Kawasaki er6N

Moderator: songoku

Gość

Kawasaki er6N

Postautor: Gość » środa 09 sty 2013, 19:32

WItam Wszystkich forumowiczów ;) mam nadzieje, że zostane tu na dłużej i znajde swoją wymarzoną Kawę ;)


Mam pytanie dla Was, czy jest realne kupić dobry egzemplarz Kawasaki er6N (najlepiej by było z ABS) w granicach 10tyś ? były to mój pierwszy motocykl, a sam jestem zielony jeszcze w tym temacie dlatego wole zapytać doświadczonych forumowiczów niż szukać/kupować w ciemno ;) Pozdrawiam!
Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Postautor: Lester » środa 09 sty 2013, 19:37

Z jakiego roku chcesz ta er6n ?

Co do dobrego egzemplarza , to niekiedy trzeba sie naszukac .
Awatar użytkownika
Slajciak
Posty: 863
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:24
Lokalizacja: Polkowice

Postautor: Slajciak » środa 09 sty 2013, 19:38

Dostaniesz za dyszke mysle pierwsza generacje ER6n. Dobry wybor co do motocykla w ogole - bedziesz bardzo zadowolony.

Co do ABS to nie spuszczalbym sie strasznie nad nim.

Jak znajdziesz jakas fajna niunie na allegro wklej ja tutaj to ocenimy
Awatar użytkownika
bullet
Posty: 796
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 11:22
Lokalizacja: Oleśnica

Postautor: bullet » środa 09 sty 2013, 19:40

Ja jakiś czas temu kupowałem koleżance własnie ER6N , tylko My szukaliśmy modelu przedliftowego , jeśli szukasz modelu po lifcie w dodatku z ABS to zapomnij że znajdziesz w takiej cenie, z kolei model przedliftowy to nawet nie jestem pewien czy w ogóle wychodził z ABS.

My kupiliśmy za niecałe 9k , z tym ze było troche kosmetyki do zrobienia ,ale ogólnie bardzo dobry technicznie z kolei ( wole tak niż odwrotnie ) ;]
zx9r - Z1000 - ZX10R
Gość

Er6N

Postautor: Gość » środa 09 sty 2013, 19:52