ABS,kontrola trakcji i sprzęgło antyhoppingowe - tak czy nie

Czyli jak jeździć po naszych drogach i torach

Moderatorzy: bullet, songoku

Lester
Posty: 1552
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:50
Lokalizacja: Glasgow

Postautor: Lester » piątek 27 wrz 2013, 15:01

agressor, padlem ;-) :lol:
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » piątek 27 wrz 2013, 15:40

haha, jaja co?! To jest manetka w gsxr Mata Mladina w AMA Superbikes,

Nie mam zdania o elektronice, nie mam tego problemu w swoim motocyklu, co do sprzęgła AH, chciałbym takie mieć. Aczkolwiek wydaje mi się, że te wszystkie czujniki, silniczki krokowe to kolejne zabawki, które jak się zepsują to utrudnią życie człowiekowi.

Sajgonku napisał, że gaźniki coś tam....twardziele, macho, ale to jest racja (nie z macho), najbardziej klimatyczne są takie motocykle, które odpalisz z pychu pojedziesz sobie w stronę zachodzącego słońca, bez większych problemów sam naprawisz itd.

Obrazek
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » piątek 27 wrz 2013, 16:14

Musze zorganizowac sobie taka naklejke :D
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Awatar użytkownika
mikrus
Posty: 414
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 22:14
Lokalizacja: Wola - Ległonowo :P

Postautor: mikrus » piątek 27 wrz 2013, 18:37

Sajgonku napisał, że gaźniki coś tam....twardziele, macho, ale to jest racja (nie z macho), najbardziej klimatyczne są takie motocykle, które odpalisz z pychu pojedziesz sobie w stronę zachodzącego słońca, bez większych problemów sam naprawisz itd.
... a jak nie umiesz to z uśmiechem na twarzy przepchniesz go 20 km ujebany po łokcie hehehe. nie rozumiem dlaczego nikt z nas nie jeździ junakiem albo dnieprem.

a poważnie to z jednej strony co za dużo to nie zdrowo a drugiej jak coś może ułatwić życie to czemu nie? Odrębnym tematem była by indywidualna możliwość dobierania sobie do moto takich bajerów :) kto chce to elektronikę to ma a kto woli ociosany pieniek to jeździ na takim.
Awatar użytkownika
agressor
Posty: 98
Rejestracja: piątek 14 cze 2013, 12:46
Lokalizacja: WWA

Postautor: agressor » piątek 27 wrz 2013, 19:53

Sajgonku napisał, że gaźniki coś tam....twardziele, macho, ale to jest racja (nie z macho), najbardziej klimatyczne są takie motocykle, które odpalisz z pychu pojedziesz sobie w stronę zachodzącego słońca, bez większych problemów sam naprawisz itd.
... a jak nie umiesz to z uśmiechem na twarzy przepchniesz go 20 km ujebany po łokcie hehehe. nie rozumiem dlaczego nikt z nas nie jeździ junakiem albo dnieprem.

a poważnie to z jednej strony co za dużo to nie zdrowo a drugiej jak coś może ułatwić życie to czemu nie? Odrębnym tematem była by indywidualna możliwość dobierania sobie do moto takich bajerów :) kto chce to elektronikę to ma a kto woli ociosany pieniek to jeździ na takim.
Albo się jarasz starymi motocyklami albo nie i bynajmniej nie chodzi tu to junaki itd, tylko o stare sporty z lat 70/80 men
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » piątek 27 wrz 2013, 19:57

nie no oczywiście można się "jarać" tylko twierdzenie, że elektroniczne systemy są bę jest moim zdaniem dziecinadą... jeżeli poprawiaj komfort jazdy, bezpieczeństwo, wyniki to znaczy, że negowanie jest bez sensu... czym innym jest nostalgia za starym/dawnym a czym innym postęp technologiczny... gdyby to co było kiedyś było lepsze to chłopaki w MotoGP by jeździli na sprzętach z XX wieku...

to tak jak by mówić, że za komuny było lepiej bo Tuska nie było...
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » niedziela 29 wrz 2013, 22:10

Hmm.. Pedrosa dzisiaj miał niezły desant jak mu Marquez kabelek przerwał od czujnika ....
Ja tam TC nie mam a się wybroniłem przed lotem ..... niektórzy mają TC a idą w kozły na patelni ;-) .. Jak dla mnie to lipa .. bo jak coś mam to ma mnie chronić a nie udawać ... ABS i antyhopping jak najbardziej .. TC jakoś nie ufam widząc efekty ich pracy ...
Pozdro !!
Awatar użytkownika
ryszard1964-r1
Posty: 756
Rejestracja: poniedziałek 08 paź 2012, 18:43
Lokalizacja: Wierzchucino

Postautor: ryszard1964-r1 » niedziela 29 wrz 2013, 22:31

moim skromnym zdaniem taki system pomaga,pod warunkiem,że nie przesadzisz.W końcu to tylko program napisany przez ludzi i zakłada chociaż minimalną przyczepność z asfaltem.Jak przypałujesz,to sorry Gregory.Nawet "buk" ci nie pomoże.Lipa jest , kiedy kierownik za bardzo ufa kabelkom i obwodom
Awatar użytkownika
Kwazi
Posty: 94
Rejestracja: środa 21 sie 2013, 23:56
Lokalizacja: SCZ

Postautor: Kwazi » niedziela 29 wrz 2013, 22:39

ja żadnych systemów w mojej 636 nie mam
jedyne na jakich polegam to koordynacja rak i nóg i mam się dobrze...póki co :lol:

jak dla mnie - czysty skill,esencją techniki
tora!tora!tora!
Obrazek
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » niedziela 29 wrz 2013, 23:48

no tak sami tfardziele ;-)
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » poniedziałek 30 wrz 2013, 04:35

no tak sami tfardziele ;-)

Taaaa dokladnie . . . no ale coz . . . Songo . . . sa ludzie i ludzie ...




... a z autopsji wiem ze duzo ludzi ..... DUZO MOWI :) i tyle 8-)
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Awatar użytkownika
Kwazi
Posty: 94
Rejestracja: środa 21 sie 2013, 23:56
Lokalizacja: SCZ

Postautor: Kwazi » poniedziałek 30 wrz 2013, 09:41

dlaczego?
skoro nie mam tego,to nie mogę na tym polegać,zostaje poleganie na samym sobie i własnym skillu
mnie to cieszy

nie jestem fanem robienia z moto komputera
skill kierowcy się liczy-to podstawa,nie widzę frajdy kiedy 50% Twojego błędu jest wybierane przez elektro i ninne systemy


Bardziej cenie ludzi któzi wyjmują zajebiste czasy na zwykłych seriach
tora!tora!tora!
Obrazek
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » poniedziałek 30 wrz 2013, 10:00

Jestes moim idolem. . Prawdziwym macho :mrgreen:
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Awatar użytkownika
RobakWNW
Posty: 86
Rejestracja: poniedziałek 16 wrz 2013, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: RobakWNW » środa 09 paź 2013, 14:57

kto chce elektronikę to ma a kto woli ociosany pieniek to jeździ na takim.
Generalnie jest tak... Nie ma jednego idealnego rozwiązania. Tylko i wyłącznie posiadanie w garażu kilku sprzętów z różnych półek i styli sprawi, że człowiek będzie spełniony jako motocyklista.

Jak wsiadam na moto z dziewczyna chcę aby było maksymalnie bezpiecznie bo teściu i tak za każdym razem kiwa głową z niezadowoleniem :P Ale jak jeżdżę sam mam ochotę na harpagana do stunt'u !
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » środa 09 paź 2013, 18:31

Mnie nurtuje inna kwestia ... Mam początki Highside`a ... i każdy wie że gazu podpuszczać NIE WOLNO !!! No a co robi TC kiedy załapie że tylne koło kręci się szybciej niż przednie ??
Sprawa prosta - przymyka przepustnice lub za pomocą ABS-u HAMUJE lekko tyłem - próbując zrównać prędkości obrotowe obu kół .. i czym to pachnie ??? :roll:

Tylko z drugiej strony w jaki sposób Stoner wchodził bokami w zakręty .. czy SORRYY - on wchodził - przejeżdżał i kurwa wychodził na slajdzie .. Taka różnica w TC ??? A Pedrosa zaraz leżał bez czujnika .. wiem że TC w BMW, Kawie czy Yamasze jest inne niż w MotoGP no ale zasada działania ta sama .. Trudny temat ..
Pozdro !!

Wróć do „Technika jazdy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość