydały
- jakaś osłona na zegary też mile widziana.
- nie pamiętam, czy kierunki są zintegrowane z czachą czy osobno...
- błotnik przedni
http://allegro.pl/streetfighter-blotnik ... 84589.html
http://allegro.pl/plastbike-blotnik-yam ... 97193.html
http://allegro.pl/ellight-hlc-monkey-v1 ... 77354.html
http://allegro.pl/owiewka-czarna-tuning ... 40150.html
http://allegro.pl/lusterka-yamaha-ktm-s ... 93165.html
http://allegro.pl/uchwyt-lampy-przednie ... 03496.html
Ile par oczu tyle gustów, ale - nie obraź się - nie wyobrażam sobie GPZta jako SF :-( brak mu mocy, tzw agresji i potęgi pieca którego u Ciebie w zasadzie nie ma , za to przy odrobinie chęci i zapału mógłby wyjść bardzo fajny CR
Tu masz SF'a http://allegro.pl/kawasaki-gpz-500s-tan ... 99782.html no i niech mnie ktoś przekona że to bez owiewek nadaje sie na cokolwiek innego aniżeli CR.
Tu masz SF'a http://allegro.pl/kawasaki-gpz-500s-tan ... 99782.html no i niech mnie ktoś przekona że to bez owiewek nadaje sie na cokolwiek innego aniżeli CR.
Pozdro
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
Wypierdziel cały przód, zamontuj mu czaszę od Z750 i zrób taki tył jak tutaj:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/217896//
Można wziąc od jakiejś Hondy. Zajebiste, co? :] A pomaluj sobie wszystko sam pod kolor sprayem
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/217896//
Można wziąc od jakiejś Hondy. Zajebiste, co? :] A pomaluj sobie wszystko sam pod kolor sprayem
No a co ja mu właśnie proponuję zrobić, bo to jest prawie CR a nie SF haha.Wypierdziel cały przód, zamontuj mu czaszę od Z750 i zrób taki tył jak tutaj:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/217896//
Można wziąc od jakiejś Hondy. Zajebiste, co? :] A pomaluj sobie wszystko sam pod kolor sprayem
Własnie tak wygląda rasowy CR
Pozdro
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
Herdek
Castel De Motojama.pl - najlepszy Warszawski serwis motocykli
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość