ABS,kontrola trakcji i sprzęgło antyhoppingowe - tak czy nie
haha, jaja co?! To jest manetka w gsxr Mata Mladina w AMA Superbikes,
Nie mam zdania o elektronice, nie mam tego problemu w swoim motocyklu, co do sprzęgła AH, chciałbym takie mieć. Aczkolwiek wydaje mi się, że te wszystkie czujniki, silniczki krokowe to kolejne zabawki, które jak się zepsują to utrudnią życie człowiekowi.
Sajgonku napisał, że gaźniki coś tam....twardziele, macho, ale to jest racja (nie z macho), najbardziej klimatyczne są takie motocykle, które odpalisz z pychu pojedziesz sobie w stronę zachodzącego słońca, bez większych problemów sam naprawisz itd.
Nie mam zdania o elektronice, nie mam tego problemu w swoim motocyklu, co do sprzęgła AH, chciałbym takie mieć. Aczkolwiek wydaje mi się, że te wszystkie czujniki, silniczki krokowe to kolejne zabawki, które jak się zepsują to utrudnią życie człowiekowi.
Sajgonku napisał, że gaźniki coś tam....twardziele, macho, ale to jest racja (nie z macho), najbardziej klimatyczne są takie motocykle, które odpalisz z pychu pojedziesz sobie w stronę zachodzącego słońca, bez większych problemów sam naprawisz itd.
... a jak nie umiesz to z uśmiechem na twarzy przepchniesz go 20 km ujebany po łokcie hehehe. nie rozumiem dlaczego nikt z nas nie jeździ junakiem albo dnieprem.Sajgonku napisał, że gaźniki coś tam....twardziele, macho, ale to jest racja (nie z macho), najbardziej klimatyczne są takie motocykle, które odpalisz z pychu pojedziesz sobie w stronę zachodzącego słońca, bez większych problemów sam naprawisz itd.
a poważnie to z jednej strony co za dużo to nie zdrowo a drugiej jak coś może ułatwić życie to czemu nie? Odrębnym tematem była by indywidualna możliwość dobierania sobie do moto takich bajerów kto chce to elektronikę to ma a kto woli ociosany pieniek to jeździ na takim.
Albo się jarasz starymi motocyklami albo nie i bynajmniej nie chodzi tu to junaki itd, tylko o stare sporty z lat 70/80 men... a jak nie umiesz to z uśmiechem na twarzy przepchniesz go 20 km ujebany po łokcie hehehe. nie rozumiem dlaczego nikt z nas nie jeździ junakiem albo dnieprem.Sajgonku napisał, że gaźniki coś tam....twardziele, macho, ale to jest racja (nie z macho), najbardziej klimatyczne są takie motocykle, które odpalisz z pychu pojedziesz sobie w stronę zachodzącego słońca, bez większych problemów sam naprawisz itd.
a poważnie to z jednej strony co za dużo to nie zdrowo a drugiej jak coś może ułatwić życie to czemu nie? Odrębnym tematem była by indywidualna możliwość dobierania sobie do moto takich bajerów kto chce to elektronikę to ma a kto woli ociosany pieniek to jeździ na takim.
nie no oczywiście można się "jarać" tylko twierdzenie, że elektroniczne systemy są bę jest moim zdaniem dziecinadą... jeżeli poprawiaj komfort jazdy, bezpieczeństwo, wyniki to znaczy, że negowanie jest bez sensu... czym innym jest nostalgia za starym/dawnym a czym innym postęp technologiczny... gdyby to co było kiedyś było lepsze to chłopaki w MotoGP by jeździli na sprzętach z XX wieku...
to tak jak by mówić, że za komuny było lepiej bo Tuska nie było...
to tak jak by mówić, że za komuny było lepiej bo Tuska nie było...
Hmm.. Pedrosa dzisiaj miał niezły desant jak mu Marquez kabelek przerwał od czujnika ....
Ja tam TC nie mam a się wybroniłem przed lotem ..... niektórzy mają TC a idą w kozły na patelni ;-) .. Jak dla mnie to lipa .. bo jak coś mam to ma mnie chronić a nie udawać ... ABS i antyhopping jak najbardziej .. TC jakoś nie ufam widząc efekty ich pracy ...
Ja tam TC nie mam a się wybroniłem przed lotem ..... niektórzy mają TC a idą w kozły na patelni ;-) .. Jak dla mnie to lipa .. bo jak coś mam to ma mnie chronić a nie udawać ... ABS i antyhopping jak najbardziej .. TC jakoś nie ufam widząc efekty ich pracy ...
Pozdro !!
- ryszard1964-r1
- Posty: 756
- Rejestracja: poniedziałek 08 paź 2012, 18:43
- Lokalizacja: Wierzchucino
no tak sami tfardziele ;-)
Taaaa dokladnie . . . no ale coz . . . Songo . . . sa ludzie i ludzie ...
... a z autopsji wiem ze duzo ludzi ..... DUZO MOWI i tyle
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
dlaczego?
skoro nie mam tego,to nie mogę na tym polegać,zostaje poleganie na samym sobie i własnym skillu
mnie to cieszy
nie jestem fanem robienia z moto komputera
skill kierowcy się liczy-to podstawa,nie widzę frajdy kiedy 50% Twojego błędu jest wybierane przez elektro i ninne systemy
Bardziej cenie ludzi któzi wyjmują zajebiste czasy na zwykłych seriach
skoro nie mam tego,to nie mogę na tym polegać,zostaje poleganie na samym sobie i własnym skillu
mnie to cieszy
nie jestem fanem robienia z moto komputera
skill kierowcy się liczy-to podstawa,nie widzę frajdy kiedy 50% Twojego błędu jest wybierane przez elektro i ninne systemy
Bardziej cenie ludzi któzi wyjmują zajebiste czasy na zwykłych seriach
Generalnie jest tak... Nie ma jednego idealnego rozwiązania. Tylko i wyłącznie posiadanie w garażu kilku sprzętów z różnych półek i styli sprawi, że człowiek będzie spełniony jako motocyklista.kto chce elektronikę to ma a kto woli ociosany pieniek to jeździ na takim.
Jak wsiadam na moto z dziewczyna chcę aby było maksymalnie bezpiecznie bo teściu i tak za każdym razem kiwa głową z niezadowoleniem Ale jak jeżdżę sam mam ochotę na harpagana do stunt'u !
Mnie nurtuje inna kwestia ... Mam początki Highside`a ... i każdy wie że gazu podpuszczać NIE WOLNO !!! No a co robi TC kiedy załapie że tylne koło kręci się szybciej niż przednie ??
Sprawa prosta - przymyka przepustnice lub za pomocą ABS-u HAMUJE lekko tyłem - próbując zrównać prędkości obrotowe obu kół .. i czym to pachnie ???
Tylko z drugiej strony w jaki sposób Stoner wchodził bokami w zakręty .. czy SORRYY - on wchodził - przejeżdżał i kurwa wychodził na slajdzie .. Taka różnica w TC ??? A Pedrosa zaraz leżał bez czujnika .. wiem że TC w BMW, Kawie czy Yamasze jest inne niż w MotoGP no ale zasada działania ta sama .. Trudny temat ..
Sprawa prosta - przymyka przepustnice lub za pomocą ABS-u HAMUJE lekko tyłem - próbując zrównać prędkości obrotowe obu kół .. i czym to pachnie ???
Tylko z drugiej strony w jaki sposób Stoner wchodził bokami w zakręty .. czy SORRYY - on wchodził - przejeżdżał i kurwa wychodził na slajdzie .. Taka różnica w TC ??? A Pedrosa zaraz leżał bez czujnika .. wiem że TC w BMW, Kawie czy Yamasze jest inne niż w MotoGP no ale zasada działania ta sama .. Trudny temat ..
Pozdro !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość