Obcy IV - Z1000 by tecmax

Tutaj opisujemy przeróbki naszych motocykli i nie tylko

Moderatorzy: bullet, songoku

tecmax
Posty: 8
Rejestracja: piątek 10 kwie 2015, 11:19
Lokalizacja: Sochaczew/ Wawa

Obcy IV - Z1000 by tecmax

Postautor: tecmax » czwartek 16 kwie 2015, 21:38

to i ja się pochwalę:
Obrazek

akcesoria:
Crashe - Kawasaki
Osłony dekli - Kawasaki
Lusterka - Kawasaki
Szeroka kierownica
Akcesoryjne manetki
Akcesoryjne klamki
Mocowanie tablicy.
Filtr K&N
Szyba Puig


Na dzień dzisiejszy niewidoczne na zdjęciach akcesoryjne kierunki.
Wydechów Yoshi już nie ma, od tygodnia latam na ori mandolinach w oczekiwaniu na kompletny układ wydechowy. W najbliższym czasie dojdzie jeszcze PCV Lub Bazzaz z TC, oraz strojenie całości
0RH+
Co mam zrobić dzisiaj zrobię pojutrze - musze mieć czas dla swojej maszyny.
Z1000 IVgen. Black Matt był Z750R - Black EDITION
Awatar użytkownika
majkelek84
Posty: 1326
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:50
Lokalizacja: Warszawa - Bielany/Białołęka

Postautor: majkelek84 » czwartek 16 kwie 2015, 22:31

fajny czarny szatan :mrgreen: dawaj wiecej fotek
Awatar użytkownika
bullet
Posty: 796
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 11:22
Lokalizacja: Oleśnica

Postautor: bullet » czwartek 16 kwie 2015, 22:39

o w mordeczke kopany , piękny czarnuch !!!
zx9r - Z1000 - ZX10R
Awatar użytkownika
nepalczyk
Posty: 30
Rejestracja: sobota 30 lis 2013, 10:31
Lokalizacja: Katmandu

Postautor: nepalczyk » piątek 17 kwie 2015, 07:31

Zajebiste te lusterka kawasaki!!! :mrgreen:
Awatar użytkownika
pitrak
Posty: 859
Rejestracja: piątek 05 paź 2012, 07:18
Lokalizacja: Darłowo / POLSKA

Postautor: pitrak » piątek 17 kwie 2015, 08:15

:-D Takie właśnie są "Z-ety" :-D he he he ;-) Super "Bike" serrio serrio :-) moje gratulacje Again ;-)
Z 750 S (2006) Z 1000 Sx (2011)
Obrazek
:) Lewa do góry ;) http://pitrak.w.interia.pl 8-)
Awatar użytkownika
Kacza
Posty: 879
Rejestracja: czwartek 04 paź 2012, 22:15
Lokalizacja: Śledziowo

Postautor: Kacza » piątek 17 kwie 2015, 08:58

Zajebisty!
Jeżeli panujesz nad motocyklem to znaczy, że jedziesz zbyt wolno ! Jest ZX12R 06' S1000RR 14' CBR1000RR 12' ZZR 1400 '06 R6 RJ15 '09 ZX12R '04 CBR 1000 '05 Z1000 '06 GSX750 R '05 V-Storm 1000 '04 GSX750F '98 ZX12R '02 FZR600R '94
Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » piątek 17 kwie 2015, 09:19

fajny potworek :>
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
Awatar użytkownika
Lolka
Posty: 624
Rejestracja: czwartek 21 lis 2013, 22:45
Lokalizacja: lubelskie

Postautor: Lolka » piątek 17 kwie 2015, 10:37

:shock: pięknota! :mrgreen: dawaj więcej fotek!
tecmax
Posty: 8
Rejestracja: piątek 10 kwie 2015, 11:19
Lokalizacja: Sochaczew/ Wawa

Postautor: tecmax » piątek 17 kwie 2015, 11:25

kilka fotek jeszcze z zeszłego roku, na zdjęciach widac równiez moje poprzednie moto Z750R -Black Edition

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
0RH+
Co mam zrobić dzisiaj zrobię pojutrze - musze mieć czas dla swojej maszyny.
Z1000 IVgen. Black Matt był Z750R - Black EDITION
Awatar użytkownika
levis
Posty: 1357
Rejestracja: czwartek 27 wrz 2012, 10:32
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: levis » piątek 17 kwie 2015, 11:42

ile fabrycznie wycisnęli koni z Z1000 i na ile jest potencjał z dolotem wydechoem i Power Commanderem V ? :-)
www.motofreak.waw.pl - serwis motocyklowy w Warszawie. Zajrzyj a nie pożałujesz :-]
tecmax
Posty: 8
Rejestracja: piątek 10 kwie 2015, 11:19
Lokalizacja: Sochaczew/ Wawa

Postautor: tecmax » piątek 17 kwie 2015, 12:02

Nie jest to demon mocy, seryjnie 142Km i 111Nm.
Jak wiadomo nie od dzisiaj tuning elektroniczny w porównaniu do mechanicznego nie przynosi MEGA rezultatów, Ten tuning to raczej fanaberia. Bardziej mi chodzi o poprawę krzywej oddawania mocy i momentu oraz reakcji na manetkę zwłaszcza w dolnym i średnim zakresie obrotów. Po wymianie nawet samej końcówki i wywaleniu Exupa tworzy się dziura w zakresie gdzies pomiedzy 3000-4500 czyli najbardziej użyteczny na co dzień. U mnie wchodzi w grę K&N + cały wydech z kolektorami. Zastanawiam się czy bedzie PCV czy przypadkiem nie wykonać ECU Flash, bo zewnętrzne komputery to tylko emulacja sygnału, a w Ecu można więcej uzyskać. Parametry które mogę zmienić przy Flaschowaniu ECU to
Map paliwa
Map zapłonu
Map STP
Map Exup
Map trakcji (w Z1000 brak kontroli trakcji)
Immo
Wiatrak
błąd pair
błąd exup
błąd O2
limitery obrotów

Sądzę że zmiana może przynieść polepszenie parametrów o ok 10%
Do tego poprzez wymianę kompletnego układu zyskuje prawie 10Kg na masie motocykla:)
Czyli z 212 robi się 202 co tez będzie miało mega wpływ na jakość prowadzenia i oddawania mocy
0RH+
Co mam zrobić dzisiaj zrobię pojutrze - musze mieć czas dla swojej maszyny.
Z1000 IVgen. Black Matt był Z750R - Black EDITION
Awatar użytkownika
pitrak
Posty: 859
Rejestracja: piątek 05 paź 2012, 07:18
Lokalizacja: Darłowo / POLSKA

Postautor: pitrak » piątek 17 kwie 2015, 12:17

No i to jeszcze pokaż :-D
Obrazek
:lol: Fajny :-) no nie ma co ;-)
Z 750 S (2006) Z 1000 Sx (2011)
Obrazek
:) Lewa do góry ;) http://pitrak.w.interia.pl 8-)
Awatar użytkownika
songoku
Posty: 2604
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 21:02
Lokalizacja: Wuwua
Kontakt:

Postautor: songoku » sobota 18 kwie 2015, 18:33

bardzo ładny :-D

skąd to twierdzenie o dziurze po wywaleniu exupa? Ja robiłem porównania na hamowni i szyło mi zupełnie co innego ;-)
Awatar użytkownika
Ptaku
Posty: 316
Rejestracja: poniedziałek 04 lut 2013, 23:08
Lokalizacja: Oberlazisk

Postautor: Ptaku » niedziela 19 kwie 2015, 00:06

Piękny Alien ! :mrgreen:
Awatar użytkownika
A.S.
Posty: 790
Rejestracja: niedziela 30 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: SMY

Postautor: A.S. » wtorek 21 kwie 2015, 14:51

Bo potocznie zwany skrótem Yamahy która go wprowadziła "exup" - podnosi stopnień sprężania kiedy gaz ( manetka, tudzież przepustnica ) nie jest odkręcony do końca .. kiedy domknięcie kanałów dolotowych nie pozwala napełnić się całkowicie cylindrom po czym sprężyć swobodnie zassanej mieszanki w całej objętości do max stopnia sprężania ... co jest jedynie słuszną drogą do uzyskiwania max mocy w danym momencie przy danych obrotach ...
Wtedy właśnie do gry wchodzi zawór w wydechu ... "uzupełnia" on pozostałą część objętości cylindra spalinami wytwarzając "poduszkę" z nich, która nie może swobodnie opuścić komory spalania ... Niewielka ilość zassanej mieszanki + pozostające spliny = większy stopnień sprężania czyli lepsze spalanie i większa moc już na odkręconej do połowy manecie ( pisząc na skróty ) .. Bo proces obejmuje też wkręcanie się silnika na obroty - kiedy zbyt mała siła ssania też uniemożliwia najefektywniejsze napełnianie cylindrów ( chodzi o efekt podciśnienia jaki powstaje w airboxie i różne tam takie )
Dlatego badanie efektu wyrzucenia tego zaworu na hamowni kiedy cała procedura polega na odkręceniu gazu do oporu i to tak że się mało co nie urwie >> jest lekko mówiąc bezcelowe i świadczy o nadzwyczajnym poziomie wiedzy badającego :P .....
W jeździe codziennej kiedy cały czas ruszamy i przyspieszamy z niskiego zakresu obrotów niemal nonstop .. cały czas mieszamy biegami i szukamy elastyczności na nich ... to wyrzucenie zaworu to strzał w kolano :mrgreen:
Pozdro !!

Wróć do „Wasze motocykle”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość