Witam. Dostalem wlasnie paczke ze stanow a w niej rs3 do mojej 12. Sciagnalem oryginalna puche i na koncu rury idacej od kolektora(na ktora wchodzi puszka koncowa) jest cos 'jak by' katalizator...
Teraz pytanie... wywalac to czy nie ? Jakie beda skutki ? nie bedzie zbyt duzego rozpręzenia silnika ?
Komin ZX12R
Komin ZX12R
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
chodzi Ci o taką jakby siatkę w rurze ??
ja u siebie to wyrąbałem, skutków ubocznych nie odczułem.
ja u siebie to wyrąbałem, skutków ubocznych nie odczułem.
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Po wywaleniu kata przybywa deko koni ( 3 czy 4 ) to są fakty, nie wydumana teoria ... głównie na tym bazują wykresy producentów drogich wydechów akcesoryjnych .... kiedy oglądamy wykresy całych ( kompletnych ) układów wydechowych ( bez kata ) .... Tylko spalinki zaczną wonić jak w maluchu czy polonezie tudzież dużym fiacie ;-) .... co czasem jest upierdliwe strasznie.
Ja w Kawie rozwierciłem to wywaliłem
Ja w Kawie rozwierciłem to wywaliłem
Pozdro !!
Czyli widze ze nie ma sprzeciwu zeby ten siatex wywalic zeby spalinki z rurki swobodnie sobie lecialy Dzieki Pany
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Kat wywalony...co prawda jeszcze nie odpalalem "bez" ze wzgledu na rozladowane aku, ale jutro ogarne temat
Fotki wrzuce calego projektu...bo jest niemal ze ukonczony...
Fotki wrzuce calego projektu...bo jest niemal ze ukonczony...
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
w sumie to może i racja.
Ja u siebie w sumie żadnych modyfikacji nie robiłem, oprócz wywalenia tego siatexu, przelotowego tłumika i ustawienia gaźników, a na hamowni wyszło (wg przeliczeń) 148 koni na silniku (przy 143 seryjnych).
Ja u siebie w sumie żadnych modyfikacji nie robiłem, oprócz wywalenia tego siatexu, przelotowego tłumika i ustawienia gaźników, a na hamowni wyszło (wg przeliczeń) 148 koni na silniku (przy 143 seryjnych).
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość